Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo Xc 90 momentum business luxury line awd of alternatieven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo Xc 90 momentum business luxury line awd of alternatieven

50000 km per jaar, grote koffer, comfortabel rijden

Lexus RX of Mercedes E station
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

V90

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
        V90

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
        En als het 4x4 moet zijn de V90 Cross Country.

Comment

Q7, eventueel E-tron versie ervan

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

En als het 4x4 moet zijn de V90 Cross Country.
            Ja, inderdaad.

Persoonlijk blijf ik in elk geval bij niet-SUV's.

Jag XF break is ook absoluut niet mis. Vorig model met mooie kortingen, of nieuw model...

Comment

Hoewel ik nu zelf een XC60 rijd, zou ik ook niet meer voor een SUV gaan. V90 Crosscountry, vind ik veel meer "Swag" hebben.
              E klasse break is ook een alternatief, maar in 4x4 ga je daar nog een pak duurder uitkomen, denk ik.

Comment

is de GLC of de E break een goed alternatief?

Comment

Waarom wil je absoluut 4x4? Dat is een pak gewicht dat je amper nodig hebt.

Ik zou ook geen SUV kiezen voor dergelijk hoge km.

Comment

Weer rare commentaar op dat SUV gebeuren. 'Geen SUV voor dergelijke hoge km'. Tis net door die hoge km met een break en berline dat ik nu met een hernia zit. Een SUV is voor mijne rug net verlichtend. Mss heeft TS ook een voorkeur voor de hogere zit.

Voorkeuren verschillen van persoon tot persoon, maar als iemand een voorkeur heeft voor een bepaald model, waarom het afkraken? En waarom met een raar argument als de post hier boven?

Comment

Qua comfort moet je met een moderne SUV zeker niet meer inboeten, dat kan ik alleen maar beamen. Eerder het omgekeerde met die lage eco- en sportophangingen in combinatie met laagprofielbanden van tegenwoordig.
                      Goede zetels zijn daarin key, wat mij betreft. En wat dat betreft kan er voor mij niets aan Volvo tippen. Ook niet de beste Benz of Audi zetel.

Comment

Testrit met Xc 90 beviel me wel, voor de co2 raden ze fwd aan... Andere zeggen dan weer dat 4x4 een must Is voor zo een auto... Ik was eerst gegaan voor de nieuwe xc60 maar xc90 d4 heb je momenteel voor dezelfde prijs....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davesave Bekijk Berichten
                          50000 km per jaar, grote koffer, comfortabel rijden
                          Da's een kilometervreter met een grote koffer die zéér comfortabel rijdt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
                            Weer rare commentaar op dat SUV gebeuren. 'Geen SUV voor dergelijke hoge km'. Tis net door die hoge km met een break en berline dat ik nu met een hernia zit. Een SUV is voor mijne rug net verlichtend. Mss heeft TS ook een voorkeur voor de hogere zit.

Voorkeuren verschillen van persoon tot persoon, maar als iemand een voorkeur heeft voor een bepaald model, waarom het afkraken? En waarom met een raar argument als de post hier boven?
                            Hier ook hernia, hoge zit is idd beter (45000km/jaar)

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davesave Bekijk Berichten
                              Testrit met Xc 90 beviel me wel, voor de co2 raden ze fwd aan... Andere zeggen dan weer dat 4x4 een must Is voor zo een auto... Ik was eerst gegaan voor de nieuwe xc60 maar xc90 d4 heb je momenteel voor dezelfde prijs....
                              Als je de binnenruimte niet écht nodig hebt, zou ik sowieso voor de nieuwe XC60 gaan dan. Net zo comfortabel en veel handiger in dagelijks gebruik.

Comment

Working...
                              X