Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zacht afgeveerde, nieuwe comfortabele wagen gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
    gpdude , was jij het die ergens schreef dat je graag eens met een Duster wou rijden om die reden ?
    Een Duster rijdt dus keihard, met keiharde stoelen
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Voor om en bij de 30K zou ik ook de Talisman of een Peugeot 508 eens gaan bekijken.
      De 508 heb ik zelf 4 jaar gereden en ik was heel erg tevreden over het comfort.
      Zeer stille auto, en als je de comfort zetels neemt, zéér goede zetels nog bovendien.

Persoonlijk vind ik dat de 508 ook nog goed weg komt met kleinere velgen, wat het comfort ook nog ten goede komt.
      Maar persoonlijk had ik hem op 18" velgen staan en zelfs dan was hij nog behoorlijk zacht.

De Talisman daarentegen, heeft minstens 18" velgen nodig, IMO.

Comment

en ge kunt vandaag een heel goede deal doen met de 508

de nieuwe staat er aan te komen en ze moeten van hun stock vanaf tegen dat die er is
        www.peugeotforum.be

Comment

Geen idee over de Talisman.
          Ik moet wel zeggen, een collega van mij rijdt met een 508 Break sinds een jaar of twee. Hij komt van een andere Peugeot en was in de begin niet tevreden over de harde vering van zijn nieuwe. Zal hem eens aanspreken om te horen dat hij ondertussen bijgedraaid is.
          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Van Talisman zou je een zachte ophanging verwachten. Heb er zelf nog niet mee gereden... K zal u mijnen Espace 4 verkopen met 50000 km voor een prijske . Da's ene van de allerlaatsten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Voor om en bij de 30K zou ik ook de Talisman of een Peugeot 508 eens gaan bekijken.

De Talisman daarentegen, heeft minstens 18" velgen nodig, IMO.
              Als je naar 18" velgen wil gaan dan moet je al minstens voor de Intens versie gaan, daar is de goedkoopste versie, zonder opties al €31.500 ... maar ik veronderstel wel dat er korting te krijgen is bij de dealers?
              2015 Volvo V60 R-Design
              Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Krijg je mooie korting op hoor op die Talisman. Informeer maar eens bij een dealer en vraag naar de overnamepremie ook. (niet recyclagepremie, werkelijke overnamepremie) los van de korting..

Comment

Ik hoorde vroeger altijd dat de Citroën C4 goed afgeveerd was en heb dat al die jaren ook wel kunnen ervaren.
                  Maar de Megane GT nu doet het zeker niet slechter en dat terwijl deze op 18 inch ligt en de C4 had maar 16 inch.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Als het gaat over auto's met schroefveren is een Skoda Superb toch veruit de meest comfortabele waarmee ik al gereden heb.

Comment

Nog geen updates hier want momenteel te weinig tijd om er werk van te maken en alles eens grondig te vergelijken.
                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
                      X