De huidige 530d f11 is 4 jaar en zal dus vervangen worden.... maar door het huidige fiscale klimaat is diesel niet vanzelfsprekend meer.
Vanaf 1 jan 2018 gaan we over van eenmanszaak naar BVBA, dit ter info
We twijfelen dus tussen een 530d en 530i omdat we maar 18 a 20000 km per jaar doen.
De aankoop van een 530i is een 3500 euro goedkoper tov 530d.
VB 530d +-1000 euro VB 530i +-400 euro.... ik denk dat we uiteindlijk het verschil gewoon terug gaan betalen aan de pomp door meerverbruik van naft
en ik denk dat ik het koppel van de 3l diesel wel zou missen....
Met de nieuwe G31 530d zijn we al gaan rijden met de 530i nog niet....
Wat is jullie advies, gedacht?
Vanaf 1 jan 2018 gaan we over van eenmanszaak naar BVBA, dit ter info
We twijfelen dus tussen een 530d en 530i omdat we maar 18 a 20000 km per jaar doen.
De aankoop van een 530i is een 3500 euro goedkoper tov 530d.
VB 530d +-1000 euro VB 530i +-400 euro.... ik denk dat we uiteindlijk het verschil gewoon terug gaan betalen aan de pomp door meerverbruik van naft
en ik denk dat ik het koppel van de 3l diesel wel zou missen....
Met de nieuwe G31 530d zijn we al gaan rijden met de 530i nog niet....
Wat is jullie advies, gedacht?
Comment