Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Talisman full option of toch BMW 316d Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Voila... daarom is het ook geen bezit. Wilt daarom niet zeggen dat het niks mag kosten, maar velen maken de fout om hunnen otto als iets waardevols te zien. Iemand die zijnen auto moet verkopen omdat die geld nodig heeft, is wel heel slecht bezig. En het gebeurt, zelfs met wagens met een financiering op.
    Nee, totaal niet. Da's iets wat je betaalt maar waar je geen meerwaarde van krijgt.
    Dus in uw ogen is alles wat niet rendeert of opbrengt geen 'bezit'.
    Ja, pffffftttt. Aléz, niet alleen mijn IQ is dus niet hoog genoeg volgens u, ook mijn kennis van de Nederlandse taal scoort volgens u dus ook niet bijzonder goed.
    We zullen vanaf nu de Dikke van DHL raadplegen i.p.v. die van Van Dale.
    Nochtans, als ik vele posts hier lees is mijn Nederlands nog lang niet zo slecht, maar dat kan natuurlijk maar een indruk zijn.
    Last edited by Maurice P.P.; 30/10/2017, 15:02.

Comment

Het lijkt me dat je de keuze voor de Talisman al gemaakt hebt, niet? Een BMW 316d met sportpakket is ook maar saai imo
      Ik zou persoonlijk geen BMW nemen onder 150PK, dat neemt veel van het rijplezier weg, en als je het daar niet voor doet, waarom zou je dan nog BMW nemen?

Comment

Een auto is ook wel een bezitting, alleen eerder een consumptiegoed (na 10-15 jaar is het 'op'), en geen belegging, en dan zit je ook nog eens met andere kosten...
        als ik een brood koop, is dat ook een bezitting, tot als ik het opeet, dan is het... euhja ik weet niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Dus in uw ogen is alles wat niet rendeert of opbrengt geen 'bezit'.
          Ja, pffffftttt. Aléz, niet alleen mijn IQ is dus niet hoog genoeg volgens u, ook mijn kennis van de Nederlandse taal scoort volgens u dus ook niet bijzonder goed.
          We zullen vanaf nu de Dikke van DHL raadplegen i.p.v. die van Van Dale.
          Nochtans, als ik vele posts hier lees is mijn Nederlands nog lang niet zo slecht, maar dat kan natuurlijk maar een indruk zijn.
          Allez ons slachtofferke is er weer. Waar zei ik dat uw IQ te laag was ? Waar zei ik dat je niet kan lezen ?

Ge zijt weer d'een belachelijken toer aan 't opgaan. Was nu enkele dagen leuk hier, zuurtegraad was enorm gezakt.

Over wat zijt ge zo gefrustreerd ? Als jij je auto als een investering wil zien, doe maar. Je bent ouder dan ik en als ge u dan nog over zulke dingen zorgen moet maken????

Comment

Allez ons slachtofferke is er weer. Waar zei ik dat uw IQ te laag was ? Waar zei ik dat je niet kan lezen ?

Ge zijt weer d'een belachelijken toer aan 't opgaan. Was nu enkele dagen leuk hier, zuurtegraad was enorm gezakt.

Over wat zijt ge zo gefrustreerd ? Als jij je auto als een investering wil zien, doe maar. Je bent ouder dan ik en als ge u dan nog over zulke dingen zorgen moet maken????
            Jongen, hier heb ik dus écht geen zin meer in.
            Taal is een uiterst belangrijk communicatiemiddel; juiste woordkeuze is dus belangrijk om aan te duiden wat je wil zeggen en al zeker geschreven taal.
            Al wat je koopt en betaalt of verwerft is uw bezit (tenzij ge het weggeeft of zo). Een investering die je doet is steeds een bezit; omgekeerd is dat niet altijd zo.
            Zonnekoning zijn uitleg klopt dus ook ongeveer.

Waarom jij nu weer zo moet reageren versta ik niet. 't Moet wreed diep zitten.
            Wie moest er zo nodig nog eens een sneer geven? (Herhaling Flor Konings in ander topic) Ik ga daar niet meer op in.
            Last edited by Maurice P.P.; 30/10/2017, 16:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              Een auto is ook wel een bezitting, alleen eerder een consumptiegoed (na 10-15 jaar is het 'op'), en geen belegging, en dan zit je ook nog eens met andere kosten...
              als ik een brood koop, is dat ook een bezitting, tot als ik het opeet, dan is het... euhja ik weet niet
              Sunking, het levert je extra energie om te leven... en niet de **** dat jij bedoelt...

Iedereen heeft nu eenmaal een andere visie op het leven.

Comment

Nee k vraag me gewoon af waarom ge weer begint... 't is enkele dagen beter geweest maar steeds herbegin je weer. En dat op uwe leeftijd Probeer eens iets los te laten, gaat je vele beter voelen!

Behalve een post over drl 's heb je niet veel geschreven.

Comment

Mijn auto brengt zichzelf meermaals op... ik gebruik hem om te gaan werken, zodat ik op een eigen gekozen manier gelukkig kan gaan werken. Wat dan weer resulteert een mooi loon. Moest ik niet gaan werken, dan zou het auto budget een stuk kleinere zijn.
                  Maar ik tel het wel niet bij mijn bezittingen.

Wanneer het een werkgevers auto is, is het gewoon een wortel waar je achter loopt. ik zou niets bijleggen bij een salariswagen... ben je toch kwijt... Dan liever geen auto van de baas, maar een tankkaart.

sunking, DHL, Maurice, we kunnen samen kaarten... we zijn al met 4.

