Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amarok,Alaskan,Navara, Ranger of X klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Amarok,Alaskan,Navara, Ranger of X klasse

Aan het zien voor pick Up, wat zouden jullie doen? Is bedoeld om mee te werken, niet om dingen te trekken. Graag wat comfort dat is het belangrijkste.

Amarok staat momenteel op nr 1, door de motor en de afwerking van het interieur.

X klasse is echt duur en de traagste van de hoop.

Renault en Nissan zitten kwa prijs gelijk en zijn een stuk goedkoper. Prijs zit hem vooral in afwerking interieur.

Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
    Graag wat comfort dat is het belangrijkste.
    Dan koop je toch een auto en geen camion.

Comment

De Amarok rijdt toch comfortabel vind ik.
      De V6 is leuk maar hij is wel een pak duurder.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

De navara is de enige met rondom rond spiraalveren dat ik weet. De nieuwe Renault ook misschien daar deze zo wat identiek is, maar daar ben ik niet van op de hoogte. Al de andere hebben achteraan bladveren wat zonder lading hard rijdt, is nu eenmaal een pick up... Nadeel van de Navara is dan weer dat hij rap doorzakt achteraan met wat lading in.
        Last edited by jacothom; 03/12/2017, 22:38.

Comment

Toyota hilux?
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Toyota hilux?
            Die komt nog steeds niet door de elandtest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Die komt nog steeds niet door de elandtest.
              Effe opgezocht, in 2016 kwam die idd niet door die test, maar dat is ondertussen toch opgelost.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Er is vorige week nog een filmpje gepost waaruit blijkt dat die er al heel wat jaren niet door geraakt.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Effe opgezocht, in 2016 kwam die idd niet door die test, maar dat is ondertussen toch opgelost.
                  nee hoor, die dat jij gezien hebt is een Hilux die aangepast is door externen om te zien wat er nodig is om hem wel te doen slagen.
                  Een stock Hilux geraakt er nog steeds niet door.

En als je een Jeep Grand Cherokee hebt en je doet een eland test terwijl je geladen met vrouw en kind en wat bagage naar het zuiden tuft, dan mag je direct 4 nieuwe banden bestellen

vanaf 1.40

All performed moose tests with Jeep Grand Cherokee. All failed.The full story and figures at: http://www.teknikensvarld.se/jeepmoosetest-part4/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

nee hoor, die dat jij gezien hebt is een Hilux die aangepast is door externen om te zien wat er nodig is om hem wel te doen slagen.
                    Een stock Hilux geraakt er nog steeds niet door.

En als je een Jeep Grand Cherokee hebt en je doet een eland test terwijl je geladen met vrouw en kind en wat bagage naar het zuiden tuft, dan mag je direct 4 nieuwe banden bestellen

vanaf 1.40

https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
                    Raar. De artikels die ik lees zeggen nochtans dat het om Toyota gaat die aanpassingen heeft gedaan aan de auto.

"In the middle of February 2017 Toyota unveiled a package of measures to us. We have now tested the fixed car in Spain – with good results."

"The new Toyota Hilux now handles an evasive manoeuvre in the so-called moose test. The pick-up truck has been updated by the Japanese car manufacturer."

Comment

voor een merk als Toyota is dat toch totaal not done

Comment

Ge zijt de Fullback nog vergeten!
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                          Ge zijt de Fullback nog vergeten!
                          Met de Japanse betrouwbaarheid
                          Z4 M40i

Comment

Na wat testrijden uiteindelijk niet voor een pick Up gegaan. Heb mij een transporter besteld. Stond versteld hoe comfortabel en stil deze is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

vanaf 1.40

https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
                              Die is dan ook al jaren veel te zacht afgeveerd. Zelf op onze slechte Belgische snelwegen denk je dat je met een schip onderweg bent op een wilde zee.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Dan koop je toch een auto en geen camion.
                                Een vrachtwagen geeft op een comfortabele manier, veel meer ondersteuning voor de zwakke rug (EGO)....

Comment

Grappig die eland-testen. Wat proberen ze daarmee nu te bewijzen? Ik rij 13 jaar met de wagen, schat zo’n 300.000 km gedaan en nog NOOIT heb ik zo’n onbedachte stuurbeweging gemaakt. Er zal nu wel iemand afkomen met het hypothetische kind dat achter zijn bal loopt en plots verschijnt vanuit een wolk, of een wild dier dat tegen 200 km/h oversteekt en dan plots blijft staan, maar ik heb er mijn vragen bij. Zou een camionette slagen in die test?

Ik denk trouwens dat bij mij de natuurlijke reactie zou zijn om met al mijn gewicht op de rem te gaan staan.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Remmen, maar uitwijken zal ook wel tot je reactie behoren...

Comment

Zijn er moose test filmpjes van de Transporter, V-klasse e.a.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Transporter

Thatcham -- Volkswagen Transporter -- PASSThatcham is testing cars according to a global regulation to assess their Electronic Stability Control (ESC) system...

V-klasse

Euro NCAP carried out sine-with-dwell tests according to the ESC GTR global technical regulation, which is based on the US regulation FMVSS126. For cars that...

Comment

Working...
                                        X