Mededeling

Collapse
No announcement yet.

E300 coupe - C350 E berline - C300 coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E300 coupe - C350 E berline - C300 coupe

kogel is door de kerk, begin volgend jaar komt er een nieuwe wagen want de E gaat er uit en de C gaat naar de vrouw
    twijfel is nu tussen een E300 coupe of toch een C ofwel in coupe of in sedan.
    mercedes heeft me altijd heel betrouwbare wagens gegeven dus ik weinig motivatie om de stap naar AR of jag te zetten. een BMW 6 zit toch een paar 1000 euro nog boven het budget.
    Nieuw of jong 2dehands en voorlopig staat er een mooie C350 E te koop. Iemand die toevallig met een C350 E zit? met de eerste hybrides van mercedes heb ik niet echt goede ervaringen.
    15
    E300 coupe
    66,00%
    10
    C350E berline
    0%
    0
    C300 coupe
    33,00%
    5
    lets have some more member berries

Ga toch maar voor een occasie 6 of een ghibli . De C is een bompa kar.

Comment

Die BMW 6, blijft die nog lang op de markt ?

Comment

Waarom zou je een C-klasse kopen als je een E coupé kan betalen? Die is toch echt een pak duurder? En ook veel mooier en beter natuurlijk.

Zelf vind ik de E coupé te duur. De C coupé vind ik echter geen waardig alternatief maar ik vind de C cabriolet wel erg interessant en mooi.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

De nieuwe Alpine A110.

Comment

de A110 is nogal moeilijk om toch je klein gezin mee te nemen
            de BMW 6... ik ben nog van het princiepe van geen 2dehands model te kopen wanneer de nieuwprijs boven budget zat
            en waarom een C als de E ook mogelijk is? scheelt toch een pak geld... een C43 AMG kwam ook net binnen budget maar ik neem liever geen 3l motor meer vanwege de te grote tax verschillen met de 2l

Comment

De E300 coupé op voorwaarde dat het een W124 is.

Comment

tgaat natuurlijk over de huidige modellen...

Comment

Working...
                X