Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Talisman full option of toch BMW 316d Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De beste kleur om koetswerklijnen weer te geven is zilvergrijs metallic. De naar mijn mening mooiste kleur der 'niet kleuren'.

Comment

• Ook in auto kleuren (zwart) was België de uitzondering in de wereld....(90% van de auto's in de wereld zijn benzine)

Intussen zien de meesten, ook hier, de zon toch aan de horizon opkomen....

Van alle nieuw bestelde auto’s in 2016 was bijna vier op de tien wit van kleur. In Azië koos zelfs de helft voor een witte wagen. Tweede populairste kleur blijft zwart, gevolgd door grijs. Opvallend is dat geel wereldwijd in de top tien van populairste kleuren staat.

Comment

• Fleet-policy zegt: altijd metallic, tenzij wit, en geen geel, rood, koningsblauw, of andere niet-representatieve kleuren.
        Dan is het zwart, grijs of donkerblauw...
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Mocht ik wit nemen zou het toch metallic zijn, ziet er anders wel erg goedkoop uit vind ik. Zo witnacré vind ik wel tof. Maar over kleuren kan je niet discussieren. Dat is zuiver gebonden aan de smaak van de koper. Je kan nooit van een kleur zeggen dat ze lelijk is, je kan hoogstens zeggen dat je ze zelf niet graag ziet.

Dat de mensen nu kiezen voor benzine is puur fiscaal hoor. Op enkele groene uitzonderingen na, die dikwijls zelf met een vervuilende direct ingespoten benzine rijden. Maak benzine terug duurder en heel Belgie dieselt weer. Gewoon een geldkwestie.
          Alle 'inspanningen' ten spijt, we gaan er toch niet komen zolang de bevolking blijft aangroeien. Ik blijf het zeggen, industrie is een grote vervuiler maar de veeteelt is ook zeer erg. En met hoe meer we zijn, hoe meer men zal consumeren. Hoe meer men zal blijven vervuilen... De cirkel is rond.
          Last edited by ; 04/11/2017, 18:19.

Comment

• Ik hou wel van zwarte wagens omdat je daar zo'n diepe glans op kan krijgen ... de Volvo wou ik in Rebel Blue nemen, de kleur die toen op de Polestar gebruikt werd, maar ook dat mocht niet, het was wel een 'optie' kleur die extra geld kostte, maar het was geen metaalkleur ... dus einde discussie met de leasing spijtig genoeg, zilvermetallic toont wel alle design elementen op een auto, maar dat zou echt de laatste kleur zijn die ik zou nemen eerlijk gezegd, dan nog liever donkergrijs metallic, sorry
            2015 Volvo V60 R-Design
            Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

• In het verleden heb ik nog zilvermetallic genomen omdat dit wel een kleur is die er nooit echt vuil uitziet. Ook krasjes zie je er minder snel op. Zwart is veel gevoeliger voor krasjes. Maar als die gekuist is vind ik hem wel veel mooier dan zilvergrijs .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                In het verleden heb ik nog zilvermetallic genomen omdat dit wel een kleur is die er nooit echt vuil uitziet. Ook krasjes zie je er minder snel op. Zwart is veel gevoeliger voor krasjes. Maar als die gekuist is vind ik hem wel veel mooier dan zilvergrijs .
                Mijn eerste BMW had ik in zilvergrijs genomen. Zalige kleur om te onderhouden.

Comment

• Ja echt he... Als je nu een zwarte hebt zie je pas het verschil. Enkel al aan de deurklinken, bij ne grijze zie je daar geen krasjes van je nagels. Bij een zwarte moet je om de zoveel tijd daar even over simmoniseren. Als ik goed kijk heb ik hier en daar ook al een oppervlakkig krasje. Maar 't valt nog mee omdat ik wel echt voorzichtig ben.

Comment

• Heb deze morgen de bevestiging van de leasing ontvangen dat de wagen gisteren besteld werd bij de dealer ... levering voorzien voor midden februari pas ... dealer had me vorige week nog januari gezegd ... blijkbaar is het ineens een stuk langer geworden ...
                    2015 Volvo V60 R-Design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Mocht ik wit nemen zou het toch metallic zijn
                      Welk merk heeft dat in zijn aanbod ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard

Welk merk heeft dat in zijn aanbod ?
                        Mercedes, Volvo,...
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Verschillende merken...parelmoer wit als ik me niet vergis. Dacht Renault ook.

Comment

• Inderdaan, bij Renault Wit Nacré QNC, €900 optie ipv €700 voor de 'normale' metaalkleuren op de Talisman ... heb even getwijfeld om dit te nemen, maar toch terug voor zwart gegaan.
                            2015 Volvo V60 R-Design

Comment

• Weer wat bijgeleerd se, thanks !

Comment

Working...
                              X