Oorspronkelijk geplaatst door miken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
volvo v40 of opel insignia grandsport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
1600 dCi, made by Renault ... da's onverwoestbare toptechnologie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Bij een zwaar verkeersongeval op de E313 ter hoogte van Westerlo/Oevel zijn zaterdagnacht twee mannen van Turkse afkomst om het leven gekomen. Twee vrouwen raakten zwaargewond.
Weeral één die dacht, alleen met véél pk’s, in een grote auto, met RWD, ben je veilig onderweg…...
Misschien ontbraken de winterbanden
Een tegenligger was er niet. En allicht had Canelle De Loddere, een model van 22, ook niet gedronken. Hoe het fatale ongeval is gebeurd, is voorlopig dus een raadsel. Gisterochtend ontdekte een voorbijganger haar wagen in een vaargeul in Zuienkerke, meters naast de weg. De jonge studente, die al uren in het water lag, leefde nog, maar bezweek finaal aan haar verwondingen. “We blijven achter met zo veel vragen”, zegt haar vader.
Comment
-
Vanwaar de wetenschap dat dit een RWD wagen was? Is dat te zien op de foto?
Buiten dat, is RWD zoveel gevaarlijker?
Afaik is het enige probleem met RWD dat hij kan uitbreken, maar ze hebben toch allemaal tractiecontrole tegenwoordig.
Door het lagere gewicht op de aangedreven wielen geraak je soms ook niet weg op gladde ondergrond, maar dat heeft er bij dit ongeval wss niets mee te maken.
Overdreven snelheid, vermoeidheid, alcohol, smartphone gebruik, verschieten van een overstekend dier, of een combinatie van deze dingen, ligt wellicht aan de oorzaak van dit tragische ongeval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenExpert vindt het waarschijnlijk dat ze gewoon in slaap gevallen was.
die stomme files ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door miken Bekijk Berichten
veel mensen rijden oververmoeid rond
die stomme files ook
Comment
-
Ik zou het niet goed weten hier. Ik heb zelf sinds een half jaar de V40 dus heb wel daar ervaring mee maar niet met de insignia.
De V40 is een zeer leuke hatchback, maar of een leuke wagen is weet ik niet. Als je graag met kleinere wagens rijdt is de V40 volgens mij nog altijd 1 van de beste keuzes. Koop hem niet als je ruimte nodig hebt in de koffer, vooraan echter vond ik geen enkele in die klasse waar ik zo goed in zit, enkel de Golf kwam in de buurt. Een V60 is nog wel een stuk aangenamer qua comfort maar een break is ook maar een opgerokken hatch niet waar? Op zich vind ik de Volvo wel comfortable rijden, echt speels is hij niet maar echt saai ook niet, vergelijk het met een A3 qua rijgedrag maar nog iets comfortabeler (hangt van onderstel af). Ik zou nooit voor de D2 motor gaan, op zijn minst een D3 of nog beter T3. Bij die Volvo krijg je wel serieuze kortingen zou ik verwachten.
Het is een oud model maar dat alles verouderd is binnenin zou ik echt niet zeggen. Afwerking, digitaal display, audio en zelfs Volvo Sense (laatste versie wel) vind ik bij de betere in de klasse. Geloof me ik heb veel vergeleken.
De insignia vind ik wel een nette wagen en is groter en statiger.Last edited by SteakFriet; 10/10/2017, 17:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk BerichtenIk zou het niet goed weten hier. Ik heb zelf sinds een half jaar de V40 dus heb wel daar ervaring mee maar niet met de insignia.
De V40 is een zeer leuke hatchback, maar of een leuke wagen is weet ik niet. Als je graag met kleinere wagens rijdt is de V40 volgens mij nog altijd 1 van de beste keuzes. Koop hem niet als je ruimte nodig hebt in de koffer, vooraan echter vond ik geen enkele in die klasse waar ik zo goed in zit, enkel de Golf kwam in de buurt. Een V60 is nog wel een stuk aangenamer qua comfort maar een break is ook maar een opgerokken hatch niet waar? Op zich vind ik de Volvo wel comfortable rijden, echt speels is hij niet maar echt saai ook niet, vergelijk het met een A3 qua rijgedrag maar nog iets comfortabeler (hangt van onderstel af). Ik zou nooit voor de D2 motor gaan, op zijn minst een D3 of nog beter T3. Bij die Volvo krijg je wel serieuze kortingen zou ik verwachten.
