Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedrijfswagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe bedrijfswagen

Beste Forummers,

Ik heb selectie uit 3 wagens verplicht uit VW-Audi stal.

Ik ben rondgeweest bij de 2 merken en heb 3 selecties, Enkel moeilijk de keuze te maken..

En een heel belangrijke andere vraag, Wie zou voor zen bedrijfswagen zelf iets bijleggen?

Mijn selectie:
    1) VW Arteon (stockmodel) R line, 2.0 150 pk DSG --> + 3000€
    2) VW Passat Highline, Full Option 2.0 150 pk DSG, enkel geen trekhaak ;-) --> net in budget
    3) Audi A4 Avant 2.0 150 pk DSG --> stockmodel (geen leds), --> net in budget
    4) Audi A4 Avant 2.0 150 pk DSG --> nieuwe wagen --> via salonpack de leds, -->+1000€
    5) Audi A5 sportback 2.0 150 pk DSG --> stockmodel --> + 2000€

De discussie van nooit bijbetalen voor een firmawagen hoeft niet, als menig autoliefhebber zou ik dat kunnen overwegen omdat ik gedurende de dagen wel veel tijd in een auto doorbreng waarbij ik dan echt wil rijden met een auto die ik zelf 100% wil!

Hoe voeg je foto's toe want ik krijg error als ik ze via men laptop wil uploaden.

groeten
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Ik zou resoluut voor nr 1 gaan. Eens wat anders. Supermooie wagen, exclusief.

Tweede keuze nr 4.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

Bijleggen is iets persoonlijks.
      Ik leg ook bij. Niet weinig zelfs, maar gelukkig op maandbasis gespreid.
      Een kale Audi A3 of een BMW 1 kunnen net in ons budget.
      Ik wou een gezinswagen, en een goede werkplek, gezien ik dagelijks toch een uur of drie in de auto zit.
      Fiscaal en budgetmatig is het bij ons zo geregeld dat het eigenlijk niet zo’n slechte zaak is om een eigen bijdrage te doen.
      Voor hetgeen ik nu bijleg, kan ik onmogelijk een auto waar vier volwassenen en hun bagage comfortabel in passen, zelf kopen.

Wat je keuze betreft: alle vier mooie wagens. De eerste Audi mist de betere koplampen. De Passat is de keuze van de rede, maar dat model is niet mijn ding. De Arteon is wel heel veel bijleggen, voor uiteindelijk een mooie en stoere Passat, en het is geen break.
      Keuze nr 3 voor mij.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

De baas verplicht je in de VAG stal te kiezen en je zou nog bijbetalen ook??
        Ik zou enkel bijbetalen als ik echt mijn goesting zou kunnen doen.
        Z4 M40i

Comment

Idd, wil je 100% het maximale eruit zonder bijbetalen dan is er maar 1 wagen, de Passat variant!
          A5 en Arteon zijn wagens die toch iets specialer zijn dan een Passat of A4 waar je dagelijks een hele hoop van ziet rijden.

Dus de A5en Arteon hebben een iets hoger aanzien, voor een iets duurdere prijs en iets minder uitgerust.

Ik vind de A4 mooie, zeker met de led lichten, maar mijn verstand zegt me dan dat ik zonder opleg een volledig uitgeruste Passat heb... met panodak etc...

Comment

Ik zou niet bijleggen, is maar een firmawagen.
            Keuze 2 dus, full option is altijd leuk.

Comment

Bestel gewoon dat waar je het meeste zin in hebt. €3000 is dus hoogstens €1000 per jaar (mocht je er slechts 3 jaar meer rijden), of geen €100 per maand...
              Het wordt misschien wel een ander verhaal als je bv. volgend jaar zou overwegen van werk te veranderen, want dan ben je je euro's kwijt.

Comment

Spijtig dat je enkel saaie auto's kan kiezen, maar soit.
                Ik zou de Passat pakken, Arteon vind ik helemaal niet mooi en je kan er zeker van zijn dat die snoet binnen de kortste keren op alle VW's staat.
                Interieur is toch hetzelfde als de Passat, dus daar moet je het ook al niet voor doen.
                Is de Passat echter een sedan of break?

