Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hothatch 2018 - Golf GTI vs Octavia RS vs i30N vs Cupra vs andere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Die rijdt infeite hetzelfde als een gewone gti

    Comment


    • Allemaal leuk dat vermogen op de voorwielen ..... tot er 1 druppel op de baan komt ... gripverlies en veel wheelspin. Enigste oplossing is gas doseren maja heb je daarvoor een wagen met veel vermogen gekocht? Heb zelf een vRS. Nooit koop ik dergelijke wagen met zoveel vermogen nog, tenzij hij 4wielaandrijving heeft.

      Comment


      • Je hebt zeker een punt, voor mij zal het ook waarschijnlijk een golf r of s3 worden oid binnen een aantal jaar

        Comment


        • Als je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
          Als je wat doorduwt heb je een probleem.
          Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.
          den borre


          "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


          Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Als je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
            Als je wat doorduwt heb je een probleem.
            Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.
            klopt, een FWD diesel met +300 of 350nm patineert bij regen ook tot in 2e.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

              klopt, een FWD diesel met +300 of 350nm patineert bij regen ook tot in 2e.
              een hothatch ook nog in 3e en zelfs 4e

              Comment


              • plankgas geven kan iedereen, gedoseerd gas geven daarentegen ....:p

                *flame suit on*
                2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

                Comment


                • T is de bedoeling als je dat vermogen hebt dat je het ook kan gebruiken he. Hoe zit dat tegenwoordig met stuurreacties als je keihard optrekt met een potente voorwielaandrijver ?

                  Comment


                  • Dat blijft goed infeite.

                    Comment


                    • Vroeger kon dat enorm 'zoeken' als je optrok. Heel vroeger

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Als je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
                        Als je wat doorduwt heb je een probleem.
                        Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.
                        klopt absoluut. Maar dan hoef ik ook geen 220pk meer te hebben(ondertussen al 308 ). Had ik evengoed een 150pk benzine kunnen kopen. Vlot genoeg en quasi geen last van wheelspin. Spijtig genoeg ook maar tijdens de eerste winter erachter gekomen.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          T is de bedoeling als je dat vermogen hebt dat je het ook kan gebruiken he. Hoe zit dat tegenwoordig met stuurreacties als je keihard optrekt met een potente voorwielaandrijver ?
                          met 220pk was dat goed te doen. Na de chip (308pk)blijf je tot in derde grip zoeken. Onlangs nog eens vanuit 30km/u het vermogen nog eens vol aangesproken (wel met zelf te flipperen) met opvolgend een flauwe lange bocht. Wagen zocht enorm naar de juiste rijrichting. Liggen reeds michelin pilot sport 4S banden onder. Met de vorige banden zou het nog een stuk spannender worden

                          Comment


                          • 300+ is al een pak natuurlijk op die voorwielen...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              300+ is al een pak natuurlijk op die voorwielen...
                              is eigenlijk veel te veel.
                              Wel waanzinig bij droog wegdek. 220pk is al waawww, 308pk is

                              Comment


                              • Ging jij enkel met chippen van 220 naar 308 PK ?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Ging jij enkel met chippen van 220 naar 308 PK ?
                                  yep
                                  In principe kan er nog iets meer uit gehaald worden, maar is niet tot op de limiet gechipt bij mij.
                                  zijn er genoeg die naar 315 gaan stage 1.

                                  Comment


                                  • Is de moeite.. zou ook graag doen maar durf ni voor verzekering... Belachelijk misschien ma ja. (beetje off topic aan 't gaan zeker? )

                                    Comment


                                    • Niet durven voor de verzekering? Ge moet al een heeeel serieus accident met doden tegen komen vooraleer de verzekering gaat nazien of alles wel in orde was.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                                        Niet durven voor de verzekering? Ge moet al een heeeel serieus accident met doden tegen komen vooraleer de verzekering gaat nazien of alles wel in orde was.
                                        Ja ik weet het ....

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                                          Vroeger kon dat enorm 'zoeken' als je optrok. Heel vroeger
                                          Correct!

                                          Mijn eerste Civic 1,6i-16 van 1988 met 130pk had de hele breedte nodig van een wegvak om zijn vermogen kwijt te raken.
                                          Bij die i30n was dat alleen wat wielspin....
                                          2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                          2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

                                          Comment

                                          Working...
                                          X