Het is een oud model maar dat alles verouderd is binnenin zou ik echt niet zeggen. Afwerking, digitaal display, audio en zelfs Volvo Sense (laatste versie wel) vind ik bij de betere in de klasse. Geloof me ik heb veel vergeleken.
De insignia vind ik wel een nette wagen en is groter en statiger.
nu twijfel ik tussen v40 en astra
insignia wat te veel geld naar mijn zin
astra is 23k nagenoeg full option
Comment
-
Ja maar kun je dan ook eens zeggen waarom het enkel tussen die auto's gaat? Waarom zijn andere merken geen mogelijkheid?
Astra en V40 zijn wel ongeveer hetzelfde soort auto, maar zitten toch in een andere klasse.
En wat zoek je dan precies in een auto? Als je dat weet zou de keuze tussen die twee toch snel gemaakt moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenEen Astra lijkt mij nog geen slechte keuze, rijdt goed, voldoende ruim, niet te duur.. alleen de navi is niet zo betrouwbaar in de Astra K (kinderziekte?)
Hoe mensen soms zo blind kunnen zijn voor de goedkope prijzen en praatjes, het is me vreemd. Ondanks dat ik er zelf ben ingetrapt in den tijd weet ik wel beter.
Dat merk is binnen 10 jaar opgedoekt door Peugeot en dat zal een goeie zaak zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenJa maar kun je dan ook eens zeggen waarom het enkel tussen die auto's gaat? Waarom zijn andere merken geen mogelijkheid?
Astra en V40 zijn wel ongeveer hetzelfde soort auto, maar zitten toch in een andere klasse.
En wat zoek je dan precies in een auto? Als je dat weet zou de keuze tussen die twee toch snel gemaakt moeten zijn.
De belangrijkste redenen voor mij om voor volvo te gaan zouden de voorruitverwarming zijn, de grotere brandstoftank en het vermoeden dat de kwaliteit beter is. De navigatie en interface is bij volvo door en door verouderd. Het prijskaartje ligt ook wel 4k hoger. Als ik naar een ander merk kijk, dan zal ik daar ook geen 62 brandstoftank vinden. Merken zoals audi en volkswagen (golf) hebben wel vooruitverwarming maar voor de golf vroegen ze ook wel weer 28k (wat ik er echt over vind voor een golf). De astra is dan weer beter uitgerust met snufjes zoals dode hoek, parkeren etc. De astra kun je kopen met vijf jaar garantie. Maar als ik hier sommigen lees, dan heb je die ook wel echt nodig. De verkoper van de astra sprak ook over 280k kilometer als heel goed. Ik vermoed dat de volvo er iets meer zal doen. Dus tja, die astra is goedkoper, vandaar de overweging.
Opel Astra Nieuwe 5-deurs Innovation
1.6 CDTI ECOTEC D® Start/Stop Manueel 6 - 110pk (81kW) CO2: 88
Business Leather Pack
Radio Navi 900 IntelliLink met 8" touchscreen kleurenscherm
Bevat: Grafische info display multicolor; 6 luidsprekers, premium; USB
aansluiting en Bluetooth (GSM en audio streaming); Dakantenne 'shark fin';
Digitaal audiosysteem, geïntegreerd, type DAB/DAB+/DMB-R.
Lederen bekleding
Metaalkleur €454,55
Opties €247,93
Cosmic Grey €0,00 Lederen bekleding Siena Jet Black met ergonomische sportzetels
vooraan €0,00
Quickheat (snelle verwarming en ontdooiing)
Omvat: wettelijke kit (brandblusser, gevarendriehoek, fluohesje en verbandskistje), Opel vloermatten en 1 duplicaat van de nummerplaat vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenUiteraard, maar de kans is groter met die Opel.
De fratsen dat ik nu al gezien heb met Opels van vrienden/collega's en dan de mijne -> absurd gewoon.
Comment
Comment