Haardroger... En daarna een goed poetsmiddel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Talisman full option of toch BMW 316d Sport
Collapse
X
-
Inderdaad, haardroger, visdraad, iets om de rest van de lijm te verwijderen (Goo Gone bvb) dan even polieren, was erover en nog een sealant als je wilt ... lukt perfect ... duurt een uurtje of zo.
Maar op een oudere wagen zou ik het niet meer riskeren ... het risico op kleurverschil is dan groot ... denk ik?
Bij Renault hebben ze inderdaad een rare manier van opties te combineren ... als je bruin leder wilt dan moet je ook nog het Crusing Pack nemen ... én winter pack, én electrische zetels ... dan wordt het inderdaad al snel duur om naar leder te gaan ... heb nu een vervangwagen gekregen, terug een Volvo V60 met leder (moest een automaat hebben) ... zonder verwarmde zetels, dat snap ik dus niet ... ik vind dat leder en verwarmde zetels dan weer wel bij elkaar horen als opties ... maar mag nu dus een andere wagen bestellen.
Volvo V60 is niet interessant meer omdat het model volgend jaar vervangen wordt, en ik zou toch graag een break hebben ... dat is bij de BMW niet mogelijk zonder 'Model sport' te laten vallen ... en ik vind dat de 3-reeks dat toch wel nodig heeft om een mooie uitrusting te hebben.
Toch altijd weer twijfelen als je keuze hebt hé ... zou gemakkelijker zijn als we maar één merk mochten kiezen ...2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk wil er mijnen badge ook af... maar durf er niet aan te beginnen
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Dacht altijd dat de badge, het enige belangrijke was, aan een premium auto…...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Dacht altijd dat de badge, het enige belangrijke was, aan een premium auto…...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk BerichtenInderdaad, haardroger, visdraad, iets om de rest van de lijm te verwijderen (Goo Gone bvb) dan even polieren, was erover en nog een sealant als je wilt ... lukt perfect ... duurt een uurtje of zo.
Maar op een oudere wagen zou ik het niet meer riskeren ... het risico op kleurverschil is dan groot ... denk ik?
Bij Renault hebben ze inderdaad een rare manier van opties te combineren ... als je bruin leder wilt dan moet je ook nog het Crusing Pack nemen ... én winter pack, én electrische zetels ... dan wordt het inderdaad al snel duur om naar leder te gaan ... heb nu een vervangwagen gekregen, terug een Volvo V60 met leder (moest een automaat hebben) ... zonder verwarmde zetels, dat snap ik dus niet ... ik vind dat leder en verwarmde zetels dan weer wel bij elkaar horen als opties ... maar mag nu dus een andere wagen bestellen.
Volvo V60 is niet interessant meer omdat het model volgend jaar vervangen wordt, en ik zou toch graag een break hebben ... dat is bij de BMW niet mogelijk zonder 'Model sport' te laten vallen ... en ik vind dat de 3-reeks dat toch wel nodig heeft om een mooie uitrusting te hebben.
Toch altijd weer twijfelen als je keuze hebt hé ... zou gemakkelijker zijn als we maar één merk mochten kiezen ...
T is nu niet omdat ik zelf met een BMW rij hoor, maar ik zou toch voor de 3 serie gaan. Heb vroeger Mercedes gehad en dan overgestapt naar Renault. Onze Espace is de 8ste Renault uit het 'hogere' Renaultsegment op rij. Heb daar altijd graag mee gereden en nu nog met die Espace. Maar er is een maar... er is duidelijk een verschil van afwerking. Je kan dit moeilijk uitleggen, je moet dit voelen. Je krijgt natuurlijk veel auto voor je geld bij Renault, maar het rijplezier wordt niet direct bepaald door de opties maar op de eerste plaats het rijden zelf. Heb nu geen enkel rammeltje of piepje in de auto, de Espace rammelt dat het een lieve lust is. Niks onrustwekkends, gewoon de plastics van het interiuer, de deuren,..
Zou ik nooit nog een Renault kopen ? Dat is niet gezegd. Ik zie ze nog altijd graag, ze hebben een ander soort rijplezier. Het Franse comfort van de Espace... Ook de gezelligheid in de wagen is van een andere orde. Een BMW is vrij clean. Maar het prijsverschil zit ergens. En dit schrijf ik echt zo objectief mogelijk... Je moet beide wagens vlak na mekaar proberen te rijden en liefst over een langere afstand. Dan kan je je een beter idee vormen.
Comment
-
Ik zou voor geen van beide gaan. Renault heeft op dit moment te veel betrouwbaarheidsproblemen en ze krijgen het precies niet snel onder controle. Om op de x aantal tijd naar de dealer te moeten.. no thanks. De 3 als 316d is op zich niet slecht maar ook een oud model dat niet meer lang zal mee gaan.
Als ik van jou was zou ik toch eens een stap terug nemen en de markt nog eens goed bekijken, er zijn namelijk leukere alternatieven dan deze twee. De X1 is daar één van. Jammer dat je vast zit aan bmw/renault (waarom zelf?). Anders, een Jeep Compass is ook zeer mooi & nieuw. DS5 is ook knap (zeker na facelift), ford mondeo, ford kuga, hyundai i40, hyundai tucson, kia optima, mazda 6 (heeeeerlijk!), mazda cx-3/cx-5, mini countryman, mini clubman,nissan qashqai, nieuwe opel insignia, peug 308 SW is knap, lexus NX, toyota Rav4 hybrid, volvo xc40,....
allemaal mooie wagens!Last edited by CaliforniaDream; 29/10/2017, 23:45.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Lezen is moeilijk blijkbaar..2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Ik zou de BMW 3 nemen omdat die ongetwijfeld beter gaat rijden en omdat de ZF automaat een pak soepeler en sneller reageert dan de EDC van Renault.
Ook totaal geen fan van dat tabletscherm in de Talisman waarbij praktisch alle functies met een touchscreen moeten bediend worden. De betrouwbaarheid van de Talisman kan je ook sterk in vraag stellen, misschien minder relevant voor een leasebak maar regelmatig op dealerbezoek moeten is ook serieus lastig.
Een 3-serie in Sport uitvoering en business pack heeft alle noodzakelijke opties.
Edit: ik zie dat het zonder business pack is, dus waarschijnlijk zonder GPS en cruise control? Das voor mij wel een dealbreaker, dan liever een advantage uitvoering.Last edited by Gunter; 30/10/2017, 10:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenEdit: ik zie dat het zonder business pack is, dus waarschijnlijk zonder GPS en cruise control? Das voor mij wel een dealbreaker, dan liever een advantage uitvoering.2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CPT
De BMW is wel degelijk met Business Pack ... dat is verplicht bij ons ... wat me naast de meerkost het meest tegenhoud is het feit dat ik geen Touring kan nemen, maar enkel de Berline.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenNeem dan een advantage uitvoering in break? Ziet er mss wat minder mooi uit, maar weegt niet op tegen praktische kant imo
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Touring Advantage met sportzetels ...2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Mettertijd ga je wel meer belang hechten aan je bezittingen dan aan een auto
Comment
-
-
Voila... daarom is het ook geen bezit. Wilt daarom niet zeggen dat het niks mag kosten, maar velen maken de fout om hunnen otto als iets waardevols te zien. Iemand die zijnen auto moet verkopen omdat die geld nodig heeft, is wel heel slecht bezig. En het gebeurt, zelfs met wagens met een financiering op.
Comment
Comment