Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW arteon 2.0 TSI (280pk) of audi RS3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Hoe ziet je gezinssamenstelling eruit ?

Staan er nog andere auto's op de oprit ? ... zo ja : welke ?
    Ik ben momenteel nog vrijgezel en woon, mede omwille van verdere studies naast mijn fulltime job nog thuis (waardoor de iets duurdere RS3 binnen mijn bereik komt te liggen). Daardoor ook een vrij uitgebreid wagenpark op de oprit (golf plus, vw sharan die inmiddels 12 jaar oud is, en binnen een aantal maanden de audi a3 sportback van mijn zus).

Valt het op dat we fan zijn van de VW-groep in de familie

Comment

Aah gij hebt u Scirocco nog! Voor mij de Arteon aub.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Je bent nog vrij jong, wat kost dat om te verzekeren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door denludo1990

Exact dezelfde combinatie zoals ik hem samenstelde in de configurator

Vandaag gaan testrijden met de arteon, eens zien of de keuze wat makkelijker wordt. Woensdag is de RS3 aan de beurt.
          Het is maar wat je verwacht/verlangt van beide wagens. Alleen dat kan je keuze bepalen.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door denludo1990 Bekijk Berichten

Ik ben momenteel nog vrijgezel en woon, mede omwille van verdere studies naast mijn fulltime job nog thuis (waardoor de iets duurdere RS3 binnen mijn bereik komt te liggen). Daardoor ook een vrij uitgebreid wagenpark op de oprit (golf plus, vw sharan die inmiddels 12 jaar oud is, en binnen een aantal maanden de audi a3 sportback van mijn zus).

Dus je bent van plan om nog heeeeeel lang bij mama en papa te wonen.
            Mijn kinderen zijn net iets jonger, maar als ze thuis wonen en werken, en dan hun centen steken in dikke autos, dan verhoog ik de huur van hun kamers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              Je bent nog vrij jong, wat kost dat om te verzekeren?
              volledige omnium laten uitrekenen voor de RS3 bij DVV (omdat dit de duurste optie is) en komt uit op 250 euro/ maand, dit omdat ik nog geen 30 jaar ben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dus je bent van plan om nog heeeeeel lang bij mama en papa te wonen.
                Mijn kinderen zijn net iets jonger, maar als ze thuis wonen en werken, en dan hun centen steken in dikke autos, dan verhoog ik de huur van hun kamers.
                Beste,
                U weet niet hoe mijn familiale situatie is, noch weet u hoeveel ik financieel bijdraag in het huishouden. De vraag voor de pol was welke wagen u zou kopen, en niet wat u zou doen als ouder indien u kinderen 1 van deze wagens zouden kopen.

Comment

Als het ganse plaatje financieel haalbaar is, dan zou ik voor de RS3 gaan ...

Nu, maak sowieso een (of meerdere) uitgebreide proefritten en weeg van alle modellen grondig (jouw persoonlijke) pros en cons af, ook naar de toekomst toe.

Comment

dan verhoog ik de huur van hun kamers.

Comment

Arteon is wel mooi en speciaal,maar toch zou ik voor de rs3 gaan.

Comment

Arteon is voor 40ers of ouder.

Comment

Beste,
                          U weet niet hoe mijn familiale situatie is, noch weet u hoeveel ik financieel bijdraag in het huishouden. De vraag voor de pol was welke wagen u zou kopen, en niet wat u zou doen als ouder indien u kinderen 1 van deze wagens zouden kopen.
                          Het zal wel wel aan mij liggen. Mijn filosofie is dat ik pas een auto koop als ik die cash kan betalen. En een sportwagen komt er pas als ik die 10 keer kan betalen.
                          Je begrijpt, autos staan niet hoog op mijn financiele prioriteiten. Ik probeer mijn kinderen ook wijs te maken dat ze beter eerst zorgen dat ze zelfstandig kunnen gaan wonen, maar dat is mijn keuze.

Doe gewoon je ding en geniet er van. Ik was misschien op het randje van trollen.

Comment

Als we maar gelukkig zijn, ja toch ? ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                              Als we maar gelukkig zijn, ja toch ? ...
                              ja, geniet er van, tot een orkaan je wegmaait :-)

Comment

Arteon is voor 40ers of ouder.
                                Een RS3 is voor snotneuzen en broekventjes.

Wat een onzin.

Comment

Feit is dat bij de meeste van dit soort wagens de vergeten kosten na een tijd zwaar doorwegen. Bestel maar eens nieuwe remschijven en blokken voor een RS3. Of 4 bandjes. Of een groot onderhoud. Zelfde met de VW. Is hier al eerder gezegd: taks, verzekering, onderhoud, enz. De kosten lopen op...
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

TS heeft blijkbaar geen financiele zorgen .. ma t zou ni de eerste keer zijn dat een jongeman na een jaar zijn dure bolide met veel verlies verkoopt op een huis te kunnen kopen.

Comment

We kennen de financiele situatie van die mens niet. Dus kunnen we niet beoordelen, laat staan veroordelen...

Comment

Voila laat die kerel doen wat hij wil. Vermoed niet dat hij elke euro in die car gaat steken. En als dat zou zijn wat dan nog.. we zijn toch autoliefhebbers zeker.

Comment

Scirocco lekker houden man.
                                          Je twijfelt tussen appel en peer. Die twijfel mag er niet zijn. Just my 2 cents

Comment

Working...
                                          X