A4 vind ik ook lelijker geworden tov zijn voorganger en ziet er dwaas uit zonder de LEDs.
                Als je de A4 pakt, leg dan die 1000€ bij voor een nieuwe met LEDs.
                Meer opleggen vind ik de moeite niet waard.

Comment

Passat variant

Comment

Hier ook de Passat. Rij al 20j met bedrijfswagens en met bijbetalingen krijg je alleen maar problemen achteraf.

Bovendien is er niks mis mee met zo'n full spec Passat. Doet zeker niet onder voor al de andere opties.

Arteon was ik in het begin ook gek van, maar vind het ondertussen toch al een beetje een coiffeursauto, net zoals de 05 Sportback.
                    A4 ben ik persoonlijk totaal geen fan van, vanwege het krappe interieur. Maar da's persoonlijk natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Arteon was ik in het begin ook gek van, maar vind het ondertussen toch al een beetje een coiffeursauto, net zoals de 05 Sportback.
                      Pardon?

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ik druk mij mss verkeerd uit met "coiffeursauto", maar het design kan mij gewoon al snel niet meer bekoren. Wat hetzelfde met de Passat CC destijds... Over smaken en kleuren zeker?

Comment

Ik zou voor de full-option Passat kiezen.

Comment

ik zou niks bijbetalen want hoe duurder de auto(zeker bij gelijke motor) hoe meer de VAA bedraagt die je nog elke maand 'mag' afdragen....
                            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Hier ook de Passat... Zonder twijfel eigenlijk.

Comment

Arteon valt af --> wagen MOET in 2018 ingeschreven worden en de stockwagen Arteon moest nog deze maand ingeschreven worden.
                                Stockwagen A4 valt ook af --> dergelijke wagen zonder die LEDS vind ik maar willen maar niet kunnen --> BTW dan is voor dezelfde prijs de PASSAT kandidaat.

Voorkeur is nu de A5 (stockwagen) --> moet niet in 2017 ingeschreven zijn. met opleg van 2000€ waarover met de werkgever nog kan gepraat worden
                                Indien geen A5 ga ik voor de Passat, ga geen 1000-1500€ opleggen voor een A4 met de mooie lichten terwijl ik dan misschien een A5 kan hebben.

Toch even nog een offerte gevraagd voor een V90 kinetic 2.0 met en zonder automaat. Voorgesteld aan de werkgever... uiterst scherp geprijsd aangezien we de V40 kochten en ze wel ergens willen binnen geraken om at V90's te slijten ;-)

Woensdag volgende week weet ik meer, nu is het aan de bazen om te beslissen of hun oordeel te treffen ;-)

Dus --> indien geen V90 --> ziezo e A5 als hij uit Audi/ vw moet komen
                                Indien de V90 mag gaat het tussen de V90 en Audi A5... en dan wordt nog moeilijk ;-)

Comment

dan zou ik opteren voor de V90(mits geen opleg)
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ik begrijp niet waarom je een auto zou laten staan omdat hij geen leds heeft...

Dat terzijde: V90 is vele malen mooier dan A5...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe
                                      Ik begrijp niet waarom je een auto zou laten staan omdat hij geen leds heeft...

Dat terzijde: V90 is vele malen mooier dan A5...
                                      Helemaal mee eens. Ik zie in leds geen toevoegde waarde. Hoogstens een groter kerstboomeffect... :-)
                                      (Xenon is wat anders.)

Een beetje hetzelfde als dubbele uitlaten en 136 pk. Ook overbodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2

Helemaal mee eens. Ik zie in leds geen toevoegde waarde. Hoogstens een groter kerstboomeffect... :-)
                                        (Xenon is wat anders.)

Een beetje hetzelfde als dubbele uitlaten en 136 pk. Ook overbodig.
                                        Ik heb nu volledige led koplampen. Lichtopbrengst is fenomenaal. Nooit met xenon gereden dus kan niet vergelijken

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Working...
                                        X