Proficiat! Ferm bakske!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda 2 of mazda 3 benzine of diesel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard
Ik heb het niet zo meteen begrepen op van die karretjes die reeds ingevoerd werden door handelaars ... uiteindelijk kan je dat kan allemaal zelf en dan heb je - als je op je strepen staat - inzage in de onderhoudshistoriek en herkomst, zo kan je een anale beurt voorkomen.
We gaan ervanuit dat goed komt.
Hij heeft 20.000km, eerste onderhoud zal nu uitgevoerd worden.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Comment
-
Nu nog ant twijfelen over de winterbanden.
Ofwel kopen we 18'' winterbanden om op de originele velgen te leggen.
Ofwel kopen we 16'' mazda velgen om de winterbanden op te leggen.
Wat zouden jullie doen?
Naar tprijs zal het niet veel schelen denk ik. Nieuwe velgen kosten mmeer in aankoop, maar de wissel is goedkoper.
Comment
-
Zoals Packard zegt, dat is persoonlijke smaak, gewoon kiezen wat je zelf het mooiste vind.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenWelk design dan?
De 62 of de 151?
Ik zou naar een bandencentrale gaan, daar een setje kiezen met winterbanden op, scheelt de helft tov de Mazda dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door adventurere
Je gaat toch niet zoveel euro's geven aan die originele Mazda velgen??
Ik zou naar een bandencentrale gaan, daar een setje kiezen met winterbanden op, scheelt de helft tov de Mazda dealer.
Je rijdt er wel 5maand mee. Dan is het niet zomaar gelijk welke velg erop komt vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenIs ook de helf zo mooi.
Je rijdt er wel 5maand mee. Dan is het niet zomaar gelijk welke velg erop komt vind ik
Originele Mazda velgen zijn overpriced... en nog niet een beetje...
Je koopt (volgens mij) mooiere alu velgen van A- merken voor minder geld dan dat ze voor Mazda velgen vragen.
Ik heb een Sense edition gekocht, dus jammer genoeg geen standaard 18 ".... heb 16" gunmetal voorlopig... als die zomerbanden versleten zijn mogen die wellicht als wintervelg dienen... maar no way dat ik originele Mazda velgen in 18" ga kopen.
Maar ieder z'n ding he..
Comment
Comment