Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 225 XE hybride

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten

Duidelijk nog niet met een T8 meegeweest. Akkoord dat je dit niet volhoud maar achterlaten doe je wel...

qua energieprijs is het meer te rekenen dan enkel je stroomtarief/kWh
    ik kom ongeveer aan 24kwh/100km. Alles van uw strromfactuur bij elkaar gerekend kom je hiermee duurder uit dan een diesel.

Een 10 jaar oude 911 is al sneller dan een T8, Volvo belooft een sprint van 5.9 sec naar 100.
    Die 911 rijder zal in slaap gelegen hebben , vandaar.........

Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

€5/100km en daar bovenop nog die 5 liter naft? Of hoe moet ik dat zien? Want dan is het wel heel erg duur rijden.

Zelf ook al eens over zitten dromen, maar probleem is hier dat ik dan enorm veel thuis moet laden en dan is een diesel/naft met tankkaart toch aantrekkelijker Eerst dacht ik dat mss de verlaagde VAA die kost wel zou dekken, maar hoorde paar maanden terug mijne baas al klagen over zijn stroomrekening thuis met zijne X5 plug-in.
      Er staat, een zuiver elektrische auto... Het is je vergeven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
        De electriciteit gaat alleen maar stijgen, dus de kans is groot dat het nog heel lang een no-go gaat zijn voor de particulieren. Tenzij de brandstoffen verdubbelen in prijs.
        Zwijgt maar, straks brengt ge ze daar in Brussel nog op gedachten, met die brandstoffen verdubbelen in prijs.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Moest ik zonnepanelen gehad hebben, ik had begin dit jaar ook nog een plug-in hybride overwogen.
          Maar dat is niet het geval, dus nog maar gekozen voor een "funbakske" op naft.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

reactie van mijn vrouw over de mercedes: ik ga niet met een lijkwagen rondrijden.

blijft over: de 225xe

Comment

Welke mercedes?
              225xe is niet veel mis mee, toch ruimer dan een golf GTE, die laatste heeft nogal een krappe koffer door de batterijen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                Welke mercedes?
                225xe is niet veel mis mee, toch ruimer dan een golf GTE, die laatste heeft nogal een krappe koffer door de batterijen.
                mercedes c 350

nog efkes langs mijn boekhouder gaan om de fiscale consequenties eens goed door te rekenen, en dan bestellen

Comment

Blijkbaar zou de 225XE vanaf 2018 fiscaal uit de boot vallen omwille van een te kleine batterij. De 330e ook trouwens. Dus best nog in 2017 kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                    Blijkbaar zou de 225XE vanaf 2018 fiscaal uit de boot vallen omwille van een te kleine batterij. De 330e ook trouwens. Dus best nog in 2017 kopen.
                    waarom denk je dat ik deze week zou bestellen ;-)

Comment

nu, de prijs gaat waarschijnlijk vanaf 1 januari 2018 navenant naar beneden gaan, dus vraag is of dit iets uitmaakt

Comment

De prijs van de wagen die daalt ?
                        Vraag me ook af wat naar herverkoopwaarde ?

Comment

Ben je zeker dat de prijs daalt? Is hij nu dan bv duurder dan in duitsland? Want daar zit de fiscaliteit ook weer anders.

Comment

Working...
                          X