Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2018 Volvo XC60 2.0D A of 2018 Jaguar F-Pace 2.0D A

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 Volvo XC60 2.0D A of 2018 Jaguar F-Pace 2.0D A

Ervaring of meningen welkom.
    Als ik ze configureer volgens mijn smaak met vergelijkbare opties komt de Jaguar een stuk duurder uit.
    Ga ze binnenkort beiden testrijden, dus veel kan ik er buiten mijn subjectieve mening niet over kwijt.

F-Pace is bijna aan een face-lift toe denk ik en is sowieso erg duur
    Maar XC60 zal zeker ook geen koopje zijn

Alfa Romeo Stelvio geen optie?
    2.0 JTDm

Comment

Stelvio heeft een harde ophanging.

Comment

Stelvio blijkt inderdaad - in tegenstelling tot meeste andere SUV's- hard geveerd en minder op comfort gericht.

Kwaliteit van binneninterior van de F Pace zal waarschijnlijk wel moeten onderdoen voor dat van de XC60.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
          Stelvio blijkt inderdaad - in tegenstelling tot meeste andere SUV's- hard geveerd en minder op comfort gericht.

Kwaliteit van binneninterior van de F Pace zal waarschijnlijk wel moeten onderdoen voor dat van de XC60.
          Zolang het buitenexterior maar in orde is.
          Ja, toch wel van levensbelang dat het plastieken knoppeke van het handschoenvakje van de beste plasticsoort is en zacht genoeg aanvoelt.
          Last edited by Maurice P.P.; 23/09/2017, 10:51.

Comment

Het interieur van de XC 60 is qua afwerking van hoog niveau. Men kan voorkeuren hebben qua design, ik vind het centraal scherm van Volvo iets te bling-bling met dat zwart pianolak en chrome-accenten, maar het geheel is veel rustiger dan vroeger. In de eksemplaren die ik van dichtbij bekeken heb van binnen alles zwart, dit is niet mijn ding maar het kan anders geconfigureerd worden. Ik zou mij wel veiliger voelen in het dealersnet van Volvo...

Comment

altijd een jag boven volvo voor mij. volvo is een beetje een no go zoals VAG. saaie bakken
              lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Zolang het buitenexterior maar in orde is.
                Ja, toch wel van levensbelang dat het plastieken knoppeke van het handschoenvakje van de beste plasticsoort is en zacht genoeg aanvoelt.
                Het gaat wel niet over 1 knopje, maar over de algehele look en feel van het interieur, de gebruikte plastics van alles binnen direct handbereik, resolutie van het navi scherm enz.
                En daar staat Jaguar wel een pak lager dan de Duitse rivalen.

Comment

Een Volvo XC 60, is die Duits dan?

Comment

Mierrenneuker.

Ik had het in eerste instantie over de vergelijking van de interieurkwaliteit ivm de Duitse SUV's (waar hij toch het meest mee vergeleken wordt, of niet?).

Maar met de huidige kwaliteit van de nieuwe Volvo's zal dit evenzeer gelden voor de XC60.

Comment

In Autowereld las ik toch ook een kritische noot over de gebruikte materialen in het interieur van de XC60. Het ziet er wel gelikt uit moet ik zeggen. Zeker als je durft gaan voor een bleek lederen interieur (typisch Volvo).
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Daarom ben met eigen ogen gaan zien. Het design zelf is een kwestie van persoonlijke smaak, maar het zit heel goed in mekaar. Hier en daar iets minder nobele materialen, dat ziet ( en voelt ) men ook op een Q5.

Comment

Hm, tussen deze 2 zou ik het ook moeilijk hebben.
                          XC60 vind ik een mooiere auto, verfijnder. De prijs vind ik dan in verhouding wel te hoog.
                          F Pace is best stoer maar nogal banaal als die niet is aangekleed. Is ook iets groter dan XC60 als ik me niet vergis. Afwerking binnen lijkt me (op foto)

Comment

... wat cheap.

Qua product zou ik het op de volvo houden, al zou ik in dit segment anderen ook overwegen.
                            Laat zeker weten hoe de testritten meevielen.

Comment

De Jag voor de sportiviteit en looks. De Volvo om niet op te vallen. De JAG dus
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

Neen, Chinees, zij betalen alvast de tekenaar van dienst….

‘’t Kan verkeren, Chinees, staat plots voor premium kwaliteit, net zoals Land Rover en Jaguar, die voor Indische premium kwaliteit staan.
                                • Enkele jaren geleden stonden zo allemaal nog voor Amerikaanse (Ford), brol…

Je moet wel opletten dat je in al die Chinese en Indische auto’s, met een Amerikaanse Apple belt en zeker geen brol, van het Chinese Huawei of Xiaomi

Anders lachten de buren en heb je echt geen, gelikte verfijnde sportieve premium look, meer....

Comment

Klassieke misvatting. 95% van onze consumentengoederen worden in China gemaakt, zowel die van de goedkope als dure merken. Zoals ook uw Iphone. Het is het merk dat de kwaliteit vastlegt waaraan ze moeten produceren en zij voldoen hieraan probleemloos.

Trouwens, Chinezen kunnen geleidelijk aan ook zelf producten ontwerpen en met de nodige kwaliteit produceren. En Huawei is overigens allesbehalve brol. Hun flagship smartphones hoeven qua kwaliteit niet onder te doen voor de andere topmerken.

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Neen, Chinees, zij betalen alvast de tekenaar van dienst….

‘’t Kan verkeren, Chinees, staat plots voor premium kwaliteit, net zoals Land Rover en Jaguar, die voor Indische premium kwaliteit staan.
                                  • Enkele jaren geleden stonden zo allemaal nog voor Amerikaanse (Ford), brol…

Je moet wel opletten dat je in al die Chinese en Indische auto’s, met een Amerikaanse Apple belt en zeker geen brol, van het Chinese Huawei of Xiaomi

Anders lachten de buren en heb je echt geen, gelikte verfijnde sportieve premium look, meer....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                    Las onlangs een test waar de Stelvio net om zijn...comfortabele ophanging werd geroemd.
                                    Best wel grappig al die meningen,

Zal ook wel een hoop uitmaken welke velgmaat je kiest en al dan niet 'sport' onderstel

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten

Las onlangs een test waar de Stelvio net om zijn...comfortabele ophanging werd geroemd.
                                      Best wel grappig al die meningen,

Zal ook wel een hoop uitmaken welke velgmaat je kiest en al dan niet 'sport' onderstel
                                      Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar iedere review die ik gezien heeft het over zijn hardere vering.
                                      Was ook de bedoeling uitdrukkelijk van Alfa Romeo een zeer dynamische SUV te maken.
                                      Stuurt ook zeer direct tot nerveus.

Logischerwijze gaat een en ander ten koste van het comfort.

Comment

Zo'n Stelvio heeft echt wel dikke wielen nodig. De F Pace ook trouwens, door hun sportief karakter. De Volvo kan ik zonder grote sloffen best pruimen.

​​​​​​Sportief karakter... Jezus waar is de tijd dat sportief en SUV niet in dezelfde zin vermeld werden.

Comment

Working...
                                        X