Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderzoek: Als auto wassen gratis zou zijn zou ik het laten doen door:

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onderzoek: Als auto wassen gratis zou zijn zou ik het laten doen door:

Ik was mijn auto wel... of toch liever niet.
    Gebruik jij regenwater of de carwash?
    Nooit of 7 keer in de week?
    Geef jij er veel aan uit of doe jij liever andere dingen met je geld. En wat als het schoonmaken van je auto gratis zou zijn...zou je het dan zelf doen of iemand langs laat komen? Geef je mening op het forum en reageer op de Poll!

Als autowassen gratis zou zijn, zou ik het laten doen door:
    16
    Mijzelf
    50,00%
    8
    Een vriend, kennis, familielid
    0%
    0
    Het weer
    6,00%
    1
    Carwash
    0%
    0
    Autopoetsbedrijf
    18,00%
    3
    Mobiel autopoetsbedrijf/Carwash aan huis of op het werk
    25,00%
    4

The poll is expired.

Gratis aan huis de auto laten poetsen door een professionele detailer? Niet lang moeten nadenken.

Comment

welk belang heb jij daarbij om dat te weten ?

Comment

Hij wil een vzw stichten die luie mensen helpt.

Comment

beter van dat niet gratis te maken, auto's worden al teveel gewassen :-)

Comment

Thuis of op het werk door profs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Gratis aan huis de auto laten poetsen door een professionele detailer? Niet lang moeten nadenken.
              Amai nog niet, al zou ik hem wel brengen, aangezien ze in het bedrijf zelf meestal beter uitgerust zijn dan mobiel, wagen staat dan ook binnen enz...

Comment

TS is waarschijnlijk verdeler van kabouterkes !

Comment

Het weer

Comment

Laten wassen door het weer , af en toe eens wassen en afspoelen met regenwater en een goedkope autoshampoo. Niet te veel complimenten over maken. Een auto is en blijft tenslotte toch maar een gebruiksvoorwerp.

Comment

Mag nog gratis zijn, niemand komt met zijn fikken of met zijn zwaar gebruikte en vervuilde sponsen etc aan mijn auto's. Ik doe het zelf veel te graag. Door omstandigheden lukt het niet meer om te duursporten, zelf wassen geeft me nog wat beweging als bureauwerker

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                      Laten wassen door het weer , af en toe eens wassen en afspoelen met regenwater en een goedkope autoshampoo. Niet te veel complimenten over maken. Een auto is en blijft tenslotte toch maar een gebruiksvoorwerp.
                      Akkoord met gebruiksvoorwerp, maar iedereen is vrij om er ook een hobby in te zien en goed te onderhouden als je daar plezier aan beleeft. Why not.
                      Mik heb bob het schijt aan werken in de tuin, maar ik heb begrip voor mensen die het als hobby hebben, kan er in komen.
                      Dat van wassen door het weer is wel grappig, maar totaal niet effici
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Even langs de vangrail schrepen voor sterk aangekoekt vuil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          zelf wassen geeft me nog wat beweging als bureauwerker

niet vergeten van afwisselend de linker- en rechterhand te gebruiken bij het wassen anders krijg je teveel spieren aan één kant. Voldoende stretchen nadien ;-)

Comment

Door minstens 2 naakte vrouwen met hele grote.....handen

Comment

gebruik meer Vim !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis
                                Maar wel het duurste gebruiksvoorwerp dat je ooit gekocht hebt.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Maar wel het duurste gebruiksvoorwerp dat je ooit gekocht hebt.
                                  Zeker?????
                                  Z4 M40i

Comment

Ik was hem 1 keer per maand. Afspoelen met regenwater , reinigen met autoshampoo van Turtle Wax uit de Makro en een propere washandschoen uit de Lidl , terug afspoelen met regenwater en laten drogen in de zon.Ik ga dan gelijk ook eens met de stofzuiger door het interieur. Duurt al bij al nog geen uur. Ik zie eigenlijk geen verschil met de wagen van mijn buurman die er wekelijks een halve dag mee bezg is.

Comment

Zo moet dat
                                      http://
                                      Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                        Ik was hem 1 keer per maand. Afspoelen met regenwater , reinigen met autoshampoo van Turtle Wax uit de Makro en een propere washandschoen uit de Lidl , terug afspoelen met regenwater en laten drogen in de zon.Ik ga dan gelijk ook eens met de stofzuiger door het interieur. Duurt al bij al nog geen uur. Ik zie eigenlijk geen verschil met de wagen van mijn buurman die er wekelijks een halve dag mee bezg is.
                                        bij mij ook niets anders
                                        http://
                                        Z4 M40i

Comment

Working...
                                        X