Ik ben geen opel fan, maar mijn vrouw heeft al 2 Astra's gehad, zonder ook maar één probleem. Qua interieur zou ik de nieuwe Astra zelfs boven de V40 durven plaatsen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
volvo v40 of opel insignia grandsport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door miken
Kun je een paar voorbeelden geven? En na hoeveel tijd die zich voordeden? dank je
- waterpomp 6 keer vervangen en nog steeds piepen.
- dashboard kwam los (+-5cm spelling tussen dashboard en Voorruit)
- water in de deuren ( YouTube staat er vol van), heb ik zelf aangepast gezien ze niet weten hoe ze het moeten oplossen
Collega's:
- Navigatie dat flipt
- injectoren die kapot gaan ( diesel)
- Waterpomp piept
Dat water probleem heeft het nieuw model ook maar in de koffer.
Probleem is dat de dealers wel willen maar gefucked worden door de incompetentie van de Belgische invoerder. De mensen daar hebben niks van feeling van techniek tot klanten. Met als voorbeeld: Een klantendienst die grofweg meedeelt dat ondanks de nog rijkelijke garantietermijn ze de wagen niet meer gaan herstellen en dat ik maar moet leren leven met het feit dat mijn wagen piept.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Last edited by Namaz; 11/10/2017, 14:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenTja en voor de prijs van die insignia heb je ook al een mooie BMW, die minder saai rijdt dan een volvo.
http://conditions.belux-bmw.com/nl/c...e-joy-edition/
Ook geldig op andere motorisaties (dus mss kan een 18d dan ook wel?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMijn auto, Astra Sportstourer was nieuw gekocht en na een jaar verkocht door miserie:
- waterpomp 6 keer vervangen en nog steeds piepen.
- dashboard kwam los (+-5cm spelling tussen dashboard en Voorruit)
- water in de deuren ( YouTube staat er vol van), heb ik zelf aangepast gezien ze niet weten hoe ze het moeten oplossen
Collega's:
- Navigatie dat flipt
- injectoren die kapot gaan ( diesel)
- Waterpomp piept
Dat water probleem heeft het nieuw model ook maar in de koffer.
Probleem is dat de dealers wel willen maar gefucked worden door de incompetentie van de Belgische invoerder. De mensen daar hebben niks van feeling van techniek tot klanten. Met als voorbeeld: Een klantendienst die grofweg meedeelt dat ondanks de nog rijkelijke garantietermijn ze de wagen niet meer gaan herstellen en dat ik maar moet leren leven met het feit dat mijn wagen piept.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk ben geen opel fan, maar mijn vrouw heeft al 2 Astra's gehad, zonder ook maar één probleem.
Moraal van 't verhaal : je kan enkel nog voor die Benz gaan met dat oerdegelijk Renault-blokje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk heb zelfs nog een auto zonder achterruitverwarming... waar klagen jullie toch over???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIs voorruitverwarming zo'n must? Heb dat nog nooit gemist. Met airco aan de blazer op de ruit en ze is snel ontwasemd.
voor doom/aanslag vind ik het ook niet cruciaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenKan me inbeelden dat die voorhuidverwarming handig is als de auto niet overdekt kan overnachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMijn auto, Astra Sportstourer was nieuw gekocht en na een jaar verkocht door miserie:
De 4 Mercedes S 320 klasse (1x SL) modellen tussen (1993 en 2005) die mijn directie vroeger hadden, kosten toen elk zo’n 20.000 tot 25.000 € voor onderhoud + defecten (geen blikschade), na +/- 200.000 km/6 jaar
Vanaf het 3e jaar diende ze elk, zo’n 2x per jaar weggetakeld te worden, want er was geen plaatselijk herstel mogelijk… (ondanks minimum, elke 3 maand een garage bezoek)
Comment
-
Ooh maar hier ook ervaring met Mercedes hoor, onze B klasse was ook niet gespaard van falen.
Die heeft lang mogen logeren bij de dealer tot er een technieker uit Duitsland kwam om het euvel op te lossen (start stop die flipte met de hele kerstboom als gevolg).
Is ook nooit deftig hersteld geweest, maar in dat opzicht waren we ook niet content van de dealers (lekker arrogante mentaliteit), dat had Opel dan weer niet.
Comment
-
-
Een astra of v40... kvind dat je de v40 wat te weinig eer aan doet om het met die opel te vergelijken. Dat de navi en media in de Volvo door en door verouderd is ben ik echt niet mee akkoord hoor. Dat is niet meer die sensus touch vant in het begin he? Ik vind de laatste versie sense in mijn wagen met high performance audio toch dik in orde. Voelt helemaal niet verouderd aan voor mij. Enige dat hij niet heeft en waar wel de toekomst in ligt volgens mij is carplay.
Enige waarvoor je de V40 zou moeten laten staan in ruimte of het feit dat je weet dat er binnen 2 jaar een nieuw model komt.
Ik heb ook het winterpack en voorruitverwarming nodig? Nou nee maar het is verdomd makkelijk. Dat is zo een optie als je dat hebt gehad wil je dat terug. Heb je het nooit gehad mis je het ook niet.Last edited by SteakFriet; 12/10/2017, 21:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
No shit... Opel.
Hoe mensen soms zo blind kunnen zijn voor de goedkope prijzen en praatjes, het is me vreemd. Ondanks dat ik er zelf ben ingetrapt in den tijd weet ik wel beter.
Dat merk is binnen 10 jaar opgedoekt door Peugeot en dat zal een goeie zaak zijn.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Comment
Comment