Mededeling

Collapse
No announcement yet.

moeilijke keuze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten
    Volvo S90 omdat dat veruit de mooiste is v/d 3, Mercedes vind ik sowieso al zowat de Apple v/d autowereld en de A6 wordt binnenkort vernieuwd
    Tesla is toch meer de apple van de autowereld vind ik. Ook al komt Elon Musk goed overeen met Larry Page. De manier waarop en de sekte achtige wereld rond die Tesla is gelijk aan apple.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

Tesla is toch meer de apple van de autowereld vind ik. Ook al komt Elon Musk goed overeen met Larry Page. De manier waarop en de sekte achtige wereld rond die Tesla is gelijk aan apple.
      Ik bedoel meer Apple als in dat het doelpubliek bij Mercedes veelal gaat om mensen die een Mercedes willen "omdat ze een Mercedes willen", maw teveel geld hebben en kopen voor het logo. Kan je ook zeggen van BMW/Audi/Porsche/.. natuurlijk, maar bij Mercedes vind ik de gelijkenis toch treffender

EDIT: Dit is mijn persoonlijke mening en ik wil hier absoluut niemand die met een Mercedes rijdt/wil rijden mee aanvallen
      Last edited by ; 02/01/2018, 16:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten

Ik bedoel meer Apple als in dat het doelpubliek bij Mercedes veelal gaat om mensen die een Mercedes willen "omdat ze een Mercedes willen", maw teveel geld hebben en kopen voor het logo. Kan je ook zeggen van BMW/Audi/Porsche/.. natuurlijk, maar bij Mercedes vind ik de gelijkenis toch treffender

EDIT: Dit is mijn persoonlijke mening en ik wil hier absoluut niemand die met een Mercedes rijdt/wil rijden mee aanvallen
        ik begrijp je volkomen. en klopt ook volledig.

Mensen zeggen: ik ben met de mercedes gekomen, terwijl mensen met een Volkswagen of Renault zeggen: ik ben met de auto gekomen.
        Mensen zeggen: ik zag het/ ik heb het gelezen op mijn iphone, terwijl mensen met een android zeggen: ik heb dat op mijn gsm gelezen of gewoonweg ik heb dat gelezen op internet.
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

mensen: veralgemenen nogal makkelijk
          mensen: zien en horen vooral de dingen die hun vooroordelen bevestigen
          mensen: zijn ook maar mensen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

ik begrijp je volkomen. en klopt ook volledig.

Mensen zeggen: ik ben met de mercedes gekomen, terwijl mensen met een Volkswagen of Renault zeggen: ik ben met de auto gekomen.
            Mensen zeggen: ik zag het/ ik heb het gelezen op mijn iphone, terwijl mensen met een android zeggen: ik heb dat op mijn gsm gelezen of gewoonweg ik heb dat gelezen op internet.
            Absoluut

Comment

Ken toch wel mensen die met een Mercedes rijden, gewoon omdat zij zelf dat tof vinden en er het geld voor hebben, die iets meer willen,... Idem voor n'een iphone, ik heb hier alles van Apple. Mee stoefen kan ik niet want bvb mijn iphone zit in een bookbook waardoor je helemaal niet meer ziet dat het een iphone is. Dus niks te maken met imago of zo, ik koop dat omwille van zijn zeer makkelijke en simpele werking, zeker de samenwerking tussen de verschillende toestellen (Macbook, tablet, Mac, printer, enz) is zeer goed (vooral makkelijk) en ook kan je zaken binnen het gezin zoals een agenda heel makkelijk delen.
              Had vroeger android telefoons en vond dat niet zo makkelijk werken. En een goed android toestel kost ook al zoveel als een Iphone.

Volgens mij is het echt niet juist om te veralgemenen. Bmw rijders zijn agressief, Mercedes rijders dikke nekken, Apple gebruikers zijn snobs, iemand met merkkleding is ook ne snob,...
              Omgekeerd ook, iemand met onverzorgd uiterlijk en een oude auto zou een armoezaaier zijn. Terwijl die in werkelijkheid misschien 10 eigendommen heeft...

T is beter de mensen eerst te leren kennen en dan te oordelen, vind ik.

Comment

als er een auto betrokken is bij een ongeval, weet de media ook wel steeds te vermelden dat het om een bmw gaat als dat effectief het geval is.
                zoals hier: BMW knalt frontaal op mobilhome: twee jongeren in levensgevaar na crash op oudejaarsnacht

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180101_03274931

De jaren dat ik zelf met een bmw reed, zei ik daar niet veel over, maar toch wist iedereen het, zoals 'goh ja ma zo veel wil ik ni uitgeven aan een duur restaurant zenne' - 'och hiere zenne, meneer met zennen bmw'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                  als er een auto betrokken is bij een ongeval, weet de media ook wel steeds te vermelden dat het om een bmw gaat als dat effectief het geval is.
                  zoals hier: BMW knalt frontaal op mobilhome: twee jongeren in levensgevaar na crash op oudejaarsnacht

Bij een zware crash tijdens de nacht van oud naar nieuw zijn twee jongeren in levensgevaar overgebracht naar het ziekenhuis. Twee anderen raakten zwaargewond en er viel ook nog een lichtgewonde.

Da's een waarheid die klopt als een bus en me idd ook nogal stoort, moest het een Citroen of een Dacia zijn zou wrs niemand het weten

En , je hebt ook gelijk hoor, veralgemenen kan je niet zomaar doen

Comment

Ja, da's inderdaad erg opvallend, bij ieder ongeval waarbij een BMW betrokken is wordt het merk genoemd. Soms ook een zware Mercedes
                    Dat wakkert het slechte imago aan natuurlijk. Misschien is hun artikel hierdoor spectaculairder ? Ge moet dan eens de commentaren lezen van de HLN lezers nadien lol.
                    Wreed publiekske zulle...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      T is beter de mensen eerst te leren kennen en dan te oordelen, vind ik.
                      Ahum. Kriebelhoest.
                      Oordelen doe je beter niet/nooit volgens u, toch?
                      Last edited by Maurice P.P.; 08/01/2018, 12:23.

Comment

Maurice, koest en in uwen hoek Of ga je hier ook de onozelaar komen uithangen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Maurice, koest en in uwen hoek Of ga je hier ook de onozelaar komen uithangen ?
                          Niks onnozel aan.
                          Hang niet zo de schijnheiligaard uit door te zeggen dat je niet zomaar mag oordelen zonder iemand te kennen, terwijl je dit zelf voortdurend wél doet.
                          Kruip dus zelf maar netjes in uw hoek.

Comment

Na eikel ben ik ook schijnheiligaard...

Als Mauriceke zijn gelijk ni krijgt laat hij zich kennen.

Ik beoordeel of veroordeel niet, in uw geval tja... ge bewijst zelf wat voor iemand dat ge zijt.

Comment

lol ik heb nog nooit gezegd kben met de mercedes gekomen tenzij ik verwacht werd met een andere wagen voor 1 of andere reden
                              lets have some more member berries

Comment

Hallo,

ik mag een nieuwe bedrijfswagen kiezen en twijfel tussen de BMW 318d GT automaat met luxury uitvoering, comfortpack, alarm,... of de volvo v90 kinetic D3 automaat me business pack.
                                bedoeling is om binnen 1/2 jaar kindjes te hebben.

kan iemand me helpen waarom de ene wel of de andere niet?

bedankt!

Comment

Met een BMW GT heb ik al eens gereden, met zo'n Volvo nog nooit. De BMW rijdt goed, maar het lijkt me toch dat de Volvo een categorie groter is. Vind de Volvo ook mooier dan de GT, maar dat is persoonlijk en heb je weinig aan.
                                  Misschien doe je best een testrit met beide voertuigen.

Comment

Dank je! Ik heb met beide auto’s al gereden. Ik kom van de nieuwe audi a4 avant ultra 150pk schakel.
                                    De bmw is quasi full option terwijl volvo meer standaarduitrusting is met oa stoffen zetels. Ik blijf twijfelen :-)
                                    Last edited by ; 12/01/2018, 17:35.

Comment

Working...
                                    X