Die rijdt infeite hetzelfde als een gewone gti
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hothatch 2018 - Golf GTI vs Octavia RS vs i30N vs Cupra vs andere
Collapse
X
-
Allemaal leuk dat vermogen op de voorwielen ..... tot er 1 druppel op de baan komt ... gripverlies en veel wheelspin. Enigste oplossing is gas doseren maja heb je daarvoor een wagen met veel vermogen gekocht? Heb zelf een vRS. Nooit koop ik dergelijke wagen met zoveel vermogen nog, tenzij hij 4wielaandrijving heeft.
Comment
-
Als je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
Als je wat doorduwt heb je een probleem.
Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenAls je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
Als je wat doorduwt heb je een probleem.
Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
klopt, een FWD diesel met +300 of 350nm patineert bij regen ook tot in 2e.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenAls je met de dsg geen plankgas geeft heb je daar geen probleem mee en ben je nog altijd veel sneller weg dan 98% van de andere weggebruikers.
Als je wat doorduwt heb je een probleem.
Langs de andere kant, een kleine stadswagen met veel minder pk slipt ook door op zijn smalle kleine bandjes als je te veel gas geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenT is de bedoeling als je dat vermogen hebt dat je het ook kan gebruiken he. Hoe zit dat tegenwoordig met stuurreacties als je keihard optrekt met een potente voorwielaandrijver ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten300+ is al een pak natuurlijk op die voorwielen...
Wel waanzinig bij droog wegdek. 220pk is al waawww, 308pk is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenGing jij enkel met chippen van 220 naar 308 PK ?
In principe kan er nog iets meer uit gehaald worden, maar is niet tot op de limiet gechipt bij mij.
zijn er genoeg die naar 315 gaan stage 1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk BerichtenNiet durven voor de verzekering? Ge moet al een heeeel serieus accident met doden tegen komen vooraleer de verzekering gaat nazien of alles wel in orde was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHLVroeger kon dat enorm 'zoeken' als je optrok. Heel vroeger
Mijn eerste Civic 1,6i-16 van 1988 met 130pk had de hele breedte nodig van een wegvak om zijn vermogen kwijt te raken.
Bij die i30n was dat alleen wat wielspin....2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
- Likes 1
Comment
Comment