Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies Trekhaak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Advies Trekhaak

Ik wil een afneembare trekhaak laten monteren op mijn wagen regio Brugge met een goede prijs/kwaliteit. Meeste geven een prijs voor een GDW. Zijn deze kwalitatief minder als Bosal/Westfalia/Thule?
    Weinig online firma's die trekhaken plaatsen. Brugge/Roeselare/Kortrijk/Beernem/Aalter,...
    Ook weinig info te vinden op fora van gebruikers.

Zal enkel gebruikt worden als fietsendrager, mss. occassioneel voor aanhangwagen.

Trekhaakpunt zou ik wel nemen, helaas veel te ver.
    Professionele plaatsing van trekhaken voor alle bekende merken. Ook afneembare trekhaken en fietsendragers. Vraag vrijblijvend een gratis offerte.
    Last edited by ; 10/08/2017, 14:45.

regio Brugge

Comment

Ga zelf naar GDW ,Waregem is zo ver niet ,worden daar ook geplaatst.
      Z4 M40i

Comment

Ik rij altijd naar Kuringen voor trekhaken, kan je perfect combineren met een namiddagje shoppen in Hasselt (op loopafstand) : http://www.alfa-autoshop.be/FR/contact.htm

Comment

Een uurtje rijden van bij jou: Quickly in Beveren installeert verschillende merken. Heel professionele aanpak.

Ik heb er o.a. een afneembare GDW-haak laten plaatsen op mijn Mondeo. Al 13 jaar heel tevreden van. Doet dienst voor zowel 2-as aanhangwagens als Thule fietsendrager voor 4 fietsen, dus kan redelijk wat gewicht aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door satsurfer Bekijk Berichten
            Ik wil een afneembare trekhaak laten monteren op mijn wagen regio Brugge met een goede prijs/kwaliteit. Meeste geven een prijs voor een GDW. Zijn deze kwalitatief minder als Bosal/Westfalia/Thule?
            Weinig online firma's die trekhaken plaatsen. Brugge/Roeselare/Kortrijk/Beernem/Aalter,...
            Ook weinig info te vinden op fora van gebruikers.

Zal enkel gebruikt worden als fietsendrager, mss. occassioneel voor aanhangwagen.

Trekhaakpunt zou ik wel nemen, helaas veel te ver.
            Te ver? Je kan daar wel €400 besparen soms.
            Zeer goede service en heel mooie goeie trekhaak.

Concurrentie maakt geen enkele kans tegen Trekhaakpunt.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Trekhaakpunt.

Afneembare trekhaak voor Mercedes C. €400 geplaatst
              Montage op afspraak ging een tweetal uur in beslag nemen. Na anderhalf uur bleek was hij echter al klaar!

Zeer mooie trekhaak die volledig onzichtbaar is na montage. Verticaal afneembaar met een zéér eenvoudig systeem. Ook de stekker klapt netjes weg uit het zicht. Fabrikant is Brink.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door satsurfer Bekijk Berichten
                Meeste geven een prijs voor een GDW. Zijn deze kwalitatief minder als Bosal/Westfalia/Thule?
                Qua pasvorm, kwaliteit van de verf en afwerking is de GDW de minste van het ganse peloton.

Comment

Working...
                X