Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke ruime gezinswagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke ruime gezinswagen

Stel dat je een ruime gezinswagen wil kopen die aan onderstaande vereisten moet voldoen, welke zou je dan kopen? (particulier)

-ruime auto voor een gezin met 2 kleine kinderen (buggy enz moet er vlot in kunnen)
    -betrouwbaar
    -Diesel of benzine? (+/- 27k km per jaar)
    -Nieuw of jonge 2dehands
    -Budget van +/- 25k euro
    -Graag een auto die ook nog een beetje plezant is om mee te rijden (geen boot op wielen)

Ne Citroën C4 Grand Picasso, als ge fransmannen ziet zitten. Ruimte in overvloed en ge moet al heel vies gaan doen om aan die 25k te geraken.

Comment

Als het een beetje vlot mag rijden, en om in dezelfde stal te blijven: een Peugeot 308 SW.
      Ik vond dat een heel aangename reisgezel, met voldoende koffer voor ons gezin (vier personen, variërende tussen de 1m91 en 1m64) en onze vakantiebagage voor veertien dagen (drie dames aan boord, kan dus wel tellen).
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik heb mijnen Volvo XC70 in de aanbieding. Alles erop en eraan maar is wel nog wat boven je budget.

Comment

Skoda Oktavia. Meeste volume per €.
          Je moet ook eens naar CNG kijken.

Comment

Mazda 3 of Mazda 6
            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

VW Passat break. En met 27k/j zou ik nog steeds voor diesel kiezen.

Comment

BMW grand tourer in premium selection.

Comment

Hier vind je een tweedehands Mercedes-Benz E 220 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

Keuze genoeg voor dat budget bij een jonge 2e hands. BMW gran tourer wss de beste als je dat binnen je budget vindt.
                    Passat / Superb / Mazda 6 / Golf variant / Octavia kan je ook niet veel verkeerd mee doen als je een break wil.

Comment

Een quasi nieuwe S-Max moet ook lukken voor dat budget.

Rijdt zeer goed (beter dan al het hierboven opgesomde behalve misschien de BMW Gran Tourer maar die is niet ruim/praktisch genoeg) en zeer ruim.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                        Een quasi nieuwe S-Max moet ook lukken voor dat budget.

Rijdt zeer goed (beter dan al het hierboven opgesomde behalve misschien de BMW Gran Tourer maar die is niet ruim/praktisch genoeg) en zeer ruim.
                        Mazda 6 is thans ook genoemd hierboven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          VW Passat break. En met 27k/j zou ik nog steeds voor diesel kiezen.
                          Voor €25000 gaat ge niet ver geraken voor ne nieuwe Passat. Mss een kaal stockmodelleke.

Comment

Ik weet niet hoe de prijzen staan van de Renault Talisman, maar die heeft ook wel enorm veel ruimte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Voor €25000 gaat ge niet ver geraken voor ne nieuwe Passat. Mss een kaal stockmodelleke.

Jonge 2de hands mag ook en dan er zijn genoeg te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Jonge 2de hands mag ook en dan er zijn genoeg te vinden.
                                Ok, dan wel, maar ik was in 2015 nogal verschoten van de prijs van ne Passat. Voor nen 1.6TDI DSG met de nodige opties zat al op €37000.

Comment

Fiat Tipo SW.
                                  Zeer veel beenruimte achterin en koffer is ook groot.
                                  En full option is die na alle kortingen nog geen 20kEUR Hou je nog leuk bedrag over om op reis te gaan of iets anders.
                                  En een Tipo rijdt wel leuk moet ik zeggen
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Nieuwprijzen van auto's zijn compleet bezopen. Daarom is er na het eerste jaar al een gigantische waardevermindering. Zelfs bij de "premiummerken".

Comment

Alvast bedankt voor de reacties.
                                      De Fransmannen vallen voor mij al direct af, de 3 merken zeggen me totaal niets.
                                      Voorkeur gaat naar een jonge 2dehands, enkel nieuw als er serieuze kortingen zouden zijn
                                      Opties die ik momenteel in gedachten heb zijn:
                                      -Mazda 6: momenteel favoriet, vraag me alleen af of Mazda niet te veel bespaart op gewicht met hun Skyactiv-technologie (dun plaatwerk?)
                                      -VW Passat: maar die zijn idd duur, zeker als je ze een beetje wil aankleden. In basistrim zijn ze dan ook behoorlijk saai
                                      -Ford Mondeo: vanbuiten mooi maar binnenkant spreekt me veel minder aan
                                      -Skoda Octavia: nieuw model vind ik de voorkant echt niet mooi, vorige model bijna alleen met 1.6 -motoren te vinden 2dehands (motorvermogen zou ik toch graag rond de 150 pk zitten)

Comment

Working...
                                      X