Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Talisman full option of toch BMW 316d Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij die blauwe a.u.b.
    Zwart is geen kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
      Voor mij die blauwe a.u.b.
      Zwart is geen kleur.
      Idd.
      Talisman in blauw is machtig mooi

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• Klopt, zou ook mijn keuze zijn als ik eentje mocht samenstellen. Blauwe met bruin interieur. Heerlijk!
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Hij ziet er inderdaad wel knap uit in het zwart ... miljaar ... eerst was ik aan het twijfelen over zwart of grijs leder ... nu twijfel ik nog eens over de buitenkleur ook.
          Heb al verschillende zwarte wagens gehad in het verleden ... misschien eens tijd om toch iets anders te kiezen deze keer ...
          2015 Volvo V60 R-Design
          Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
            Klopt, zou ook mijn keuze zijn als ik eentje mocht samenstellen. Blauwe met bruin interieur. Heerlijk!
            Om het wat lastiger te maken... Smaken en kleuren...
            Ik zou die blauwe nemen met lichtgrijs lederen interieur, tenzij TS een vuilaard is (maar ik vermoed van niet )

Comment

• Of tenzij hij jeans draagt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Of tenzij hij jeans draagt...
                Zolang hij niet in zijn jeansbroek pist, niet te veel zweet tussen zijn bilspleet als hij een jeans draagt, niet in de regen loopt met die jeansstof of een slechte droogkast heeft, is er toch geen probleem?

Comment

• Een donkere jeans die nieuw is geeft altijd blauw af op bleek lederen zetels. Alleen door de wrijving, moet je niet voor zweten of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CPT
                    Hello,

sta op het punt om een nieuwe wagen te bestellen die mijn V60 R-Design zal vervangen ... maar zit met een dlilemma ...

Ik kan ofwel een Renault Talisman Grandtour Intens 130 EDC full option (echt gewoon alle opties die Renault aanbiedt op dit model) nemen met ongeveer €40 opleg

ofwel een BMW 316d automaat model Sport met enkel metaalkleur en Sensatec ... maar dan moet ik al wel €90 opleggen elke maand

In de BMW kan ik niet voor de Touring versie gaan, die zou meer dan €100 kosten per maand, en dat mag niet van de firma.

Dus zit ik met een dilemma hieromtrent ... ga ik voor een grote luxe met alle toeters en bellen ... of voor een BMW die eigenlijk zo goed als standaard is ... luxe of sportief dus eigenlijk ...

Ook nog een vraagje ivm de Talisman ... ze bieden lichtgrijs leder aan ... maar ik vind maar geen dealer die dit heeft staan zodat ik het eerst kan bekijken ... is het niet te licht?

Heeft er iemand een Talisman met lichtgrijs leder waar ik foto's van kan zien?

Alvast bedankt

greetz
                    CPT
                    Voor mij no-brainer, de Renault.
                    Maar gezien je blijkbaar veel belang hecht aan het uiterlijk (gezien huidige wagen en je bereid bent om veel meer op te leggen voor een kale bmw) denk ik dat je meer voldoening zal halen uit de BMW.

Niet vergeten om de typeaanduiding weg te halen.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

Een donkere jeans die nieuw is geeft altijd blauw af op bleek lederen zetels. Alleen door de wrijving, moet je niet voor zweten of zo.
                      Tip van mijn madam:
                      éérst steeds 3 x afzonderlijk wassen.

Comment

• Denk niet dat TS een badgekoper is hoor

Comment

• Die blauwe of grijze zijn imo vele malen mooier dan die zwarte, met de wrap. Dan wordt het toch net iets té zwart. Mijn voorkeur zou wel naar de grijze gaan. Dat blauw is enkel mooi bij zonlicht, vind ik persoonlijk.

Comment

• Ik heb het blauw 'in real life' gezien ... is wel mooi, maar niet zo mooi als op de foto's vind ik, dus die valt af ... ik ben niet zo'n fan van grijs, dus is het opnieuw zwart geworden, met zwart leder interieur ... bestelling voor de Renault is ondertekend en verstuurd ... iedereen bedankt om mee te denken ... zodra ze geleverd wordt start ik een topic met foto's.

Trouwens nog net op de valreep 1.5% extra korting gekregen op de Renault (alle beetjes helpen ...), dus nu moet ik nog minder opleggen en heb ik toch alle opties (behalve 19" velgen).

Heb vandaag ook een offerte gekregen om al het chroom met glanzend zwarte vinyl te 'laten' bekleden ... bijna €1800 ... het logo bekleden kost al €100 per stuk ... dat is toch wel duur vind ik eerlijk gezegd, dan durf ik het zelf te proberen ... lijkt me niet zo moeilijk, alleen een hoop werk en gepruts ... zou twee dagen duren blijkbaar ... als het echt niet lukt kan ik nog altijd laten doen.
                            Last edited by CPT; 02/11/2017, 16:45.
                            2015 Volvo V60 R-Design

Comment

• Mooi zwart kan niet lelijk zijn hé.
                              Je moet kiezen wat jij zelf graag ziet.
                              Alvast proficiat met de nieuwe aanwinst.

Comment

• Amai, 1800 Euro, da's niet echt goedkoop... Dat zou ik er niet voor over hebben eigenlijk. Koop je een set velgen mee met winterbanden of zelfs een kacheltje voor de winter (allé kan weer niet op de naam komen )

Comment

(allé kan weer niet op de naam komen )
                                  Jong-dementie komt regelmatig voor.

Comment

• Amai da's een serieus prijskaartje inderdaad. Dat zou ik zeker op een lease auto ook niet over hebben.

Jammer van de 19" velgen, maar die zijn qua leasing echt pokkeduur.

Kijk uit naar je topic, want sinds hij is uitgekomen toch altijd geïnteresseerd geweest in de Talisman.
                                    Staat ook wel op mijn lijstje als mogelijk volgende leaser, maar dat duurt nog 2,5j.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Jong-dementie komt regelmatig voor.
                                      Help hem dan.... Standkachel

Comment

• leasing durven enkel voor merkbanden te gaan en dan kosten 19" veel geld. Er bestaat genoeg degelijk alternatief in het B segment van de banden: goede prijs en zelfde prestaties.

dat wrappen is bij zijn haar gesleurd. Koop u deftige folie en kijk vooral goed naar filmpjes op youtube waar ge heel veel van kunt leren. En zie ook dat je een warmtepistool hebt om de goede folie heet te stoken eens die om uw stuk zit, kwestie van het geheugeneffect van de folie weg te nemen.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Het verschil tussen17" en 18" komt al op €17 per maand ... 19" heb ik zelfs al niet meer gevraagd ... zat al over budget en ik betaal niet graag aan een auto die eigenlijk niet van mij is

Ik weet dat op mijn Volvo de 18" winterbanden (Pirelli Sottozero) op €1350 kwamen voor een set van 4 ... ik dacht dat de zomerbanden ook al rond de €900 kwamen per 4 (Continental ContiSport 3 of zoiets) ... bizar dat zo'n leasing geen grote kortingen heeft op banden eigenlijk (of ze hebben dit wel, maar achter de schermen)

Ik ben niet van plan om €1800 aan wat zwarte folie te geven, ik ga dat zelf proberen ... weekje verlof pakken en veel geduld hebben ... ben al enkele dagen Youtube aan het bekijken ... plastidip en vinyl ... ga toch vinyl proberen, lukt het helemaal niet kan ik nog Plastidip proberen.

2015 Volvo V60 R-Design

Comment

Working...
                                          X