Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Talisman full option of toch BMW 316d Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Haardroger... En daarna een goed poetsmiddel.

Comment

Ja ik weet het... Maar 't is ne zwarte en heb schrik da'k weer te lomp ga zijn.

Comment

Inderdaad, haardroger, visdraad, iets om de rest van de lijm te verwijderen (Goo Gone bvb) dan even polieren, was erover en nog een sealant als je wilt ... lukt perfect ... duurt een uurtje of zo.
        Maar op een oudere wagen zou ik het niet meer riskeren ... het risico op kleurverschil is dan groot ... denk ik?

Bij Renault hebben ze inderdaad een rare manier van opties te combineren ... als je bruin leder wilt dan moet je ook nog het Crusing Pack nemen ... én winter pack, én electrische zetels ... dan wordt het inderdaad al snel duur om naar leder te gaan ... heb nu een vervangwagen gekregen, terug een Volvo V60 met leder (moest een automaat hebben) ... zonder verwarmde zetels, dat snap ik dus niet ... ik vind dat leder en verwarmde zetels dan weer wel bij elkaar horen als opties ... maar mag nu dus een andere wagen bestellen.

Volvo V60 is niet interessant meer omdat het model volgend jaar vervangen wordt, en ik zou toch graag een break hebben ... dat is bij de BMW niet mogelijk zonder 'Model sport' te laten vallen ... en ik vind dat de 3-reeks dat toch wel nodig heeft om een mooie uitrusting te hebben.

Toch altijd weer twijfelen als je keuze hebt hé ... zou gemakkelijker zijn als we maar één merk mochten kiezen ...
        2015 Volvo V60 R-Design
        Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Ik wil er mijnen badge ook af... maar durf er niet aan te beginnen
          Dacht altijd dat de badge, het enige belangrijke was, aan een premium auto…...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Voor u misschien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Hahaha... gij zijt ne grapjas zulle. Dat je zo opkijkt naar een badge.... ge zijt nog jong zeker ? Mettertijd ga je wel meer belang hechten aan je bezittingen dan aan een auto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk Berichten
                Inderdaad, haardroger, visdraad, iets om de rest van de lijm te verwijderen (Goo Gone bvb) dan even polieren, was erover en nog een sealant als je wilt ... lukt perfect ... duurt een uurtje of zo.
                Maar op een oudere wagen zou ik het niet meer riskeren ... het risico op kleurverschil is dan groot ... denk ik?

Bij Renault hebben ze inderdaad een rare manier van opties te combineren ... als je bruin leder wilt dan moet je ook nog het Crusing Pack nemen ... én winter pack, én electrische zetels ... dan wordt het inderdaad al snel duur om naar leder te gaan ... heb nu een vervangwagen gekregen, terug een Volvo V60 met leder (moest een automaat hebben) ... zonder verwarmde zetels, dat snap ik dus niet ... ik vind dat leder en verwarmde zetels dan weer wel bij elkaar horen als opties ... maar mag nu dus een andere wagen bestellen.

Volvo V60 is niet interessant meer omdat het model volgend jaar vervangen wordt, en ik zou toch graag een break hebben ... dat is bij de BMW niet mogelijk zonder 'Model sport' te laten vallen ... en ik vind dat de 3-reeks dat toch wel nodig heeft om een mooie uitrusting te hebben.

Toch altijd weer twijfelen als je keuze hebt hé ... zou gemakkelijker zijn als we maar één merk mochten kiezen ...
                Oud is t ie nog niet, geen schrik voor kleurverschil. En op zwart zal je dat ook niet snel hebben denk ik. Als ik ooit nog eens in de carrosserie moet zijn, zal ik het hen vragen. Je weet nooit he, weer een parkeerblutsje van een lieve gebuur op ne parking of zo

T is nu niet omdat ik zelf met een BMW rij hoor, maar ik zou toch voor de 3 serie gaan. Heb vroeger Mercedes gehad en dan overgestapt naar Renault. Onze Espace is de 8ste Renault uit het 'hogere' Renaultsegment op rij. Heb daar altijd graag mee gereden en nu nog met die Espace. Maar er is een maar... er is duidelijk een verschil van afwerking. Je kan dit moeilijk uitleggen, je moet dit voelen. Je krijgt natuurlijk veel auto voor je geld bij Renault, maar het rijplezier wordt niet direct bepaald door de opties maar op de eerste plaats het rijden zelf. Heb nu geen enkel rammeltje of piepje in de auto, de Espace rammelt dat het een lieve lust is. Niks onrustwekkends, gewoon de plastics van het interiuer, de deuren,..
                Zou ik nooit nog een Renault kopen ? Dat is niet gezegd. Ik zie ze nog altijd graag, ze hebben een ander soort rijplezier. Het Franse comfort van de Espace... Ook de gezelligheid in de wagen is van een andere orde. Een BMW is vrij clean. Maar het prijsverschil zit ergens. En dit schrijf ik echt zo objectief mogelijk... Je moet beide wagens vlak na mekaar proberen te rijden en liefst over een langere afstand. Dan kan je je een beter idee vormen.

Comment

Ik zou voor geen van beide gaan. Renault heeft op dit moment te veel betrouwbaarheidsproblemen en ze krijgen het precies niet snel onder controle. Om op de x aantal tijd naar de dealer te moeten.. no thanks. De 3 als 316d is op zich niet slecht maar ook een oud model dat niet meer lang zal mee gaan.
                  Als ik van jou was zou ik toch eens een stap terug nemen en de markt nog eens goed bekijken, er zijn namelijk leukere alternatieven dan deze twee. De X1 is daar één van. Jammer dat je vast zit aan bmw/renault (waarom zelf?). Anders, een Jeep Compass is ook zeer mooi & nieuw. DS5 is ook knap (zeker na facelift), ford mondeo, ford kuga, hyundai i40, hyundai tucson, kia optima, mazda 6 (heeeeerlijk!), mazda cx-3/cx-5, mini countryman, mini clubman,nissan qashqai, nieuwe opel insignia, peug 308 SW is knap, lexus NX, toyota Rav4 hybrid, volvo xc40,....

allemaal mooie wagens!
                  Last edited by CaliforniaDream; 29/10/2017, 23:45.
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Lezen is moeilijk blijkbaar..
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Ik zou de BMW 3 nemen omdat die ongetwijfeld beter gaat rijden en omdat de ZF automaat een pak soepeler en sneller reageert dan de EDC van Renault.
                      Ook totaal geen fan van dat tabletscherm in de Talisman waarbij praktisch alle functies met een touchscreen moeten bediend worden. De betrouwbaarheid van de Talisman kan je ook sterk in vraag stellen, misschien minder relevant voor een leasebak maar regelmatig op dealerbezoek moeten is ook serieus lastig.
                      Een 3-serie in Sport uitvoering en business pack heeft alle noodzakelijke opties.

Edit: ik zie dat het zonder business pack is, dus waarschijnlijk zonder GPS en cruise control? Das voor mij wel een dealbreaker, dan liever een advantage uitvoering.
                      Last edited by Gunter; 30/10/2017, 10:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                        Edit: ik zie dat het zonder business pack is, dus waarschijnlijk zonder GPS en cruise control? Das voor mij wel een dealbreaker, dan liever een advantage uitvoering.
                        De BMW is wel degelijk met Business Pack ... dat is verplicht bij ons ... wat me naast de meerkost het meest tegenhoud is het feit dat ik geen Touring kan nemen, maar enkel de Berline.
                        2015 Volvo V60 R-Design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CPT

De BMW is wel degelijk met Business Pack ... dat is verplicht bij ons ... wat me naast de meerkost het meest tegenhoud is het feit dat ik geen Touring kan nemen, maar enkel de Berline.
                          Neem dan een advantage uitvoering in break? Ziet er mss wat minder mooi uit, maar weegt niet op tegen praktische kant imo

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                            Neem dan een advantage uitvoering in break? Ziet er mss wat minder mooi uit, maar weegt niet op tegen praktische kant imo

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
                            Heb ik net een offerte voor aangevraagd
                            Touring Advantage met sportzetels ...
                            2015 Volvo V60 R-Design

Comment

Je gaat er komen sportzetels zijn wel een must, verbaas mij er van dat er zo veel met standaard stoelen rondrijden want die zijn echt niet goed vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Mettertijd ga je wel meer belang hechten aan je bezittingen dan aan een auto
                                Aangezien mijn IQ slechts een matig gemiddelde bedraagt: deze snap ik niet.

Comment

In jouw geval kan ik dat begrijpen Maurice

Comment

auto is toch ook bezitting?
                                    www.peugeotforum.be

Comment

Nee, totaal niet. Da's iets wat je betaalt maar waar je geen meerwaarde van krijgt. Zou volledig verkeerd zijn als je eigendom - spaargeld - aandelen samen telt om daar ook een auto bij te tellen.

Comment

Een auto is financieel gezien een groot zwart gat. En hoe groter de auto, hoe groter het gat.

Comment

Voila... daarom is het ook geen bezit. Wilt daarom niet zeggen dat het niks mag kosten, maar velen maken de fout om hunnen otto als iets waardevols te zien. Iemand die zijnen auto moet verkopen omdat die geld nodig heeft, is wel heel slecht bezig. En het gebeurt, zelfs met wagens met een financiering op.

Comment

Working...
                                          X