* Huidie V501.6d van 2008 met 189 000 met kuren (geen motorvermogen op sommige momenten) EGR vervangen en niet veel beter. Geen fouten te vinden die te dit kunnen verklaren. Morgen mazoutfilter vervangen hoewel die nog maar 15 000km meegaat.
* Dus twijfel om hem te vervangen. Door benzine (20 000km /j) Nieuw of 2de hands.
2de hands zal denk ik duitsland worden omwille van benzine optie. Nadeel dan niet veel meer te krijgen voor V50 .
* Mogelijke opties die we overwegen:
- Skoda superb
-Touran
-golf variant
-mazda 6 wagon.
- Grand picasso heel goekoop (vrouw is in bijberoep zelfstandige dus fleetkorting) Maar vinden we een boot en een 1.2 benzine erin ?
Budget 25-30K. 2dehands niet meer dan 15 000km.
wensen:
-Betrouwbaar (enigste wagen)
- Nu leder maar is geen must wel leuk ;-)
- 2 kids 4 en 7 dus beetje ruimte
-geremde remork kunnen trekken.
- electrisch zou kunnen omwille van wagen gebruik maar duur en kan geen remork trekken
- hybride: niet veel leuke modellen en duur.
Andere voorstellen?
A4-A6-V60 zal boven budget zijn denk ik.
Grotere Volvo's hebben veel te grote motoren :-)
Summum voor mij A6 break maar dan moeten budget omhoog en ik vindt 30K al veel voor een wagen waar je 20 000km/jaar mee doet.
shoot.
* Dus twijfel om hem te vervangen. Door benzine (20 000km /j) Nieuw of 2de hands.
2de hands zal denk ik duitsland worden omwille van benzine optie. Nadeel dan niet veel meer te krijgen voor V50 .
* Mogelijke opties die we overwegen:
- Skoda superb
-Touran
-golf variant
-mazda 6 wagon.
- Grand picasso heel goekoop (vrouw is in bijberoep zelfstandige dus fleetkorting) Maar vinden we een boot en een 1.2 benzine erin ?
Budget 25-30K. 2dehands niet meer dan 15 000km.
wensen:
-Betrouwbaar (enigste wagen)
- Nu leder maar is geen must wel leuk ;-)
- 2 kids 4 en 7 dus beetje ruimte
-geremde remork kunnen trekken.
- electrisch zou kunnen omwille van wagen gebruik maar duur en kan geen remork trekken
- hybride: niet veel leuke modellen en duur.
Andere voorstellen?
A4-A6-V60 zal boven budget zijn denk ik.
Grotere Volvo's hebben veel te grote motoren :-)
Summum voor mij A6 break maar dan moeten budget omhoog en ik vindt 30K al veel voor een wagen waar je 20 000km/jaar mee doet.
shoot.
Comment