Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel insignia vs Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel insignia vs Volvo V60

Hallo,

Ik ben voor mijn vader opzoek naar een jonge tweede handswagen (diesel), de keuze zou gaan tussen een Opel insignia of Volvo V60 D2/D3. (2014-2015)
    Dit is niet echt dezelfde prijscategorie maar, het gaat me meer over de prijs-kwaliteit.

Graag jullie advies/ ervaringen.

Ik zou V60 D3 kiezen (zeker niet D2, is naar mijn mening wat te weinig peekaas voor een V60 om toch enzigszins vlot mee te kunnen in het verkeer).

Comment

Als ex-V60 D2 -rijder kan ik het bovenstaande alleen maar beamen.
      Een D2 kan weliswaar mee met het verkeer, maar veel overschot is er niet. Voor een gezapige rijstijl zal die volstaan. Een D3 is trouwens zuiniger dan een D2.

Een V60 rijdt wel een pak aangenamer dan een Insignia (das boot).
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

+1, maar ik zie hier drie (ex) Volvo rijders op een rij, die reageren ;-)

Zelf redelijk wat km's gereden in een Insigna van de vorige generatie, en die ophanging is echt bagger, vind ik.
        Als je de sportzetels in de Opel hebt zijn ze zeker ook wel OK, die in de V60 sowieso.

Opel heeft de gekende problemen met alles wat Navigatie en elektronica is.

Dus hier ook zeker voor de Volvo. Ook al vanwege de looks.

Comment

Zelfs al is 80% van hetgeen je leest over de Insignia overdreven, dan nog zou ik er gene overwegen
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

No doubt -> Volvo

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Als trouwe Opel rijder zou ik ook de Volvo kiezen!

Comment

Working...
              X