Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini cooper S of bmw 120i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Nope, mocht ik het snappen zou ik het niet vragen hé ... ik vermoed een verschil in dialect ?
    Ja waarschijnlijk wel

Comment

Als de zonnekoning op dit moment aan de macht zou zijn reden we nu allemaal met een driepikkel rond die klinkt als een defecte keukenrobot en hadden we absoluut geen andere keuze ...
      Klinkt niet slecht, je brengt me op ideeën!

Comment

• Vielen Dank für das Teilen der ausgezeichneten Informationen Great Job halten die gute Arbeit

Reva University admission
        Bangalore Institute Of Technology admission
        Acharya Institute of Technology Bangalore
        BMS Institute of Technology Bangalore admission

Comment

• Banned... ?

Comment

• En al gereden met de Giulia?
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Moeilijke vraag.

Als je uitsluitend tussen die twee wagens wil kiezen => 120i.

Als je voor dat budget ook iets anders wil, zijn er zoveel andere mogelijkheden. Dan zou ik voor een hothatch gaan. Ik deed soortgelijke km's.

Welke hothatch? Dat is de eeuwige discussie. Maar voor 40k heb je al wel wat. De nieuwe meg rs komt ook binnenkort uit.
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Banned... ?
                Spammer !

Comment

Spammer !
                  T is nochtans ene van d'een univ

Comment

• Dan is 't ne geletterde spammer ? ...

Comment

• Ik heb na lang overwegen besloten om de mini cooper S te bestellen. Belangrijkste opties zijn, john cooper works chili pakket, radio mini visual boost, harman kardon geluidsinstallatie, DAB, zichtpakket, middenarmsteun, donker getinte ruiten achter, adaptief onderstel, sportautomatische versnellingsbak, inklapbare spiegels, parkeersensoren achter etc....
                      ik wil iedereen bedanken voor de nodige input. De reden waarom ik dit gekozen heb is voornamelijk het voor mij ideale compromis, snel, rijdersauto (stuk minder klinisch dan audi) en toch als het moet alle comfort om ontspannen te rijden. Een bijkomende vraag, weet iemand een goed adres voor de auto direct te laten behandelen? (Ik bedoel daarmee, carcleanen, dat de lak onmiddelijk beschermd wordt).

Comment

• Goede keus. Ik zou ook zonder verpinken voor de Mini Cooper S gaan.

Mijn pa heeft een R56 MCS. Is al 10 jaar oud, en tovert nog altijd een glimlach op je gezicht: de sfeer van het frivole interieur, uitlaatgeluid en -plofjes waardoor je puur voor de fun op- en neerschakelt, het (te) directe stuur, het subjectieve snelheidsgevoel, en kan nog op sympathie van de andere weggebruikers rekenen. En met een mechanische zelfsper op de voortrein is het de max in de bochten. Je moet het stuur met beide handen vasthouden als je dan op het gas gaat. Mijn broer had indertijd een BMW e46 coupe met 6 in lijn benzine, machtige machine, maar veel minder glimlach dan de MCS.

Objectief is dat op alle vlakken de mindere van de BMW, maar qua beleving is het omgekeerd. Een van de meest memorabele testritten die ik ooit heb gehad, was met een MCS. Eigenlijk een karakatuur van een auto die nooit gaat vervelen. Die koop je puur met je hart en niet met je verstand.

