Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini cooper S of bmw 120i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De oost Europeanen, maken die ook geen autos?

sorry off topic, ik zou in uw geval een 5,6 cilinder overwegen...

audi rs3 of zo... tweedehands.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      De oost Europeanen, maken die ook geen autos?
      Ja hoor ... de SIN R1 bijvoorbeeld : http://sincars.co.uk/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Ja hoor ... de SIN R1 bijvoorbeeld : http://sincars.co.uk/
        Dacht altijd dat UK ten westen van Europa was??

Zoek lokale bedrijven, bekijk kaarten en vind routes in Google Maps.

Comment

Hoofdkwartier van SIN is tegenwoordig gevestigd in Bulgarije.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

25 jaar geleden had een verkoper mijn zuster al wijsgemaakt dat een Golf 1.3 (55 pk) juist hetzelfde zou rijden als mijn Kadett 1.3 S (75Pk) (Golf koste toen al zo’n + 1000€ en was een echte slak)
            Die nieuwe Golf reed na 9 j en 180.000 km slechts 80 km/u (motor was op en liep heet) was perfect onderhouden… maar had evenveel in onderhoud gekost als de Kadett na 13 j en 295.000 km, die nog steeds 160 km/u kon rijden… (

t is daarmee dat je zelfs tot voor kort nog vrij veel Golf 2 op de baan zag terwijl alle Kadett E uit die periode al meer dan 15j. volledig weggeroest zijn
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten

t is daarmee dat je zelfs tot voor kort nog vrij veel Golf 2 op de baan zag terwijl alle Kadett E uit die periode al meer dan 15j. volledig weggeroest zijn
              72% van de Belgen kocht rond +/-2014 een auto met dieselmotor, hoewel ze gemiddeld slechts +/-14750 km /jaar reden

Voor u is dat dus het bewijs, dat 72% van de Belgen er financieel voordeel bij had…

LOL: Als al de rechtbanken in België, uw logica van bewijsvoering volgden, zaten er 7.2 miljoen Belgen in de gevangenis

Comment

LOL... roest en gevangenis samenbrengen, wat een verbeelding

En heb de indruk dat we tegenwoordig ver off topic gaan.
                Last edited by ; 08/10/2017, 21:43.

Comment

quovadis, wa weerhield u er van om een opel te kopen?
                  Dingen als dit bv? http://www.autoforum.be/forum/aankoo...r-en-schuifdak

Comment

Golf is zeker de betere keuze geweest tov de Kadett. Herinner me dat ze allemaal (niet alleen de Kadett) roestten rond de wielkasten. Waterpompen gingen stuk, rammelen tegen de sterren op,... Had destijds een Golf 2 GTI16V en daar heb ik nooit problemen mee gekend. En dat autooke werd gebruikt waarvoor hij gemaakt was... Veel plezier aan gehad!

Comment

72% van de Belgen kocht rond +/-2014 een auto met dieselmotor, hoewel ze gemiddeld slechts +/-14750 km /jaar reden

Voor u is dat dus het bewijs, dat 72% van de Belgen er financieel voordeel bij had…

LOL: Als al de rechtbanken in België, uw logica van bewijsvoering volgden, zaten er 7.2 miljoen Belgen in de gevangenis
                      Wat is nu de link tussen wat ik schreef en financieel voordeel?

Uw redeneringen slaan gewoon nergens op man...
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                        Do not feed the troll
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Neen, Opel had (in 2015) geen zuinige automaat, (wel betrouwbare)
                          Liefst dan nog één betrouwbare /schokvrije met dubbele koppeling, na veel proefritten, alleen bij Alfa gevonden… (schokt na 2.5 jaar nog niet....)

Want een nieuwe Golf/A3 (1.4 ACT) schokte al bij de proefrit, (parkeren) verkoper beweerde nog nooit van het probleem gehoord te hebben….

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten

Wat is nu de link tussen wat ik schreef en financieel voordeel?

