Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hothatch 2018 - Golf GTI vs Octavia RS vs i30N vs Cupra vs andere
Allemaal leuk dat vermogen op de voorwielen ..... tot er 1 druppel op de baan komt ... gripverlies en veel wheelspin. Enigste oplossing is gas doseren maja heb je daarvoor een wagen met veel vermogen gekocht? Heb zelf een vRS. Nooit koop ik dergelijke wagen met zoveel vermogen nog, tenzij hij 4wielaandrijving heeft.
Als je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
Als je wat doorduwt heb je een probleem.
Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Als je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
Als je wat doorduwt heb je een probleem.
Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.
klopt, een FWD diesel met +300 of 350nm patineert bij regen ook tot in 2e.
T is de bedoeling als je dat vermogen hebt dat je het ook kan gebruiken he. Hoe zit dat tegenwoordig met stuurreacties als je keihard optrekt met een potente voorwielaandrijver ?
Als je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
Als je wat doorduwt heb je een probleem.
Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.
klopt absoluut. Maar dan hoef ik ook geen 220pk meer te hebben(ondertussen al 308 ). Had ik evengoed een 150pk benzine kunnen kopen. Vlot genoeg en quasi geen last van wheelspin. Spijtig genoeg ook maar tijdens de eerste winter erachter gekomen.
T is de bedoeling als je dat vermogen hebt dat je het ook kan gebruiken he. Hoe zit dat tegenwoordig met stuurreacties als je keihard optrekt met een potente voorwielaandrijver ?
met 220pk was dat goed te doen. Na de chip (308pk)blijf je tot in derde grip zoeken. Onlangs nog eens vanuit 30km/u het vermogen nog eens vol aangesproken (wel met zelf te flipperen) met opvolgend een flauwe lange bocht. Wagen zocht enorm naar de juiste rijrichting. Liggen reeds michelin pilot sport 4S banden onder. Met de vorige banden zou het nog een stuk spannender worden
Niet durven voor de verzekering? Ge moet al een heeeel serieus accident met doden tegen komen vooraleer de verzekering gaat nazien of alles wel in orde was.
Niet durven voor de verzekering? Ge moet al een heeeel serieus accident met doden tegen komen vooraleer de verzekering gaat nazien of alles wel in orde was.
Vroeger kon dat enorm 'zoeken' als je optrok. Heel vroeger
Correct!
Mijn eerste Civic 1,6i-16 van 1988 met 130pk had de hele breedte nodig van een wegvak om zijn vermogen kwijt te raken.
Bij die i30n was dat alleen wat wielspin....
2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment