Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Talisman full option of toch BMW 316d Sport
Collapse
X
-
2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
-
Dat zijn inderdaad héél mooie velgen ... maar dat zou nog eens €30 of €35 extra per maand kosten heb ik gehoord ... dan wordt het te duur vind ik, blijft een firmawagen hé, op een privéwagen zou ik niet twijfelen2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Mijn madam vind een berline niet mooi ... en de Touring kan ik niet nemen ... ik heb een Advantage Touring laten uitrekenen ... kom op €98 per maand uit, dat vind ik veel, en dan staat die nog altijd op 16" velgen, maar wel met sportzetels en sportstuur ... maar toch ... momenteel helt het een beetje over naar de Renault moet ik toegeven.2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Niks mis mee, je krijgt veel auto voor uw geld, en je hebt tenminste je keuze goed afgewogen.
Ik weet niet wat de typische problemen zijn die met een Talisman opduiken, maar als het geen kritische dingen zijn die u doen stranden langs de kant van de weg, zou ik hem ook wel verkiezen, denk ik, een 3 is tof en kan nog interessant zijn in leasing maar onder de streep is hij eigenlijk te duur voor wat het is. Heb er een gehad en zo heel erg premium vond ik hem eigenlijk niet, maar het rijgedrag was wel tof.
Comment
-
Ik zou ook voor de Talisman gaan. Heb zelf 2 BMW 3 series als lease gereden, en vooral mijn laatste 318d break,MY 2008 vond ik echt niet leuk om mee te rijden. Als je naar 17" gaat, zit je al met de runflat banden, die ik absoluut zou mijden, en met een 316d is het toch echt wel een beetje behelpen. Al zal de Talisman met 130pk ook niet meteen veel sneller zijn.
In ieder geval ga je er qua comfort zeker een stukje beter mee rijden. En wat mij betreft mogen de looks van de Talisman er ook wel zijn.
Ik ben destijds van mijn 318d ook naar een Peugeot 508 overgeschakeld, en heb het mij eigenlijk nooit beklaagd. Je moet gewoon dat Duitse knopje eens kunnen uit zetten ;-)
Laat ons in ieder geval weten wat je uiteindelijke keuze geworden is, en zeker een topic openen van je auto. Dat gebeurt hier tegenwoordig nog veel te weinig.
Comment
-
Moeilijke keuze gelet op het feit dat enkel Renault of BMW kan...
Zou toch ook voor de Talisman gaan omwille van de betere uitrusting t.o.v. de BMW die al bij al redelijk basic blijft (vooral ook qua motor). Wie weet zijn de kinderziektes (die er echt wel zijn, heb 2 collega's met een Talisman die elk toch al wel wat fratsen hadden) er ondertussen uit?
Comment
-
Effe in high res gemaakt... ik denk dat dit het zal worden ... wacht nog op een laatste offerte berekening en dan wordt er besteld ...
Nu nog zien of ik het chroom met plastidip of met vinyl ga afdekken, want het moet er wel terug afgehaald kunnen worden ... anders is de leasing niet blij als ik de wagen terug inlever... lol2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZiet er in ieder geval knap uit! Wel mooi gedaan zo alles in het zwart gezet.2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
daarnet eens voor de leut een 316d touring samengesteld met de opties die voor mij gangbaar zijn, kwam uit op dik 47k , en dan heeft die nog geen adaptive cruise control, dat is pas mogelijk vanaf de 320d/320i, waarom is mij een raadsel...
heeft die renault adaptive cruise control?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVind het heel wijs in het zwart ! Chroom zou afbreuk doen aan het geheel (mijn mening he)
Daarjuist op de foto was het toch zwart ?
2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtendaarnet eens voor de leut een 316d touring samengesteld met de opties die voor mij gangbaar zijn, kwam uit op dik 47k , en dan heeft die nog geen adaptive cruise control, dat is pas mogelijk vanaf de 320d/320i, waarom is mij een raadsel...
heeft die renault adaptive cruise control?2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDacht al da'k gek werd lol
Effe de achterkant ook gemaakt:
Heb al met de dealer afgesproken dat als ik bestel, ze 'Talisman' op de koffer weghalen voor mij ...2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Maak het zwart met goede folie. Veel kans dat de leasing het op het einde nog geen eens opmerkt.
Comment
Comment