Heb met beide gereden en als plaats echt niet belangrijk is, de Mini Cooper S, manueel, zonder twijfel. Ook omdat ik vermoed dat je deze iets goedkoper kan hebben dan BMW 120i bij gelijke uitrusting (Cooper S staat al sportief, bij BMW M package nemen etc etc). Was plaats hier, ook bij 2de auto, niet belangrijk, ik zou voor mezelf een Cooper S al dan niet JCW overwegen....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini cooper S of bmw 120i
Collapse
X
-
2014 BMW (F31) 335 d
2011 Mini One D
2007 Kawasaki ZX6R
1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
In de 2de wereldoorlog dacht men dat ook. Moet er altijd kritisch tegenover blijven staan.
Voor wij zich nog moet bijscholen, een mens is nooit te oud om te leren…
Rijkspresident Paul von Hindenburg speelde een cruciale rol in de laatste jaren van de Republiek van Weimar. Von Hindenburg werd in 1932 herkozen met 53 procent van de stemmen (Hitler behaalde 37 procent).…
Gelukkig is de 3e Duitse machtsovername, via hun dieselmotor stilgevallen, want ze moeten zich van juffrouw Merkel, eerst gaan bijscholen, in Azië en USA, in batterij technologie...
Comment
-
De Mini, heb me dit jaar ook weer een mini aangeschaft. In 2005 heb ik mij er een gekocht. In tussentijd een hoop andere wagens gehad, bijna allemaal BMW, en altijd de Mini wat gemist. De huidige generatie is echt top, altijd met een big smile op de baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenHoofdkwartier van SIN is tegenwoordig gevestigd in Bulgarije.
veel hoofdkwartiertjs daardoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIch bin sehr zufrieden von my Kdf-Wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenVroeger, bedoel je dan de echte MINI ? ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenVroeger, bedoel je dan de echte MINI ? ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Voor een ervaring met die rubber blokken achtervering, schat ik DHL te jong voor... maar ik kan men natuurlijk vergissen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Ik gok op eind vijftiger ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Zoooot Tien jaar aan af...
Comment
-
De mini cooper s die ik heb testgereden had de adaptieve demping. Ik wil dit namelijk zelf ook. De mini is zeker niet plankhard, zelfs niet in de “sportmodus”. Ter vergelijking men huidige a1 s-line is veel bonkerig als onderstel. Het voordeel vind ik het 2l blok. Tegenwoordig zijn veel blokken uitgeknepen 1.6 motoren. Die zijn afhankelijk van de turbo en daardoor heel piekerig. Deze 2l heeft onderin al voldoende power ter beschikking doortrekken is niet perse nodig, doe je het wel
krijg je nog een extra “duw”. De powerband is een stuk breder. Tevens kan er ook heel zuinig mee gereden worden. (Ik heb ongeveer een dag testgereden).
Comment
-
En wat noemt ge zuinig?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten"Aan af" ? ... heu ?
Comment
-
De hele tijd serieus doortrekken, stand “sport” korte sprints, “agressieve” rijstijl kwam ik gemiddeld uit op 8,4l. Gewoon meevolgen van het verkeer, stand “green” , ongeveer 20km (voornamelijk 70) en ongeveer 25km autosnelweg (snelheid 120), kwam ik op 6.1l gemiddeld uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Dus binnenkort een nieuwe voordeur, voor mensen met (auto) ervaring....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Aan afdoen, da snapte toch...
Comment
Comment