Comment

• Bedankt! Ik hoop het ook. Ik was eerst ook sceptisch zeker kwa afwerking interieur t.o.v. audi en bmw. Maar zelfs daar hebben ze met de huidige generatie grote stappen gezet. Is niet op hetzelfde niveau maar leunt er dicht tegen. De rijbeleving en vooral de soeplesse van het 2l blok viel mij enorm op in positieve zin. Nu is het 2 maanden wachten, wat mij ook zeker niet tegenviel kwa levertijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cob22
                            Bedankt! Ik hoop het ook. Ik was eerst ook sceptisch zeker kwa afwerking interieur t.o.v. audi en bmw. Maar zelfs daar hebben ze met de huidige generatie grote stappen gezet. Is niet op hetzelfde niveau maar leunt er dicht tegen. De rijbeleving en vooral de soeplesse van het 2l blok viel mij enorm op in positieve zin. Nu is het 2 maanden wachten, wat mij ook zeker niet tegenviel kwa levertijd.
                            Ik had eentje van 2010; bouwkwaliteit toen al uitstekend. 7 jaar zonder rammel... goede keuze gemaakt, had ik geen kinderen stond het hier misschien wel ipv de S5 ..
                            2014 BMW (F31) 335 d
                            2011 Mini One D
                            2007 Kawasaki ZX6R
                            1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                            1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• De S5 is trouwens een super wagen, ingetogen en toch supersnel. Ik hoef vanuit dat oogpunt nog geen rekening te houden dat scheelt in keuze mogelijkheden. Ik heb ingeval 4j garantie op de mini en hoop dat die net als die van u rammelvrij en probleemloos blijft.

Comment

• Topkeuze, na 14 jaar staat hier ook weer een mini jcw en ben zeer blij dat ik weer een mini heb. Ideale wagen om bakken rijplezier te hebben in het dagelijks verkeer.

Comment

• Ik had via een duits forum vernomen dat er een nieuwe automaat in de mini komt. Ik dacht een soort van DCT. Op de foto in de configurator staat al een andere automaat op de foto, ik weet nu niet of ik de nieuwe sportautomaat zal
                                  hebben in december wanneer die van mij opgeleverd wordt. (Schijnbaar zijn ze in november gestart met het uitrollen van die automaat voor een aantal modellen). Heeft iemand hier daar soms meer informatie over?

Comment

• Contact opnemen met de garage, en je wensen uitten.

Comment

• Van de Mini (F55, 56, 57) met Getrag DCT 7 start productie op:
                                      • MINI One – 11/17
                                      • MINI Cooper – 03/18
                                      • MINI Cooper S – 03/18
                                      • MINI Cooper D – 11/17

As part of the brand’s 2018 refresh, we will see not just a new MINI DCT but a total of four new automatic transmissions – two DCTs and two full automatics. What...

Comment

• De garage weet het zelf niet juist, mini doet geheimzinnig daarover.

als ik de file goed lees krijg ik dus een ander design van automaat. Ik heb gekozen van de sportautomaat (hetzelfde als de JCW) met shifters aan het stuur en deze is veranderd blijkbaar vanaf november volgens die bron.

MINI is planning two models of the 8AT:
                                        • 2O5 Steptronic
                                        • 2TB Steptronic Sport (different shifter and paddle design)

The 8AT will replace the current automatic on the the F55, F56 and F57 on the following models:
                                        • MINI F56 JCW – 11/17 Production (2TB standard)

Comment

• Er is een verschil tussen:
                                          Fysieke versnellingsbak Praktisch merkbaar voor bestuurder + (misschien andere software) Design van de Pook
                                          Cooper S JCW Cooper S JCW Cooper S JCW
                                          Vroeger 6 AW versie voor Motoren klein< koppel 6 AW versie voor motoren veel >koppel Optie 2TB: SchakelPaddle op stuur Altijd:
                                          SchakelPaddle op stuur
                                          Optie 2TB :
                                          Design van JCW te kopen
                                          Altijd:
                                          Design van JCW
                                          Toekomst
                                          (11/17 en 03/1
                                          Getrag DTC 7
                                          voor Motoren 300 NM< koppel
                                          AW 8 AT Optie 2TB: SchakelPaddle op stuur Altijd:
                                          SchakelPaddle op stuur
                                          Optie 2TB:
                                          Design van JCW te kopen
                                          Altijd:
                                          Design van JCW
                                          In de praktijk veranderd alleen de fysieke versnellingsbak (11/17 en 03/1 en komt er een nieuw design voor zowel de 2O5 versie, als de 2TB versie

Een optie 2TB (sportautomaat) kan nooit tot gevolg hebben dat je de fysieke versnellingsbak van de JCW krijgt.

Alleen de lay-out/design/interieur voor de bestuurder is anders.

Dat is bij alle automerken zo.

Comment

Working...
                                          X