Iemand reeds ervaring met het Dynaudio geluid (in de Tiguan)? Kwaliteit van het geluid is zeer belangrijk voor me, maar ik wil er geen 1000€ aan besteden indien het geen grote meerwaarde heeft dan de huidige geluidsinstallatie. Jammer genoeg heb ik het (nog) niet kunnen testen in de showroom, en ook wil ik daar niet direct de boel op stelten zetten... :-)
De verkoper zei me alvast dat hij het de moeite niet vond om daar geld aan te geven, zeker met de komst van DAB+. Nu is het zo dat ik amper of nooit naar de autoradio luister, dus heb ik zelfs niet over storingen, geruis, en dergelijke, ik wil gewoon een mooi / krachtig geluid hebben, bij het afspelen van normale nummers (playlist Iphone).
De verkoper zei me alvast dat hij het de moeite niet vond om daar geld aan te geven, zeker met de komst van DAB+. Nu is het zo dat ik amper of nooit naar de autoradio luister, dus heb ik zelfs niet over storingen, geruis, en dergelijke, ik wil gewoon een mooi / krachtig geluid hebben, bij het afspelen van normale nummers (playlist Iphone).
Comment