Mijn vrouw is al en tijdje aan het zagen voor een nieuwe cabrio na het verkopen van de S5 cabrio.
Ik had altijd gezegd zolang we geen extra garage hebben geen extra auto meer, de garage staat er bijna ondertussen, dus ik kan het niet langer tegenhouden
ik heb vroeger een S5 cabrio gehad ,en voor mij hoeft een cabrio niet meer, voor die enkele keren per jaar dat ik maar cabrio reed vond ik de nadelen groter dan de voordelen.
( windgeruis bij hoger snelheden(, zowel met het dak open als dicht) in de zomer te warm op uw kop als je traag rijd etc)
Maar ik ben niet alleen dus ik moet haar ook eens iets toegeven, het is de bedoeling dat haar cabrio de tweede auto word, dus de panamera blijft ook als gezinswagen,
het is nu niet dat ik nooit met haar car ga rijden, dus het mag wel iets zijn qua vermogen ( zondag heel vroege bakkersritjes, panamera is wat lomp daarvoor)
ik twijfel tussen enkele modellen met allen hun pro's en contra's
Audi S3
+ quattro
+ achterbank ( hebben 1 dochter)
+ looks buitenkant
+ favoriet van mijn vrouw
- binnenkant vind ik minder
- 2,0 4 cilinder
BMW 240
+ 6 cilinder
+ achterbank
+ sound
- interieur vind ik minder
- achterkant ook niet 100%
M4
+ 6 cilinder
+ achterbank
+ vermogen
+ m zetels met nekverwarming
+ metalen klapdak ( geluid)
- qua VAA minder goed
- bijna modelvernieuwing
- lijn met metalen kap toe niet zo mooi
- redelijk groot als stadswagen/funcar
Boxter s
+ ik vermoed de leukste qua rijden
+ compact
+ looks
- 4 cilinder
- geen achterbank
- nog een porsche ( commentaar van omgeving)
- redelijk prijzig (zelfs recent tweedehands)
niet gemakkelijk he , om daaruit te kiezen
Ik had altijd gezegd zolang we geen extra garage hebben geen extra auto meer, de garage staat er bijna ondertussen, dus ik kan het niet langer tegenhouden
ik heb vroeger een S5 cabrio gehad ,en voor mij hoeft een cabrio niet meer, voor die enkele keren per jaar dat ik maar cabrio reed vond ik de nadelen groter dan de voordelen.
( windgeruis bij hoger snelheden(, zowel met het dak open als dicht) in de zomer te warm op uw kop als je traag rijd etc)
Maar ik ben niet alleen dus ik moet haar ook eens iets toegeven, het is de bedoeling dat haar cabrio de tweede auto word, dus de panamera blijft ook als gezinswagen,
het is nu niet dat ik nooit met haar car ga rijden, dus het mag wel iets zijn qua vermogen ( zondag heel vroege bakkersritjes, panamera is wat lomp daarvoor)
ik twijfel tussen enkele modellen met allen hun pro's en contra's
Audi S3
+ quattro
+ achterbank ( hebben 1 dochter)
+ looks buitenkant
+ favoriet van mijn vrouw
- binnenkant vind ik minder
- 2,0 4 cilinder
BMW 240
+ 6 cilinder
+ achterbank
+ sound
- interieur vind ik minder
- achterkant ook niet 100%
M4
+ 6 cilinder
+ achterbank
+ vermogen
+ m zetels met nekverwarming
+ metalen klapdak ( geluid)
- qua VAA minder goed
- bijna modelvernieuwing
- lijn met metalen kap toe niet zo mooi
- redelijk groot als stadswagen/funcar
Boxter s
+ ik vermoed de leukste qua rijden
+ compact
+ looks
- 4 cilinder
- geen achterbank
- nog een porsche ( commentaar van omgeving)
- redelijk prijzig (zelfs recent tweedehands)
niet gemakkelijk he , om daaruit te kiezen
Comment