Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 530d of 530i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gewoon een box laten plaatsen . Goedkoper en meer vermogen opbrengst.

Comment

K zou het ook graag doen maar 'k durf ni... ben een mietje op da gebied

Comment

Ik heb vroeger mijn 325d laten chippen door apec, niets op aan te merken maar ik zat toch met de schrik mocht de boel in de soep draaien... vandaar mijn keuze voor MPPK van BMW, ik moet eigenlijk geen zever hebben.

Comment

Ben blij dak de mijne nooit gechipt heb want is effectief in de soep gedraaid.

Comment

Dat was n'een 316i geloof ik hee ? En was dat de ketting die uitgerokken was ? En was dat geen atmo motor ? Die hebben toch bijna geen winst bij chippen ? Zie wel dat daar een turbokit voor bestond, daarmee verdubbelde het vermogen bijna.
            Die drieliters kunnen wel tegen iets voor zover je er info over vindt. Weinig negatieve ervaringen op het net te vinden. T is natuurlijk geen goedkoop moteurke mocht er iets mis gaan . Een goei tuning kost ook wel wat geld, inderdaad, beter dat je dan iets meer geeft en zekerheid hebt.

Comment

Dat was een 1.6 turbo die stock 136 pk had maar gemakkelijk naar +200pk kon. Ketting was niet uitgerokken maar de oliedruk was weggevallen en de hydraulische kettingspanner heeft die oliedruk wel hard nodig.

Comment

Ha zo, altijd gedacht dat het een atmo was die BMW die je had. Wist niet dat ze die motor in het vorige model hadden. Heeft BMW die motor toen betaald ? En was hij nog in garantie ? Ik weet dat je daar ergens een topic over hebt, maar vind het niet direct.

Comment

Nee was een F30 en die hadden allemaal turbo. Was twee en half jaar, dus buiten garantie maar wel zo goed als volledig in coulance. Moest enkel de vloeistoffen betalen voor de nieuwe motor, paar honderd euro..

Comment

Working...
                  X