Mededeling

Collapse
No announcement yet.

McLaren 540c /Ferrari California T/ ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • McLaren 540c /Ferrari California T/ ...

    Vorige week eens kunnen meerijden in een McLaren (ook kort stukje zelf gereden) en danig onder de indruk van het totaalpakket. Naar aanleiding daarvan deze (voor mij helaas puur hypothetische) poll.
    Wat zou je kopen met een kleine 200k aan budget als je niet eens de zoveelste 991 wil (zelfs al is het dan 1 van de 317 'speciale 'versies...) en waarom?
    Dus een instapper in de supercar-range zeg maar.

    -McLaren 540c
    -Ferrari California T
    -Eventueel een R8 (weliswaar een Audi maar toch vrij exclusief)
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

  • #2
    Wou hier paar plaatjes zetten ter illustratie maar lukt niet...
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

    Comment


    • #3
      Ferrari:
      Bereken je leaseprijs in onze leasing calculator
      Verbruik gemengd 10.5 l/100 km
      CO2-uitstoot 251 g/km
      Verkeersbelasting 1.729,20 €
      BIV Vlaanderen 8.520,03 €
      Kostprijs per km 2,05 €
      VAA per maand 2.441,87 €
      McLaren 540C 3.8 V8 Coupé

      McLaren 540C 3.8 V8 Coupé Totaalprijs met opties

      166.050 € €
      T
      Bereken je leaseprijs in onze leasing calculator
      Verbruik gemengd 11.1 l/100 km
      CO2-uitstoot 258 g/km
      Verkeersbelasting 1.729,20 €
      BIV Vlaanderen 9.911,52 €
      Kostprijs per km 1,87 €
      VAA per maand 2.134,93 €
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

      Comment


      • #4
        Aston Martin Vantage V8 aan gedacht maar niet weerhouden wegens op alle vlakken niet meer echt 'mee' met zijn tijd
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

        Comment


        • #5
          €200k? Geen van dat. Mijne rug krijgt al pijn van ernaar te kijken

          Op het moment dat ik 200k over heb, dan sta ik bij Mercedes voor ne GLE Coupe 63 S AMG En dan heb ik nog een paar tientjes K over. Ofwel ne dikke G65 AMG, maar dan is mijn geld op.

          Comment


          • #6
            Lamborghini Huracan 580LP.-2.

            Comment


            • #7
              McLaren wegens 300kg lichter dan de rest en écht een driver's car
              2.0 JTDm

              Comment


              • #8
                Wachten op de Portofino
                De Mc zal wel de betere rijdersauto zijn, maar vind de Portofino knapper.
                Beide wagens hun capaciteiten liggen op een niveau dat je waarschijnlijk nooit volledig zal benutten, daarom ga ik voor de looks.

                Als je af en toe een trackday doet, dan is de 540c wel de betere keuze.
                Classic cars on demand

                www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

                - It's time to make your dream come true -

                Comment


                • #9
                  Is ook iets waar ik soms wel aan denk.
                  Ik zou in die categorie van wagens eerder voor een Nissan GTR gaan denk ik, al maakt zo een McLaren ook wel kans.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                  Comment


                  • #10
                    Enkel indien verkrijgbaar met 0.9 TCe of 1.0 TSI motor ...

                    Comment


                    • #11
                      Uit uw beperkte mogelijkheden zou ik ook de Mclaren kiezen en dit voor een echte ferrari man omdat ik de California nu niet echt een ferrari noem, moest de AGM-GT R ertussen gezeten hebben dan ging ik toch nog even twijfelen want deze laatste is ook een racewagen pur sang. (wat de amg gt en s niet zijn)

                      Comment


                      • #12
                        Ik ben met beide gaan testrijden, maar de deurhendeltjes waren in allebei een afknapper.
                        Heb dan maar een Espace gekocht.

                        Comment


                        • #13
                          Ik had beiden beter eens test gereden voor ik de Espace kocht

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                            Wachten op de Portofino
                            De Mc zal wel de betere rijdersauto zijn, maar vind de Portofino knapper.
                            Beide wagens hun capaciteiten liggen op een niveau dat je waarschijnlijk nooit volledig zal benutten, daarom ga ik voor de looks.

                            Als je af en toe een trackday doet, dan is de 540c wel de betere keuze.
                            Maar zal die Portofino onder de 200k blijven?

                            Die trend om eerst een spider te maken en dan pas (eventueel) een coupe vind ik persoonlijk niet zo goed, liever omgekeerd zoals het vroeger altijd was.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                              Uit uw beperkte mogelijkheden zou ik ook de Mclaren kiezen en dit voor een echte ferrari man omdat ik de California nu niet echt een ferrari noem, moest de AGM-GT R ertussen gezeten hebben dan ging ik toch nog even twijfelen want deze laatste is ook een racewagen pur sang. (wat de amg gt en s niet zijn)
                              AMG GT-R had idd. ook gekund maar vind ik niet zo mooi, net zomin als de Lambo
                              Die McLaren rit is echt. onder mijn huid gekropen.
                              Maar helaas no way dat ik dat hier thuis kan verkopen om daar 200k op stuk te gooien, vandaar het hypothetische aan deze poll
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

                              Comment


                              • #16
                                Corvette Z06, bruut en rauw... Al dat verfijnd gedoe steekt op den duur wel tegen.
                                En eigenlijk nog liever de Camaro ZL1, dan kan de kleine nog eens mee.

                                En nog 100k over om weet ik veel wat mee te doen.

                                Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

                                Comment


                                • #17
                                  Ja zo een Camaro heeft ook wel iets.
                                  Vrijdag nacht (zaterdag morgend) in Hasselt nog een Camaro SS met Duitse nummerplaten gezien, stond geparkeerd achter het station, aan de jeugdherberg.

                                  Of een Ford Mustang Shelby GT
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                  Comment


                                  • #18
                                    Die deuren van die McLaren lijken me toch niet echt handig in dagelijks gebruik. Op het vlak van exclusiviteit zou ik die wel verkiezen boven een Porsche en zelfs een Ferrari.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Mclaren zeker en vast , zeer exclusief in Belgium .

                                      Als ik wat minder budget zou hebben Maserati Grandturismo S of Nissan GTR35.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Zonder twijfel de McLaren, feitelijk een no brainer.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X