Mededeling

Collapse
No announcement yet.

volvo v40 of opel insignia grandsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je betrouwbaarheidscijfers bekijkt scoren de Oosterse landen globaal genomen niet slecht en dat is ettelijke jaren zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
      Als je betrouwbaarheidscijfers bekijkt scoren de Oosterse landen globaal genomen niet slecht en dat is ettelijke jaren zo.
      Aziatische merken bedoel je dan? Ja, ik was ook eens de restwaarde-cijfers tegengekomen van hier in België. Dan waren het ook de Aziatische merken de de kroon spanden, nog voor de merken die men tradioneel linkt aan een goede restwaarde zoals de duitse wagens.

Comment

• Laguna 1, Laguna 3 en Megane 1 waren betrouwbaar. Zeer betrouwbaar zelfs. Maar Laguna 2, Espace 4, Vel Satis,... waren regelrechte rampen. Niet van horen zeggen, ten eerste reed ik die zelf, ten tweede: ik werkte er in die periode
        Voor zover ik nu lees gaat het met Talisman weer de verkeerde kant op en zoals ik zelf heb mogen ondervinden is Espace V een toonbeeld van hoe de constructeur bespaart op testen en liever ingrijpt bij garantieproblemen. Maar sommigen bedekken veel met de mantel der liefde natuurlijk. Zelfs al is het je eigen auto en heb je die graag, dan nog moet je voor zijn tekortkomingen uitkomen.Die Espace V van Maurice is zeker al meer dan 2 keer op 1 jaar terug geroepen, zeker weten...
        Je weet ook waarom je de extra garantie erbij neemt en hem verkoopt als de garantie ten einde is.

Comment

• Ik heb het toch gezegd: mijn Espace is al enkele keren binnen geweest voor updates. Ontken ik niet hé. Maar zal me eigenlijk worst wezen; ik heb steeds een vervangwagen gekregen en ondertussen dateert de laatste update al van méér dan 6 maanden geleden en blijkt alles normaal te werken. So What?
          Alsof andere merken nooit zo iets voor hebben met een nieuw model. Als ik zo eens rondvraag blijkbaar hoe langer hoe meer. Niet verwonderlijk met alle mogelijke software voor van alles en nog wat.
          Ik wil alleen zeggen dat een gemiddelde van 2x per jaar voor alle auto's gedurende hun 'levensduur' mij niet is overkomen.
          En die extra garantie: ik beschouw dat als een extra verzekering, en zoals met alle verzekeringen is het te hopen dat ge het nooit nodig hebt. Ik heb het bovendien nooit betaald.
          Strak gaat ge nog vertellen dat hoe minder waarborg je krijgt hoe betrouwbaarder de auto is, de mensen weten dan misschien ook waarom ze een Kia kopen met 7 jaar waarborg, aja, want als ge 7 jaar waarborg wil, da's een teken dat het nodig is volgens uw redenering.
          En mantel der liefde? Ik ben dan misschien wel zot, maar niet gek hé. Ik ga mezelf niet steeds de duvel aan doen door 9 x een klotebak te kopen, masochisme is echt niet aan mij besteed.

Enfin, conclusie: ik heb hetgeen men hoerenchance noemt gehad volgens u, of ik ben een dikke leugenaar, dat zou ook kunnen.
          Anderzijds vraag ik me ook af hoe stom ge kunt zijn als (ex-)Renault-garage medewerker om steeds de, volgens uw eigen zeggen, minst betrouwbare modellen er uit te kiezen om zelf mee rond te rijden. Van een masochist gesproken.

Comment

• Allé, ge begint weer te schelden omdat het niet in je kraam past

Ge weet pas dat een model slecht is wanneer die even op de markt is. Vermits ik altijd bestelde van zodra bestelbaar...Dus een tijd voordat die in de garage stonden. Weinig met stom te maken hoor Maurice. Maar daar ga ik niet over discussieren, de verstandigsten hier dat ben jij natuurlijk .
            Kan ook zijn dat de lat op gebied van wagens bij de ene hoger ligt dan bij de andere.

Is wel heel goed dat alles al 6 maanden goed werkt nu . Hoeveel keer ben je binnen geweest eigenlijk ? En waarvoor ? Die Laguna 2, die enkele zaakjes... Vertel eens. Ik ken ze hoor de zaken die daar kapot aan gingen. Dat jij het aangenaam vindt om telkens een afspraak te maken, je wagen af te zetten en met een vervangwagen rond te rijden.

En dan die zever die ge er bij haalt van die waarborg, heb nergens iets in die richting gezegd. Ge begint weer te spartelen voor uw grote gelijk. Ge kunt het ni laten he.
            Ik heb enkel gezegd dat je er goed aan doet de wagens weg te doen, eens de garantie verstreken...

Kan anders eens vragen aan het hoofd van de werkplaats hier zijn bevindingen te noteren. Maar ook dat zal in jouw ogen onjuiste info zijn.
            Last edited by ; 16/10/2017, 09:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
              En die extra garantie: ik beschouw dat als een extra verzekering, en zoals met alle verzekeringen is het te hopen dat ge het nooit nodig hebt. Ik heb het bovendien nooit betaald.
              Nu vertelde toch weeral wat zulle, de garage zal't betaald hebben lol. Da's gewoon verrekend in de korting, denkte dat ze gaan bijleggen om aan u een wagen te mogen verkopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Allé, ge begint weer te schelden omdat het niet in je kraam past

Ge weet pas dat een model slecht is wanneer die even op de markt is. Vermits ik altijd bestelde van zodra bestelbaar...Dus een tijd voordat die in de garage stonden.
                LOL, wat gij schelden noemt... Ik zal het maar beschouwen als een poging mij af te doen als, tja, als wat eigenlijk?
                Maar goed, als ge u daar graag mee amuseert...
                En ja, juist, die Espace IV is uiteraard nog maar pas op de markt. Maar dat is waarschijnlijk omdat het weer met de mantel der liefde is toegedekt, of neen, uw madamme wou die absoluut, even vergeten, sorry.

On topic: die mens wil kiezen tussen een V40 of een Insignia. En 't kan zijn dat er mensen zijn die met een Opel veel pech hebben gehad, en waarschijnlijk zijn er ook die met een Volvo veel pech hebben gehad. Een merk daarvoor figuurlijk de grond in boren vind ik overtrokken. Da's gewoon mijn mening, en die mag ik net zo goed verkondigen als iemand anders een andere.
                Maar dat is natuurlijk gespartel.
                't Wordt tijd dat ge eens een ander verwijt zoekt.

Comment

Nu vertelde toch weeral wat zulle, de garage zal't betaald hebben lol. Da's gewoon verrekend in de korting, denkte dat ze gaan bijleggen om aan u een wagen te mogen verkopen ?
                  Ik heb een bepaald lichaamsdeel dat dat ook weet.
                  Hoort bij de onderhandeling. Die 7 jaar bij Kia zal ook wel ergens in de prijs zitten.

Comment

• Ik heb de Insignia nog overwogen als volgende leasewagen maar is afgevallen omwille van de hoge CO2 uitstoot van de automaat, en ook wel omdat een auto van 4m90 mij toch wat onpraktisch is voor het dagelijkse gebruik terwijl ik die ruimte niet echt nodig heb. Vandaar zelfs geen testrit gedaan.
                    De V60 is eigenlijk een klasse hoger dan ik kan kiezen, die mocht ik ook oprijden maar heb vriendelijk bedankt.

Comment

Ik heb een bepaald lichaamsdeel dat dat ook weet.
                      Hoort bij de onderhandeling. Die 7 jaar bij Kia zal ook wel ergens in de prijs zitten.
                      Waarom schrijf je het dan ???

Comment

Waarom schrijf je het dan ???
                        Omdat ik ook eens het recht heb om iets dom, of laat ons zeggen, minder doordacht, neer te pennen.

Comment

En ja, juist, die Espace IV is uiteraard nog maar pas op de markt. Maar dat is waarschijnlijk omdat het weer met de mantel der liefde is toegedekt, of neen, uw madamme wou die absoluut, even vergeten, sorry.

Laat Espace IV PHASE 4 nu wel bij de meest betrouwbare Renaults horen.... Maar dat wordt al ingewikkeld zeker ?
                          Zelfs bij die wagens gaat er al eens wat mis.

Dus wanneer mensen veel pech hadden met een wagen, mag dat niet gezegd worden ? Dat is een merk in de grond boren. Tot uw grote ergernis 'eigen aan een autoforum'.
                          Als ge u zo ergert aan een autoforum, wa doede hier dan nog ? Ga dan op Tweakers of zo...

Comment

Omdat ik ook eens het recht heb om iets dom, of laat ons zeggen, minder doordacht, neer te pennen.
                            Join the club

Comment

Als ge u zo ergert aan een autoforum, wa doede hier dan nog ? Ga dan op Tweakers of zo...
                              Ik erger mij niet aan een autoforum, van mening zijn dat men op een autoforum dik overdrijft is iets anders dan ergeren.
                              Ik krijg alleen de indruk dat ge u ergert aan mensen die de mening zijn toegedaan dat iedereen moet proberen zich aan de wet te houden. Kan me vergissen natuurlijk.
                              Bovendien tracht je mijn woorden te verdraaien:
                              In deze was mijn conclusie eigenlijk (zoek maar op enkele posts terug) dat ik liever Renaults heb die misschien wat onbetrouwbaarder zouden zijn, maar waarbij men die probleempjes oplost zonder discussie en kosten i.p.v. een (vermeend?) betrouwbaarder merk dat, als het dan toch eens fout gaat, de waarborg probeert af te wimpelen. (en dit was in ongeveer dezelfde lijn als de opmerking van uw andere forumvriend quovadis met zijn opmerking over Opel)
                              Maar ik krijg dan ook (de misschien verkeerde) indruk dat je dat precies niet wilt zien staan. Maar ook daar kan ik me in vergissen natuurlijk.

Aléz, wat volgt er nu?
                              Last edited by Maurice P.P.; 16/10/2017, 13:43.

Comment

• Nee ik erger me enkel aan mensen die denken dat de evenaar door hun gat loopt. Die zeer hoog oplopen met zichzelf maw.

Op momenten dat je afwezig bent is de sfeer hier stukken beter. Weette, ge gaat het niet geloven, maar dan wordt er over auto's gesproken. Geen belerende boodschappen en zo

Jammer, dit was ooit een leuk forum, een autoforum. En waar de meeste leden naartoe zijn, weette gij ook
                                Last edited by ; 16/10/2017, 14:09.

Comment

Weette, ge gaat het niet geloven, maar dan wordt er over auto's gesproken. Geen belerende boodschappen en zo
                                  Oei, wat is er nu belerend aan mijn standpunt betreffende de betrouwbaarheid van een Opel (of andere merken) en de toepassing van waarborg door een autoconstructeur? En heb ik het hier niet in het juiste topic hierover?

Comment

Working...
                                  X