Ben ik nu echt de enige die die CLA sh br.. een lelijk hok vind? Achteraan die lichten, zum kotsen. Een C daarentegen is in break een knappe wagen en heeft 2cilinders meer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes Cla45 sh brake of C43 break?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk BerichtenBen ik nu echt de enige die die CLA sh br.. een lelijk hok vind? Achteraan die lichten, zum kotsen. Een C daarentegen is in break een knappe wagen en heeft 2cilinders meer.
Comment
-
Is idd geen gemakkelijke keuze. Uiteindelijk is de CLA een echte AMG, en de C43 eerder een light-AMG, een licht gepimpte C400.
Ik ben er zeker van dat de CLA veel sportiever, brutaler en sneller zal zijn en ook aanvoelen. Nadeel voor mij is de 4cil. die qua sound niet kan tippen aan de melodie van de V6.
De C43 kan je gewoon 'Mercedes' rijden, maar als je 'm in Sport+ zet dan wordt 'm een stuk scherper, en klinkt 'm zalig. Ik ben alleszins zeer tevreden van het rijplezier van deze auto. Ook vind ik mijn C een 'vet kot' en al zeker met z'n schroefkit en dikke 20" velgen.
Qua looks moet je zelf beslissen. Ook is de C wat ruimer, en moet je ook daar zelf kijken of je die ruimte nodig hebt.
Ik kom van een BMW 5, en voor mij is de afwerkingskwaliteit van een niveau dat ik vind dat Mercedes het schaamrood op de wangen moet krijgen. En van dat 'elke hard afgeveerde auto rammelt' is onzin want zo hard is de ophanging van de C43 niet. Ik heb nu een KW schroefkit die zeer zacht staat afgesteld, en nog rammelt 'm iedere dag. Ondertussen trillen ook de deuren door de luidsprekers... Ik ga er verder over stoppen, want anders begint mijn tikker weer te versnellen.
Het is goed dat je gaat testrijden, want zo kan je de beste keuze maken. Ik wens je veel succes met je keuze, en ga hier volgen wat die keuze uiteindelijk zal worden.Last edited by BMWMB; 09/07/2017, 11:43.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment