Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedrijfswagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

UPDATE
    1) VW Passat Highline, Full Option 2.0 150 pk DSG, enkel geen trekhaak ;-) --> net in budget
    Audi A4 Avant 2.0 150 pk DSG --> mag GEEN stockmodel nemen.
    2) Audi A4 Avant 2.0 150 pk DSG --> nieuwe wagen --> via salonpack de leds, -->+1000€

Ofwel de Passat ofwel de A4, stockmodel liever niet, en een nieuwe bestelling is ongeveer 1000€ buiten budget, maar dat is wel bespreekbaar.

Dus ofwel een full Option Passat of een 'comfort' A4 ;-)

Voorkeur gaat precies toch naar de Passat, maar het interieur van de A4 vind ik mooier.
    Last edited by DSB; 14/12/2017, 11:22.
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Stookmodel? Is dat een ander woord voor sjoemeldiesel?

Comment

aangepast ;-)

Comment

Tja... ik zou de Passat verkiezen. Vind dat een mooie auto, is full option en een stuk ruimer dan de Audi.

Comment

Ik blijf ook bij de Passat, veel luxe is iets dat je elke dag kan ervaren en aangenaam in een wagen.

Comment

Passat all the way. Je gaat blij zijn met alle comfort als je de zoveelste dag op rij in de file staat. In mijn bedrijfswagen heb ik voor Highline en alle comfort gekozen. Mindere motor met 105 pk. Maar doet wat ie moet doen. Me van A naar B brengen.
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

10 jaar geleden had VW matige interieurs en stond audi daar flink boven, tegenwoordig is het verschil veel kleiner. Zelf na een proefrit met een A4 ook eens in een passat gaan zitten bij de dealer en het deed nauwelijks onder en de zitpositie was voor mij (1m94) comfortabeler.
                Wat niet wegneemt dat een A4 een knappe wagen is. Maar er voor bijbetalen zou ik niet doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                  Ik heb nu volledige led koplampen. Lichtopbrengst is fenomenaal. Nooit met xenon gereden dus kan niet vergelijken
                  Ik had op mijn vorige wagens altijd Xenon lampen ... nu heb ik al enkele maanden een V60 met de gewone koplampen ... wat een ramp, ben dat totaal niet meer gewoon.
                  De volgende heeft ook LED, dus kan het dan vergelijken, maar verwacht er veel van eerlijk gezegd.

Mezelf kennende zou ik dan ook voor de Passat full option kiezen ipv de A4 ... spendeer heel wat tijd in de wagen, en dan is wat extra opties wel mooi meegenomen.
                  2015 Volvo V60 R-Design
                  Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Bij mijn Renault was Led echt geen meerwaarde tov xenon. Vond xenon even krachtig schijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                      10 jaar geleden had VW matige interieurs en stond audi daar flink boven, tegenwoordig is het verschil veel kleiner. Zelf na een proefrit met een A4 ook eens in een passat gaan zitten bij de dealer en het deed nauwelijks onder en de zitpositie was voor mij (1m94) comfortabeler.
                      Wat niet wegneemt dat een A4 een knappe wagen is. Maar er voor bijbetalen zou ik niet doen.
                      A4 is gelijk aan een golf, passat aan een A6 e ...
                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Ik zou persoonlijk dan toch ook opteren voor de full-option Passat.
                        Die heeft alles wat je je maar kan wensen en is het goedkoopst.
                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Het wordt de Passat, A4 is hele mooie wagen maar puur op verstand kies ik toch de Passat, alle opties met Dynadio, Pano dak, die uitrusting zal wel top zijn...
                          Zwart, donkergrijs of bruin... voorkeur gaat naar zwart.
                          Bruin is zakelijker, grijs sportiever

Comment

Proficiat, was ook mijn voorkeur. Vind dat ne mooie wagen en lijkt me ook degelijk afgewerkt. Veel plezier ermee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                              Het wordt de Passat, A4 is hele mooie wagen maar puur op verstand kies ik toch de Passat, alle opties met Dynadio, Pano dak, die uitrusting zal wel top zijn...
                              Zwart, donkergrijs of bruin... voorkeur gaat naar zwart.
                              Bruin is zakelijker, grijs sportiever
                              Proficiat!

Is zeker de juiste keuze!

Ruimer, en veel beter uitgerust

Comment

Toch nog een wijziging, wou eerst voor de Passat gaan maar uiteindelijk heb ik een heel mooie offerte gekregen voor een Arteon Elegance 2.0 150pk met DSG versnellingsbak.
                                Pack Travel toegevoegd en het zal ofwel de Pyrit zilver worden of zwart of donkergrijs.

Comment

Working...
                                X