Ik sta wel niet in voor de gevolgen als er eentje verliest...
                  Last edited by ; 30/10/2017, 16:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                    Mijn auto brengt zichzelf meermaals op... ik gebruik hem om te gaan werken, zodat ik op een eigen gekozen manier gelukkig kan gaan werken. Wat dan weer resulteert een mooi loon. Moest ik niet gaan werken, dan zou het auto budget een stuk kleinere zijn.
                    Maar ik tel het wel niet bij mijn bezettingen.
                    Voila, dat bedoelde ik... Niet optellen bij je bezittingen maar wel plezier van hebben. Vreemd dat er iemand zich zo moet opjagen in een woordkeuze

Comment

Sunking, het levert je extra energie om te leven... en niet de **** dat jij bedoelt...

Iedereen heeft nu eenmaal een andere visie op het leven.
                      Less is more ik woon nu in 't centrum van de stad, gebruik mijn auto nog maximum 2 keer per week, en als ik het doe, geniet ik er van om de heerlijk lichte neus door een bocht te duwen (met sportonderstel stuurt hij snoeistrak), en voor de rest geniet ik vooral van 't feit dat ik overal ben op 10 minuten, te voet of met de fiets... zaaaaalig .

Comment

Beginnen over wat? Jij zegt: een auto is geen bezit.
                        Ik zeg van wel.(en niet alleen ik, maar da's nu eenmaal de definitie van een bezit, 'k kan er ook niet aan doen).
                        Dat gij er iets anders mee bedoelt is best mogelijk, maar gedachten lezen, en al zeker niet via een forum, is niet gemakkelijk en behoort niet tot mijn capaciteiten.
                        Daar hebben we hulpmiddelen voor: namelijk taal.
                        En een auto beschouw ik niet steeds als een investering (uitzonderingen zijn mogelijk).
                        En er zijn meer uitzonderingen dan op het eerste zicht lijkt: als die auto beroepsmatig wordt gebruikt, is het waarschijnlijk toch een investering om er een boterham mee te verdienen.(én tegelijkertijd een bezit).
                        En als ex-zelfstandige weet je ook dat investeringen afgeschreven worden.

Maar die opmerking moet jij dus weer aangrijpen om mij zuur, gefrustreerd en ander fraais te noemen. Nu nog wat gelul over laatste woord, dan is 't compleet.
                        Last edited by Maurice P.P.; 30/10/2017, 16:53.

Comment

Voila, dat bedoelde ik... Vreemd dat er iemand zich zo moet opjagen in een woordkeuze
                          Denk dan volgende keer even na en schrijf het van de eerste keer ongeveer juist, dan kan het niet 'verkeerd' begrepen worden.
                          't Zou plezant worden: stoel schrijven en nadien zeggen, "ja maar ik bedoel tafel. Wat een zure zijt gij, ge moest dat maar weten dat ik tafel bedoel!"

En dat je je verkeerd uitdrukte is niet eens erg, maar je had net zo goed kunnen zeggen: "Ja, ik bedoel niet bezit maar investering" en er had geen vuiltje aan de lucht geweest...
                          Last edited by Maurice P.P.; 30/10/2017, 17:05.

Comment

Denk dan volgende keer even na en schrijf het van de eerste keer ongeveer juist, dan kan het niet 'verkeerd' begrepen worden.
                            't Zou plezant worden: stoel schrijven en nadien zeggen, "ja maar ik bedoel tafel. Wat een zure zijt gij, ge moest dat maar weten dat ik tafel bedoel!"
                            Gaan we nu kaarten?

Comment

K denk da ge uw eigen posts nog eens moet nalezen... dan moet ik ze niet quoten

Lul nog wat over woordkeuzes, drl, dhl die vals geld levert, Weyts die u zo nauw aan het hart ligt... ge toont u weer van uwe schoonste kant.

Als jij je auto wenst bij uw bezittingen te tellen... doe maar als ge u daardoor meer man voelt

Comment

Gaan we nu kaarten?
                                Het enige kaartspel dat ik ken is strippoker, en om begrijpelijke redenen zie ik dat niet zitten met u, sunking en dhl.

Comment

In feite zo'n discussie die ge hier weer uitlokt voor niks...

Misschien kan je ontopic iets bijbrengen ?

Comment

vreemd dat de jakkel zijn vriendje nog niet aan het helpen is hier...
                                    anyway geef mij toch ook maar zo'n talisman
                                    lets have some more member berries

Comment

Natuurlijk, met veel plezier DHL!

Uiteraard zou ik voor de Talisman gaan.
                                      't Is niet omdat er op een forum 3 of 4 (heb ze niet geteld ) ontevredenen 7 pagina's lang zagen en kreften over hun Talisman en de problemen, dat een Talisman één brok miserie zou zijn.
                                      Bovendien heb ik toch een vermoeden dat de meeste 'problemen' wel zullen zijn opgelost.

Knappe auto, goede motor, zeer compleet uitgerust, ruimer dan zo"n 3 en stukken comfortabeler.
                                      Ik hoop dat TS hem spoedig in zijn bezit heeft!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                        @ TS: met welke van de twee heb je al gereden ?
                                        Dan stelt zich deze belangrijke vraag... !

Maurice, als je zegt dat de Talisman veel comfortabeler is, is dat na testrit, buikgevoel of voorkeur voor een bepaald merk ?

Comment

Ik wacht nog op twee berekeningen voor een BMW, maar de wachttijd op zo'n Talisman is ook niet niks ... nu bestellen is pas ergens in januari levering ... als het bij de leasing nog wat vertraging oploopt dan is het eind januari pas.
                                          2015 Volvo V60 R-Design
                                          Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Working...
                                          X