Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amarok,Alaskan,Navara, Ranger of X klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    Grappig die eland-testen. Wat proberen ze daarmee nu te bewijzen? Ik rij 13 jaar met de wagen, schat zo’n 300.000 km gedaan en nog NOOIT heb ik zo’n onbedachte stuurbeweging gemaakt. Er zal nu wel iemand afkomen met het hypothetische kind dat achter zijn bal loopt en plots verschijnt vanuit een wolk, of een wild dier dat tegen 200 km/h oversteekt en dan plots blijft staan, maar ik heb er mijn vragen bij. Zou een camionette slagen in die test?

Ik denk trouwens dat bij mij de natuurlijke reactie zou zijn om met al mijn gewicht op de rem te gaan staan.
    Tot als je het effectief eens voorhebt.

Paar weken geleden nog voorgehad dat een kind 's avonds (was al donker) plots van tussen wagens kwam gelopen om de straat over te steken.
    Reactie was ook remmen én uitwijken, zoals die moose test. En al een chance dat ik uitweek...
    Ik kan u verzekeren dat ge dan content zijt dat die wagen niet reageert zoals een Grand Cherokee oid, zeker als ge die moeder haar gezicht ziet, en uw eigen hart voelt bonken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Paar weken geleden nog voorgehad dat een kind 's avonds (was al donker) plots van tussen wagens kwam gelopen om de straat over te steken.
      Reactie was ook remmen én uitwijken, zoals die moose test. En al een chance dat ik uitweek...
      Ik kan u verzekeren dat ge dan content zijt dat die wagen niet reageert zoals een Grand Cherokee oid, zeker als ge die moeder haar gezicht ziet, en uw eigen hart voelt bonken.
      Die kleine wist welke nickname je had en wou een grapje uithalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Waarschijnlijk. Alleen heb ik het echt nog niet nodig gehad.
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

En wat is nu de beste pick-up? Ben nieuwsgierig...
          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Die kleine wist welke nickname je had en wou een grapje uithalen
            Ja inderdaad, wou me eens testen

Comment

Working...
            X