dat zal wel maar we weten natuurlijk je budget niet, enkel dat de C63 er boven zit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 550i of MB E500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMoet een break zijn.
2 seconden tijd om vakje "break" aan te duiden :-O
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenE500's zal je volgens mij toch makkelijker vinden dan 550i's
zo'n facelift S212 E500 kan geen slechte keuze zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten
Bedankt voor je waardevolle aanvulling!
Comment
-
Deze zie ik wel zitten:
Hier vind je een tweedehands Mercedes-Benz E 500 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt
Alsook deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendat zal wel maar we weten natuurlijk je budget niet, enkel dat de C63 er boven zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJeDeze zie ik wel zitten:
Hier vind je een tweedehands Mercedes-Benz E 500 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt
Alsook deze:
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...065?asrc=pl|as
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
De Mercedes als het een facelift of CLS is, anders de BMW. Welke meer betrouwbaar is: in België koopt (quasi) letterlijk niemand deze wagens meer, dus hoe zou men dat hier weten? Als je dan toch voor de pijn van dergelijke CO2/CC/VAA gaat, dan ga je (ik neem nu even de BMW route) onmiddellijk voor een M5. Al de rest is perfect gediend met een 35i/40i, als het er dan toch maar over gaat van ontiegelijk snel te gaan met een zijdezacht spinnende motor. Of een 40d. En inderdaad vandaag wordt dat ook al niet meer gekocht - leve de hybride (toch nog tot einde dit jaar).
Comment
-
@ Packard:
Begrijp ik, maar zelfs niet als je ze via een officiële concessiehouder aankoopt en die je 2j garantie geeft?
@ Dust:
Bedankt voor je input.
Ik volg het forum hier niet echt meer, dus ik heb geen id wie hier met wat ervaring heeft. En aangezien vragen hier nog geen geld kost, kon ik het enkel maar proberen .
M5 is jammer genoeg niet mogelijk, daar de huidige gewoon te duur zijn én omdat deze niet in break verkrijgbaar zijn.
Comment
-
Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !
Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !
http://m.autoscout24.be/anbod/audi-rs6-50i-biturbo-v10-40v-fsi-quattro-tiptr-benzine-zwart-324407616Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Als je een 440i GC zoekt .... ik heb een jonge in de aanbieding; moest je btw plichtig zijn, kan je zelfs de renting er van overnemen!
(ik dacht hier boven een zoekopdracht op autoscout gezien te hebben die uitkwam bij 440i ?? of vergis ik mij?)2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten@ Utah:
Bedankt voor je moeite.
De bmw is me echter door verschillende mensen (oa hier op het forum dacht ik) afgeprezen geweest. Er zijn met dat type veel problemen geweest blijkbaar.
De andere twee hebben voor mij persoonlijk teveel km's.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
-
Om het eens over een andere boei te gooien zag ik onlangs een mooi uitgeruste A6 tdi biturbo staan van 2j, 50000km en om en beide 50000euro in particuliere verkoop.
Omdat ik nogal gevoelig ben voor problemen die ik "zou kunnen tegenkomen", stapte ik naar een Audi garage en stelde voor om die wagen voor mij aan te kopen en er 2j garantie op te geven. Ze konden/wilden dat doen en vroegen daar 53 500euro voor.
Nu vraag ik me af: zouden jullie het "risico" nemen en de wagen particulier kopen voor 50 000euro en "gokken" dat ik in de eerste twee jaar geen kosten krijg van 3500euro. Of zou ik op safe spelen en de wagen kopen aan een audi garage?
Graag jullie mening.
Comment
-
Kan je zelf nergens een garantiecontract kopen? 3500€ enkel daarvoor is nogal fors.
Die A6 en motor zijn behoorlijk betrouwbaar, dus ik zou die 3500€ op zak steken, en gebruiken voor herstellingen als die komen.
Zeker als die auto een volledige onderhoudshistoriek heeft is er weinig risico. Normaal heeft die nog maar 1 oliwissel gehad.
Mijn A6 2.0 TDI heeft nu 134k op de teller, en daar is buiten de 30k beurten nog nooit iets aan geweest. Olie, filters en remblokken, meer is daar nog niet aan geweest. Ik ken mijn garagist niet, en dat is een goed teken denk ik.
Contacteer anders Metaxa eens, die heeft een allroad bitu, en doet schandalig veel km per jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk BerichtenOm het eens over een andere boei te gooien zag ik onlangs een mooi uitgeruste A6 tdi biturbo staan van 2j, 50000km en om en beide 50000euro in particuliere verkoop.
Omdat ik nogal gevoelig ben voor problemen die ik "zou kunnen tegenkomen", stapte ik naar een Audi garage en stelde voor om die wagen voor mij aan te kopen en er 2j garantie op te geven. Ze konden/wilden dat doen en vroegen daar 53 500euro voor.
Nu vraag ik me af: zouden jullie het "risico" nemen en de wagen particulier kopen voor 50 000euro en "gokken" dat ik in de eerste twee jaar geen kosten krijg van 3500euro. Of zou ik op safe spelen en de wagen kopen aan een audi garage?
Graag jullie mening.
Comment
-
Onderhoudshistoriek opvragen en als daar niks bijzonder te zien is gewoon particulier kopen. 3500 Euro is imo te veel voor een garantiecontract, wees maar zeker dat ze daar een dikke winstmarge op nemen. Logisch ook natuurlijk, niemand werkt gratis.
Comment
Comment