Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox
Bekijk Berichten
Daarom dat ik de lijst al herleid heb tot een i30N, Golf GTI en Leon (maar testrit duurt idd allemaal lang, eind januari). En een proefrit, zoals met die i30N was nog geen 4km van de winkel weg... Momenteel heb ik mijn zinnen wat gezet op een Leon omdat je daar natuurlijk al de meeste reviews over hebt, qua offerte een goede prijs/opties/prestaties krijgt...
Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox
Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Wachten is natuurlijk met alles beter. (Good things come for the ones who wait gaat het spreekwoord) met gsm's of computers net hetzelfde, mss ook met vrouwen
Een 2e hands is geen probleem en heb al voor 35k een M140i zien staan (op de premium selection website). Maar ik denk qua taks en verzekering dat dit veel hoger gaat zijn dan een Hyundai, Seat of dergelijke. Zal net zo zijn met een RS3 of een Golf R.
Ik ben idd zo goed als 2m en heb nu een Golf en voorheen een Jetta en ik pas daar toch goed in, telkens "sport"stoelen ipv de comfortstoelen en elektrisch geregeld, dus meer instelmogelijkheden?
Achter mij kunnen ze niet tot bijna niet zitten maar daarvoor koop je een wagen niet. Lichte vracht zou dus ook kunnen maar dan ga je weer heel ver en daarvan is de afschrijving voor 100% ook weer een ander verhaal tegenwoordig.
Comment