Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Talisman full option of toch BMW 316d Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Maar gaat de leasemaatschappij in december nog willen inschrijven, als je voor BMW gaat ?

Comment

Levert bmw op minder dan twee maanden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Dan stelt zich deze belangrijke vraag... !

Maurice, als je zegt dat de Talisman veel comfortabeler is, is dat na testrit, buikgevoel of voorkeur voor een bepaald merk ?
        Meerdere malen met een 320d van een ex-collega gereden... en een Talisman ook (maar dan van de garage).
        Dus, ja, uit ondervinding. En ja, de 320 d is iets sneller, maar zoals je weet is dat voor mij niet het belangrijkste criterium en de Talisman kan ruimschoots vlotjes mee in het verkeer. En het verschil met een 316d zal dan ook wel meevallen zeker?

Comment

Voila... nu zijn we ontopic se

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Maar gaat de leasemaatschappij in december nog willen inschrijven, als je voor BMW gaat ?
            Geen idee eigenlijk, ik dacht dat een 3-reeks ook maar pas in januari geleverd kon worden ...
            2015 Volvo V60 R-Design
            Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Sommige maatschappijen schrijven niets meer in op het einde van t jaar dacht ik

Comment

Voor je het goed en wel beseft is 't januari ... bestellen !

Comment

BMW levert gewoonlijk redelijk snel (6 weken), voor hun gewone modellen.
                  Sommige leasemaatschappijen schrijven wel degelijk nog in in december (Alphabet bijvoorbeeld, is trouwens eigendom van BMW), andere stoppen al vanaf half november met inschrijvingen.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    Alphabet bijvoorbeeld, is trouwens eigendom van BMW
                    BMW + ING = Alphabet.

Comment

ING heeft daar niks meer mee te zien. ING heeft, na de bankencrisis, toen het zich wou terug plooien op haar core-activitieit, ING Car Lease (operationele lease) aan Alphabet verkocht. Alphabet is eigendom van BMW.

Comment

Alphabet is eigendom van BMW of de invoerder is eigenaar in Belgie ? Daar zijn nogal kapitalen mee gemoeid hee zeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160
                          ING heeft daar niks meer mee te zien. ING heeft, na de bankencrisis, toen het zich wou terug plooien op haar core-activitieit, ING Car Lease (operationele lease) aan Alphabet verkocht. Alphabet is eigendom van BMW.
                          Nu snap ik waarom mijn bmw zoveel goedkoper bij alphabet is dan bij ald

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Alphabet valt onder de BMW-group, internationaal, dus. Hun marktpositie is niet overal even groot als hier, veel hangt ook af van hoe goed of kwaad het bedrijfswagenfenomeen, en het leasen daarvan ingeburgerd zit in dat land

Comment

Verschiet ervan hoe die enorme aandelen in de markt en aanverwanten hebben. Van Renault wist ik dat ze ook in een bank zitten bvb.

Comment

Ik vind zo'n Talisman prachtig, zeker in GT uitvoering. 160 motorisatie is geen optie? Ikzelf heb testgereden met een 130, ook in GT-uitvoering. Qua rijgedrag vond ik 'm goed, maar op de autosnelweg was ik niet meteen overtuigd. Veel omgevingsgeluid vond ik, wat toch jammer is in zo'n cruiser. 2e nadeel wat mij opviel, was de zeer kleine dieseltank. 47-52l in zo'n wagen is gewoon te weinig... Via die link naar 't Renault forum, halen ze toch nog heel wat pijnpunten aan. Los daarvan zou ik toch voor de Talisman gaan.
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                  Ik vind zo'n Talisman prachtig, zeker in GT uitvoering. 160 motorisatie is geen optie? Ikzelf heb testgereden met een 130, ook in GT-uitvoering. Qua rijgedrag vond ik 'm goed, maar op de autosnelweg was ik niet meteen overtuigd. Veel omgevingsgeluid vond ik, wat toch jammer is in zo'n cruiser. 2e nadeel wat mij opviel, was de zeer kleine dieseltank. 47-52l in zo'n wagen is gewoon te weinig... Via die link naar 't Renault forum, halen ze toch nog heel wat pijnpunten aan. Los daarvan zou ik toch voor de Talisman gaan.
                                  Talisman GT? Die vind ik niet terug ... wel de Megane Grandtour GT ... als ze een Talisman Grandtour GT hadden in dezelfde stijl als de Megane GT wist ik het wel ... lol
                                  2015 Volvo V60 R-Design

Comment

GT, als in afkorting van GrandTour

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                      GT, als in afkorting van GrandTour
                                      Ok ... ik dacht natuurlijk direct aan GT als in Gran Turismo ... my bad ...
                                      Maar 160pk kan inderdaad niet, dan kan ik zo goed als geen opties meer nemen ... altijd een afweging tussen opties of pk hé ...
                                      2015 Volvo V60 R-Design

Comment

Heb me eens in PhotoShop een vergelijking gemaakt:
                                        Origineel zoals ze uit de garage zouden komen:

En na een beetje extra 'shadowline' ...

Kwestie van een keuze te kunnen maken ...
                                        2015 Volvo V60 R-Design

Comment

• Geen Initiale Paris versie van de Renault? Omdat je sprak van full full option.

Comment

Working...
                                          X