Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hothatch 2018 - Golf GTI vs Octavia RS vs i30N vs Cupra vs andere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik lees hier en op een ander forum een opmerking van de topicstarter dat de i30N in DE 5000 euro goedkoper is.
    De I30N performance met de 3 opties die hier in BE standaard zijn komt op 35.420 Euro in het mooie Duitsland.
    Bij ons 33.999 euro. Vermoedelijk mis ik iets maar wat dan ?

Comment

De korting

Comment

Neen, niet wat ik zie, de fleetkorting waar de topicstarter van gewag maakt is hier ook groot. De netto in DE ligt onder de 30K als ik mobile zo bekijk, hier ook.
        Maar zelfs als part. kom ik niet aan 5000 verschil, netto kost de i30N Perf. hier 32000, das nog 'maar' 2 a 3k meer. En daar zit ook nog BTW verschil bij.
        Ik vraag het maar want als ik die in DE kan kopen voor 5K minder dan zou dat volgens mij 24325 euro moeten zijn vertrekkende van de prijs die ik gekregen heb.

Comment

Op mobile staan ze idd voor 5000EUR minder, met niks van km's.
          Geen idee hoe die zo laag gaan
          Last edited by Namaz; 05/12/2017, 14:30.

Comment

Ik kan hem kopen aan 29240€ btw inclusief op mijn btw nummer dat is voor de duurste versie. Heb de offerte liggen. Als particulier geen idee wat de korting is.

Comment

Ik heb een offerte liggen met fleetkorting van 10% (particulier is het 5%) en die komt op 31 000 euro rond. Daar zal dus nog wat afkunnen maar nog steeds een verschil met DE.
              dit is telkens voor de 275pk versie.
              Als je hier bv ziet op de link kan je een performance aanschaffen, in verschillende kleuren, 15km op de teller voor 27 000

https://home.mobile.de/AUTOHEMMERLEG...#des_253265315

nu weet ik er het fijne niet van hoeveel het kost om een nieuwe wagen in te voeren in Belgie, ik dacht dat het pas voordeliger werd als deze 6 maand oud is, of misschien dmv daginschrijving (bv autopapieren gaan een dag naar Polen, daar wordt die ingeschreven en papieren komen terug naar Belgie waar de auto is) maar die details ken ik niet direct.
              Last edited by Liquid Li0n; 05/12/2017, 14:46.
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

ReV Voila, nu gaan we er komen, ik dus ook, ruim onder de 30k, dus in DE voor 24K?? Waar dan?

Namaz , dat is toch al atijd zo geweest, de strijd op Mobile is bikkelhard en daar staan dus direct de scherpste netto prijzen op van de dealers.
                En die prijzen liggen op hetzelfde (netto) niveau als bij de dealer hier in Belgie.
                Last edited by TT-911; 05/12/2017, 14:50.

Comment

Lion, gij telt volgens mij verkeerd, uw link toont een auto zonder de 3 opties die er hier standaard bij zitten.
                  En 2 van die opties zijn volgens mij toch een must.

Staat er duidelijk bij : Auch in anderen Farben und zusätzlichen Ausstattungspaketen gegen Aufpreis erhältlich!

En ga is langs bij andere garage , ik heb een andere fleetkorting gekregen.
                  En ReV duidelijk ook.

Comment

In de garage in Berchem konden ze geen prijs, noch brochure noch testrit geven
                    In de garage in Zemst konden ze wel een prijs (die van 31 000) geven maar geen brochure en stond zelfs geen i30N

Over welke 3 opties gaat het, ik vind dit precies niet terug waar jullie ze vermelden.

Comment

Ik ben er wel fan van maar dat hij zachter rijdt dan een mk7.5 GTI met standaardophanging en 18” klopt niet ze zijn quasi even comfortabel.

Comment

De drie opties vindt je heel eenvoudig terug op Duitse configurator.

Ze zijn :
                        - Navi pakket 750 euro
                        - Komfort pakket 1700 euro
                        - Bar in koffer 180 euro
                        Deze opties zijn bij ons dus standaard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                          ... en 18” klopt niet ze zijn quasi even comfortabel.
                          met dit verschil dat de i30N P 19" standaard heeft. Dan is het toch een hele prestatie om even comfortabel te zijn, niet ?

Comment

Ja, ben je nu tevreden? ik ben tevreden met mijn keuze :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              ik hecht het meeste belang aan bruikbare power in alle omstandigheden.
                              Daarvoor alleen al de R met de GTI performance was 't tot in 3de wheel spin bij nat weer.

Comment

Voila daar heb je het, die vanaf-prijzen op Mobile.de zijn soms heel misleidend, niet alleen bij Hyundai maar bij alle merken.
                                Als je rekent met gelijke uitrusting en totale prijs tot aan uw oprit in België dan is het verschil (if any) meestal heel erg klein en dan mag je alle tijd voor extra geloop en paperassen nog niet rekenen.
                                Als iets te mooi lijkt om waar te zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje

Daarvoor alleen al de R met de GTI performance was 't tot in 3de wheel spin bij nat weer.
                                  Klopt ne i30/GTI/cupra moet je niet kopen voor de grip alvast in het Belgische weer xD nu mijn 4de hoth fwd en volgende zou wel es ne 4motion kunnen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                    Ja, ben je nu tevreden? ik ben tevreden met mijn keuze :p
                                    Ja ik ben tevreden , en ik begrijp dat jij het ook bent. Een Golf GTi is is nog steeds dé referentie, daar gaat de i30N niets aan veranderen.

Comment

In belgie kan je gewoonweg dus niet kiezen voor een i30N zonder navi, wat eigenlijk zonde is. Ik gebruik toch altijd WAZE en sinds dat met Android Auto werkt heb je enkel het scherm nog nodig in die auto.

Comment

Ik lees hier dat er zijn met een andere 'fleet'korting dan 10% (meer) .... hoeveel dan ? heb hier dus ook een offerte liggen met 10% fleetkorting (en prive idd maar de helft) (het gaat hier over de i30N performance)
                                        2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                        2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n
                                          In belgie kan je gewoonweg dus niet kiezen voor een i30N zonder navi, wat eigenlijk zonde is. Ik gebruik toch altijd WAZE en sinds dat met Android Auto werkt heb je enkel het scherm nog nodig in die auto.
                                          Ge kunt uw gsm aan het navi scherm spiegelen.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X