Zeg toch zelf. Dat trekt toch op geen hol. Die uitlaten steken veel te ver uit. Alleen voor dat zou ik voor een 1.4 150 pk gaan. Dan maar wat minder rijplezier
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia 2015 vs Astra K 2016
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
Zeg toch zelf. Dat trekt toch op geen hol. Die uitlaten steken veel te ver uit. Alleen voor dat zou ik voor een 1.4 150 pk gaan. Dan maar wat minder rijplezier
Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Staat ook op autoscout.. http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...895?asrc=st|as
ga maar rap tekenen voor iemand anders er mee weg is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenStaat ook op autoscout.. http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...895?asrc=st|as
ga maar rap tekenen voor iemand anders er mee weg is
Geen nood, heb al een afspraak met de garageOpel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Bij de 5-deurs valt het idd beter mee. Go for it!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenmss is dat uitsteken een optisch effect, dat het bv. ook minder opvalt bij ne zwarte?Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Gisteren naar de dealer geweest. Mooi, die Astra, heel mooi. Maar toen ik plaats nam achter het stuur, begon de eerste twijfel al de kop op te steken.
"Is wel klein", dacht ik bij mezelf. Daarna eens achter het stuur gekropen van een nieuwe Insignia. Man, man, nogal een verschil.
Gaat nie over de kwaliteit, maar gewoon het gevoel van ruimte. Het 'comfortgevoel' dat ik ook in mijn huidige Insignia heb, voel ik gewoon niet in de Astra.
Is wellicht normaal, is C-segment en Insignia D-segment.
Dus, neen, heb 'm niet gekocht, die Astra. Zou er spijt van gehad hebben.
Heb daarentegen mijn zinnen gezet op een nieuwe Insignia. Nog niet meteen. Maar ik blijk uitkijken naar interessante deals.
Uiteindelijk kan ik een nieuwe Insignia Grand Sport (liftback versie) in Dynamic of Innovation uitvoering met een karrevracht toeters en bellen, met een 1.5 Turbo 165pk manuele 6-bak al nieuw kopen, stockwagen wel, voor 5k meer dan die Astra. Niet zo'n heel groot verschil als je het verschil in auto ziet.
Dus voorlopig bol ik verder in mijn Insignia. Ik denk dat ik gewoon nog moeilijk zal kunnen terugkeren naar een C-segmenter...Last edited by Kaneda; 09/07/2017, 12:47.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
Comment