Met het verkeerde been uit bed gestapt maurice? Nog een doodklopper, prijs/kwaliteit gaat er niks boven dacia, zo goed?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wagen 7 zit VW caddy maxy of Ford tourneo connect
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenMet het verkeerde been uit bed gestapt maurice?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jee_r Bekijk BerichtenWaarom een automaat bij deze wagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jee_r Bekijk BerichtenVandaag de Ford Tourneo Connect gezien.
Comment
-
Vroeger zeiden ze dat een diesel 100000km langer mee ging als een benzine, maar ik denk niet dat dit nog aan de orde is. Weet niet wat ge van plan zijt, maar ik persoonlijk zou sowizo altijd een auto net voor de 200000km weg doen, want daarna beginnen vooral de kosten van slijtage te komen.
Dus ja, als ge hem echt wilt 'op' rijden, maakt het niet veel uit, buiten wat extra tax en de mogelijkheid na een jaar of 10 niet meer in bepaalde steden te mogen rijden.
Het grootste nadeel gaat ge ondervinden als ge hem bv binnen een jaar of 5 met bv 100000km erop wilt verkopen voor een leuke nieuwe wagen. Ofwel gaat ge er zeer lang mee zitten, ofwel gaat ge er een enorm lage prijs voor krijgen. Momenteel is de verkoop van diesels in vrije val. Zowel nieuw, als occasie.
Comment
-
Ik zie niet in wat een dieselblok duurzamer maakt dan een benzineblok. Vroeger kregen benzine wagens problemen na een tijd maar dat kwam vooral door de carburator en verdeler, dan begonnen die slecht te starten, in te houden... met injectie en elektronische ontsteking heb ik dat nog nooit meegemaakt. Turbo benzines hadden ook kinderziekten maar ik heb de indruk dat we dat stadium ook wel door zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jee_r Bekijk BerichtenBij de Ford Tourneo connect grand kunt je niet eens benzine kiezen... Ze hebben alleen diesel motoren.
Een automaat is dat voordeliger in verbruik dan een handgeschakelde wagen?
Maar er is de laatste 4 à 5 jaar een enorme opmars naar automaten en dus ook een enorme vraag naar, zowel nieuw als occasie. Ge ziet hier vaak wagens te koop staan op het forum en een veel genoemde opmerking is 'Jammer dat het geen automaat is'. Dus ja, dat gaat de herverkoop, evenals die diesel, ook bepalen.
Gewoon een VW Caddy TGI met DSG nemen, zou ik zo zeggen.
Comment
Comment