Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke cabrio voor de vrouw? Audi S3, BMW 240 , BMW M4,of Boxter S?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De Porsche voor de looks, de M4 voor de motor...

Commentaar van je omgeving moet je je niks van aantrekken. Zegt meer over die mensen dan over jezelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      4c spider kun je voor 55k hebben nu
      Is dat niet een vrij extreme auto ? Eerder zoals een Lotus ?

Comment

Misschien net iets minder extreem dan een Lotus maar toch vrij extreem ja
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

Misschien net iets minder extreem dan een Lotus maar toch vrij extreem ja
          Knap modelleke maar denk moeilijker dagelijks in te zetten ? Als het me goed voor staat heeft dat geen servostuur ?

Comment

Dat klopt, geen servo, maar dat karreke weegt ook nog geen 1000 kg
            Sowieso op de Vlaamse wegen ga je daar als daily niet zoveel plezier aan beleven vrees ik

Als cabrio voor de madam lijkt me dat hier zeker niet de beste keuze
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

Dat klopt, geen servo, maar dat karreke weegt ook nog geen 1000 kg
              Sowieso op de Vlaamse wegen ga je daar als daily niet zoveel plezier aan beleven vrees ik

Als cabrio voor de madam lijkt me dat hier zeker niet de beste keuze
              Ben d'r ook beetje bang voor

Zoiets moet ge kopen als amusementswagen he.

Comment

Leert de vrouw misschien wel beter rijden.

Comment

Zeg gasten, er stond niet voor niks dit stukje in de zin: "als dat je ding is". Om dan een pagina lang te discussiëren over de match tussen een 4C en de OP... was 't café gesloten?

Comment

We mogen niet meer drinken en rijden.

Comment

Hij zal er wel over lezen, Bart is ne vergevingsgezinde mens .

K heb nog eens naar die Porsche gekeken en vind dat wel direct de mooiste. Mocht het mijn vrouw zijn... Dan heb je een wendbaardere P erbij, is toch ook leuk ?

Comment

mijn vrouw heeft een 420 , niks dan goeds overf te zeggen, werkt perfect, ja ook het dak, enkel last van gapende mensen :-)

Comment

Duidelijk een zwaar luxeprobleem. Misschien uw vrouw laten kiezen?

Comment

4 cilinder zou ik niet echt als negatief zien, alles erboven wel! De Boxster is nice, een MX-5 ook trouwens. Maar als geld geen probleem is, F-Type V8, kunt ge heel de rit corrigeren om da spel op de baan te houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              4 cilinder zou ik niet echt als negatief zien, alles erboven wel!
                              Begrijp niet wat je bedoelt?
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Nu ben ik toch ook niet even mee
                                Het leek even alsof je een viercilinder verkiest boven een zes- of achtcilinder?

Comment

ik zou voor de S3 cabrio kiezen voor madam (of de SLC)
                                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                    Nu ben ik toch ook niet even mee
                                    Het leek even alsof je een viercilinder verkiest boven een zes- of achtcilinder?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                    Begrijp niet wat je bedoelt?
                                    Ik weet ni voorwa de vrouw die wagen gaat gebruiken, maar volgens mij gaan 4 cilinders toch wel voldoende zijn, da bedoel ik!
                                    Wa is ze met een bom van een wagen die je toch nergens deftig kunt gebruiken?
                                    Ma zoals ik reeds zei, als geld toch geen probleem is...

Comment

Als het de madam geen bal interesseert, is 4 genoeg zeker? Tenzij de TP starter zelf ook met de wagen gaat rijden
                                      Geld geen probleem... het is voor 9/10 mensen altijd een afweging. Niemand gooit graag zijn geld door het raam.
                                      Mijn madam rijdt het meest met de wagen, en nu ze de 6 cyl ontdekt heeft wil ze niet meer terug. Is wel autominded moet ik erbij zeggen. En dat je een 6 cylinder nergens deftig kan gebruiken is op AF al verschillende keren ontkracht geweest. Maar iedereen gelooft wat hij graag wil geloven natuurlijk
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        En dat je een 6 cylinder nergens deftig kan gebruiken is op AF al verschillende keren ontkracht geweest. Maar iedereen gelooft wat hij graag wil geloven natuurlijk
                                        Hangt er vanaf hoeveel Pk's die zescilinder heeft hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Hangt er vanaf hoeveel Pk's die zescilinder heeft hé.
                                          Zalig

Comment

Working...
                                          X