De Prelude uit 1991 had ook al 4 wielsturing.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hothatch 2018 - Golf GTI vs Octavia RS vs i30N vs Cupra vs andere
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cob22Helemaal eens met u! Nu ik vind het gevaar net met dat te “liniair” kunstmatig rijgedrag dat er net vaker absurd zot gereden worden omdat vele het niet merken dat het effectief zo hard gaan. Ook de systemen houden de auto goed op de weg, maar als het dan misgaat krijgen ze de auto niet meer onder controle. Audi s en RS modellen zijn daar bijvoorbeeld superieur in. Iedereen kan er superhard mee rijden, skills of geen skills en dat is niet mijn persoonlijke voorkeur. Nu iedereen is daar vrij in daarom heb ik liever een golf clubsport S ipv een golf R om maar iets te zeggen2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
- Likes 1
Comment
-
Dat is dan ook wat James May zei in een test vroeger. Hij amuseerde zich meer met een Panda 100HP dan met een Porsche GT2 omdat je met die laatste nooit het einde van de limieten kan opzoeken en met die Panda wel, je zit met het mes tussen de tanden je echt te amuseren en op de limiet te rijden. Ok, op rechte stukken is het niet hetzelfde maar de voornaamste kopers voor een hot hatches zijn bochtenpakkers!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0nDat is dan ook wat James May zei in een test vroeger. Hij amuseerde zich meer met een Panda 100HP dan met een Porsche GT2 omdat je met die laatste nooit het einde van de limieten kan opzoeken en met die Panda wel, je zit met het mes tussen de tanden je echt te amuseren en op de limiet te rijden. Ok, op rechte stukken is het niet hetzelfde maar de voornaamste kopers voor een hot hatches zijn bochtenpakkers!2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
- Likes 1
Comment
-
Naked bike geeft nog meer snelheidssensatie...
Mocht dat dan het criterium zijn dan reed iedere fan van sturen rond met een roadsterke.
Bij een hothatch is het totaalpakket van belang.
GT2 GT3 en andere exoten is voor als het op geen euro steekt en dat blijft een kleine minderheid, veel meer dromers dan rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2Naked bike geeft nog meer snelheidssensatie...
Mocht dat dan het criterium zijn dan reed iedere fan van sturen rond met een roadsterke.
Bij een hothatch is het totaalpakket van belang.
GT2 GT3 en andere exoten is voor als het op geen euro steekt en dat blijft een kleine minderheid, veel meer dromers dan rijders
* = fwd, 3 cilinder 214 active tourerKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Vraag me af, als een nieuwe onder de 30k te koop is, hoe dat dan gaat zijn met een met +100k km en ouder dan 5j, dus geen garantie meer.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenVraag me af, als een nieuwe onder de 30k te koop is, hoe dat dan gaat zijn met een met +100k km en ouder dan 5j, dus geen garantie meer.2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenJan, als je echt vindt dat die Civic het best rijdt en je wil die hebben, koop die dan. Wat maakt het nu uit wat anderen daar van vinden.2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
Comment
-
Ik heb dit topic ook steeds gevolgd en eens een I30n laten uittellen bij een dealer.Met performance pack en in performance blue kreeg ik 1% salonkorting en gratis metaalkleur en een fleetkorting van 9%. Dat kwam op 30789 euro in totaal. Ik heb redelijk wat auto’s versleten op mijn 55 jaar. Van Porsche cayman tot Lotus Elise en Lotus esprit en Megane rs tot Abarth essesse. Dit is toch veel auto voor weinig geld. Ik zoek pk en handling en fun en een goede instap en praktisch. Dan komt zo’n I30 n kort bij hetgeen ik wens. Op de nieuwe megane rs moet ge in het begin niet veel korting verwachten ,vrees ik.ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
tja .... I know ... de vriendin gaat niet meer met mij mee willen rijden vrees ik
Mijn vriendin vind het namelijk niet zo leuk op met mijne megane RS trophy te rijden.
En het is dan nog ne witte en gene gele.
Maar langs de andere kant ken ik ook wel vrouwen die het wel ne (hele) mooie auto vinden.
Dus ook bij de vrouwen verschilt de smaak
een civic type R ziet er nog wel "specialer" uit als een megane RS natuurlijk.
Comment
-
De megane rs configurator staat weer online. De automaat is niet te krijgen met het cup pack. Edc en een echte sper gaat blijkbaar niet samen zoals bij de clio rs.
Ik ga op het autosalon al eens polsen naar de korting bij renault en hyundai maar veel verwacht ik niet. Ik heb een reservatie voor een tesla model 3 (ja compleet andere auto weet het :-) Bij een hothatch is er nog een speling van 10-15k € voor de 'torenhoge' benzinekosten' en vaste kosten maar wel een veel leukere bochtenpakker. De clio rs trophy lijkt ook wel leuk uit als reserve optie.
Vrouwlief vind de megane er wel ok uitzien, de cupra vind ze maar niks en de i30n moet ik nog voorleggen. Het moet zowiezo een 5 deurs zijn.
Iemand enig idee hoelang het duurt voor renault flinke kortingen geeft op een rs zoals de 7500€ die je nu krijgt op een gt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ringerbart Bekijk BerichtenDe megane rs configurator staat weer online. De automaat is niet te krijgen met het cup pack. Edc en een echte sper gaat blijkbaar niet samen zoals bij de clio rs.
Ik ga op het autosalon al eens polsen naar de korting bij renault en hyundai maar veel verwacht ik niet. Ik heb een reservatie voor een tesla model 3 (ja compleet andere auto weet het :-) Bij een hothatch is er nog een speling van 10-15k € voor de 'torenhoge' benzinekosten' en vaste kosten maar wel een veel leukere bochtenpakker. De clio rs trophy lijkt ook wel leuk uit als reserve optie.
Vrouwlief vind de megane er wel ok uitzien, de cupra vind ze maar niks en de i30n moet ik nog voorleggen. Het moet zowiezo een 5 deurs zijn.
Iemand enig idee hoelang het duurt voor renault flinke kortingen geeft op een rs zoals de 7500€ die je nu krijgt op een gt?
Op de zaak is dat 9+1%2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
Volgens de Hyundai configurator is de korting op een i30N 2200 euro (particulier)
Op de zaak is dat 9+1%ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
Comment