Uw redeneringen slaan gewoon nergens op man...
                            Iets verder als uw neus kijken misschien…

Hiermee wou ik alleen maar zeggen dat kudde gedrag, (bij mensen hé) al duizenden jaren tot illusies lijden, die vroeg of laat in de mensen hun gezicht ontploffen…

Hypes (ook auto hypes, zoals Golf) zijn immers altijd het gevolg van kudde gedrag… (sorry: Sunking... )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              LOL... roest en gevangenis samenbrengen, wat een verbeelding

En heb de indruk dat we tegenwoordig ver off topic gaan.
                              Hier nog een voorbeeld van mijn verbeelding?

Wat is voor een gewone bestuurder levensgevaarlijk….?

Juist ja, RWD

Een 22-jarige vrouw uit Oostende is vanochtend in kritieke toestand afgevoerd na een zwaar verkeersongeval langs de Oostendse Steenweg in Houtave. De twintiger belandde met haar voertuig in het water en werd door een toevallige voorbijganger opgemerkt. Het is niet duidelijk hoelang de vrouw al in het water lag. In het ziekenhuis overleed de vrouw aan haar verwondingen.

Ze staan tegenwoordig wel véél in de statistieken...

Oei HLN, gelukkig is er in België nog geen censuur tegen kranten….of forum berichten, anders stuurde je me zeker naar de gevangenis, wegens laster en eerroof….

Comment

Alfa kom je niet veel tegen in de statistieken Hoe zou dat komen ?

Comment

Iets verder als uw neus kijken misschien…

Hiermee wou ik alleen maar zeggen dat kudde gedrag, (bij mensen hé) al duizenden jaren tot illusies lijden, die vroeg of laat in de mensen hun gezicht ontploffen…

Hypes (ook auto hypes, zoals Golf) zijn immers altijd het gevolg van kudde gedrag… (sorry: Sunking... )
                                  een hype is meestal iets van korte, voorbijgaande aard, terwijl de golf al decennia lang de verkoopsstatistieken aanvoert
                                  FWD, veilig, praktisch (binnenruimte), rijdt goed... iets op tegen? DSG probleem is kwestie van enige gewenning, bij auto-hold uit schokt de mijne niet bij het manoevreren.
                                  de meerderheid heeft meestal gelijk toch, of waar anders is ons democratisch systeem gebaseerd?
                                  Vroeger had ik de neiging tegen de stroom in te roeien, iedereen kocht een audi of bmw op diesel, ik kocht een honda accord op benzine, resultaat ik was dik gejost toen di rupo de VAA regels aanpaste want die honda had een hoge CO2 (op papier, praktijkverbruik viel best mee), en hoge catalogusprijs (veel korting gekregen, 25k betaald voor 32k cataloguswaarde, niemand moest toen een benzine hebben dus daar deed ik dan weer voordeel bij).

Comment

de meerderheid heeft meestal gelijk toch, of waar anders is ons democratisch systeem gebaseerd?
                                    In de 2de wereldoorlog dacht men dat ook. Moet er altijd kritisch tegenover blijven staan.

Comment

Dacht dat in de tweede wereldoorlog het gedachtegoed van de Duitsers wereldwijd in de minderheid was ?

Van sommige reacties ontgaat me de link naar het onderwerp een beetje.

Comment

Ich bin sehr zufrieden von my Kdf-Wagen!

Comment

• In het weekend had ik via via even in een plezierige auto mogen rijden. De toyota gt86. Deze auto is echt nog “puur” rijplezier in mijn ogen. Nu voor mij is deze auto geen optie. Ik weet dat een turbo motor niet zo direct is als een atmosferisch blok, maar als ik geen zin heb om door te gassen, wil ik “schakelui” toch voelde pit onderin hebben, dat mis je natuurlijk bij zo een auto. Maar dat betekend niet dat ik die auto als liefhebber niet kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X