Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Talisman full option of toch BMW 316d Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als "black edition" wel serieus knap die Talisman, kan je de DRL's onder de lichtblokken ook afplakken met folie? :-)

Comment

• Dat moeten ze meteen als optie aanbieden bij Renault. Zou hem voor mij ook vele malen mooier maken. die chroom trim is trouwens niet fijn genoeg uitgevoerd imo. Maar in deze configuratie echt wel knap.

Comment

• T is echt wel mooi met alles zwart... Ga je die dakrails ook eens zwart maken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          T is echt wel mooi met alles zwart... Ga je die dakrails ook eens zwart maken ?
          U vraagt ... wij draaien ...
          2015 Volvo V60 R-Design
          Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

• Kan je dat in de praktijk ook doen die rails zwart maken ? (zonder te spuiten)

Zoals nu afgebeeld zou ik hem nemen Of is het nu overdreven zwart ?

Comment

• Kan je wrappen of plastidippen.
              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk Berichten

U vraagt ... wij draaien ...

Comment

• Vinden jullie dat ook mooier in het zwart? Kwestie van een beetje foorumdruk op te bouwen lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    Kan je wrappen of plastidippen.
                    Geeft dat niet dat er zoveel rondingen inzitten?
                    Last edited by ; 31/10/2017, 21:57.

Comment

• Ik ben niet voor zwarte auto's (vandaar ook dat ik een rode heb), maar ziet er wel goed uit.
                      Chroom rond de ramen zou ik dan zwart doen, het Renault logo in carbon en de dakrails gewoon laten zoals ze zijn.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Geeft dat niet dat er zoveel rondingen inzitten?
                        Ik denk dat wrappen inderdaad wat moeilijker is met al die bochten en dergelijke, vooral die lage chroom strip in de bumper en aan de achterste zijruit ... je kan een groot vel nemen en dan uitsnijden om minder 'stress' te hebben door op te warmen en uit te rekken denk ik ...

Maar standaard is plastidip mat zwart, je kan er wel een 'gloss' over spuiten, maar echt een diepe glans krijg je niet dacht ik, en ik denk dat glanzend zwart ipv chroom wel het mooiste zal zijn

Ben nog niet helemaal zeker om de dakrails ook zwart te maken, maar al de rest in chroom wel ... Renault logo twijfel ik tussen zwart of carbon
                        2015 Volvo V60 R-Design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                          Als "black edition" wel serieus knap die Talisman, kan je de DRL's onder de lichtblokken ook afplakken met folie? :-)
                          Kan op zich wel natuurlijk, maar daar zitten de knipperlichten ook nog onder ... en die zouden toch zichtbaar moeten blijven vrees ik.
                          2015 Volvo V60 R-Design

Comment

• Renault logo in carbon en dan de dakstaven in zilver, ik (en da's weer heel persoonlijke smaak hee) vind dat dit teveel combinaties zijn. Mooiste, maar ik zei het al, is voor mij alles in het zwart
                            Kan je dat allemaal zelf dat plasti dippen ?

Comment

• Dat kan je zelf en als je geen carwashbezoeker en HD-gebruiker bent houdt dat zelfs vrij lang stand.

Comment

• Niets voor mij dus .... Ga enkel naar de carwash.

Comment

• Ik hoop dat ik morgen de laatste offerte en berekening binnen krijg, dan kan ik deze tekenen en bestellen.
                                  Zal toch de Renault worden, zeker met wat zwarte vinyl is dit best een knappe wagen vind ik ... ga dit eerst zelf proberen, maar zie het al gebeuren dat ik iemand zal moeten betalen om dit deftig te doen ... plastidip lijkt me te gevaarlijk, gebruik altijd een hogedruk reininger om te wassen (wel maar een kleine Kärcher) ... eerste schuim, dan wassen, dan drogen, dan quick detailer ... moet ik toch weer voor een zwarte wagen gaan hé
                                  2015 Volvo V60 R-Design

Comment

• Plastidip kan tegen een stootje
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• edit

Comment

• Als je toch zo handig bent in fotoshop. Doe dan ook eens de Cassiopa grey met de zwarte accenten. Dat lijkt me ook een mooie combinatie.

Het logo en de dakrails zou ik persoonlijk toch ongemoeid laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Als je toch zo handig bent in fotoshop. Doe dan ook eens de Cassiopa grey met de zwarte accenten. Dat lijkt me ook een mooie combinatie.

Het logo en de dakrails zou ik persoonlijk toch ongemoeid laten
                                          Dan zal het er ongeveer zo uitzien:

In het blauw ziet er ook goed uit vind ik trouwens ...

(orgineel beeld van Renault Media was blauw trouwens ...)
                                          2015 Volvo V60 R-Design

Comment

Working...
                                          X