voorkeur om hoger te zitten, grote koffer te hebben, maar ook fisk. voordelig te zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC90 D4 AWD of BMW X3 of ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenHier moet ik geen 2 seconden over nadenken.
Ga beide maar eens testrijden...
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Comment
-
Nee, inderdaad :-)
Laat ik het gemakkelijker maken. Deze twee boksen in een verschillende gewichtsklasse, en ik kies voor de zwaargewicht, niet omdat het Volvo is maar wegens comfortabeler, ruimer, minder courant op straat, en wat mij betreft ook mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenHier moet ik geen 2 seconden over nadenken.
Ga beide maar eens testrijden...
Ik heb nog niet met de nieuwe x3 gereden. Jij wel ?
Een xc60 met benzine kan ook leuk zijn tov een xc90 met diesel.
Comment
-
Snap ook niet waarom je twijfelt tussen wagens van een verschillende categorie, of zitten ze ongeveer in dezelfde prijsklasse? Als iedereen de XC90 zo veel interessanter vindt, waarom worden er dan uberhaupt X3 aangekocht.
Imho is groter niet altijd een voordeel, je moet hem ook nog geparkeerd krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenZo een x3 m40i aan dezelfde prijs kan ook leuk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenSnap ook niet waarom je twijfelt tussen wagens van een verschillende categorie, of zitten ze ongeveer in dezelfde prijsklasse? Als iedereen de XC90 zo veel interessanter vindt, waarom worden er dan uberhaupt X3 aangekocht.
Imho is groter niet altijd een voordeel, je moet hem ook nog geparkeerd krijgen.
Qua geparkeerd krijgen: iemand die een Q7 of zo koopt, ligt daar blijkbaar niet wakker van. Niet iedereen moet om de paar dagen een smalle parkeergarage in de stad in. Ikzelf zou hoe dan ook wat anders kiezen, geen Q7, XC90, X3, X5, of wat dan ook. Simpelweg geen SUV voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
Sommigen kopen een badge, anderen een auto groter of duurder dan buren, en nog anderen kiezen gewoon de auto die het beste bij hun behoeften past...
Qua geparkeerd krijgen: iemand die een Q7 of zo koopt, ligt daar blijkbaar niet wakker van. Niet iedereen moet om de paar dagen een smalle parkeergarage in de stad in. Ikzelf zou hoe dan ook wat anders kiezen, geen Q7, XC90, X3, X5, of wat dan ook. Simpelweg geen SUV voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenMaar goed ook, want met een SUV heb je dan een beter overzicht als gij er voor rijdt
Nee, serieus: ik begrijp dat mensen denken aan een beter "overzicht", maar dat levert niets meer op als iedereen voor het betere overzicht gaat. Uiteindelijk gaan we dan allemaal voor "hoe groter, hoe beter", dus allemaal met MAN of Volvo trucks rijden.
Ikzelf heb altijd overzicht genoeg. Als ik niet genoeg zie, hou ik wat meer afstand. Ik hoef niet aan iemand zijn bumper te hangen en als iemand dat bij mij doet hou ik gewoon nog wat meer afstand.
Comment
-
Stelvio!Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment