Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke cabrio voor de vrouw? Audi S3, BMW 240 , BMW M4,of Boxter S?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Laat uw echtgenote zelf beslissen welk voertuig ze wil kopen. Een Mazda MX5 lijkt me een verstandige keuze die niet moet onderdoen voor bovevermelde voertugen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis
      Laat uw echtgenote zelf beslissen welk voertuig ze wil kopen. Een Mazda MX5 lijkt me een verstandige keuze die niet moet onderdoen voor bovevermelde voertugen.
      Miata is always the answer

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

MMM. Ik zou voor de M4 gaan. De auto wordt, als ik het begrijp, ook als 2e auto gebruikt en dan is het toch handig als de dochter achter kan zitten, met nog een vriendinnetje erbij of zo. Dit komt toch vaak voor WSS, ook (vooral) met het dak dicht dan. Bij een 2zitter ben je echt beperkt in het praktische gebruik. Ik vind de M4 ook het mooiste.. ik hou wel van een hard dak en van de lijn van de M4..

Als je ergens in een stad woont of vaak in de stad moet zijn is de M4 echter al vrij groot . Als't een maatje kleiner moet zijn is de Audi ook zalig. Een Porsche heb je al.. De 2 is ook mooi, maar in die maat is de Audi echt wel leuk.

1 ding is zeker. Een slechte keuze kan je hier niet maken. Succes!!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Last edited by metalpe; 14/03/2018, 09:15.

Comment

Als prijs /kwaliteit/ fun een faktor zijn zou ik zeker de mx 5 overwegen , das een heel speels karretje voor een goede prijs en zeer betrouwbaar van kwaliteit, maar ik weet dat bart, met die s5 ook gereden heeft en moet zeggen heb het zelfde gehad model gehad wel de 3.0 tdi en rs5
          daarna heb ik ook de 991 4s cabrio gehad , en moet zeggen een cabrio dient in de eerste plaats om open te rijden ,dus vind ik pk s minder nodig en is luxe iets meer waar ik voor zou kiezen .
          Ik heb nu zelf een c43 amg cabrio in bestelling , kon ook voor de 63 gaan maar open rijden aan 250 geeft weinig plezier .
          Mijn oordeel de Mazda als je goed koop wilt gesteld zijn maar wilt inboeten aan luxe (ik bedoel hier mee het cruize gevoel) zweven over het asfalt , ofwel wa meer uitgeven a5 ,c klasse en iets confomtabeler rijden. wat mijn keuze zou zijn
          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Iets dat serieus vooruit gaat zou ik ook nooit in cabrio nemen. Een MX5 is de perfecte wagen als het budget meetelt. Ik volg inventief hierin. Indien niet, zou ik zeker voor iets anders kiezen. Was ik terug 20 jaar, een MX5 zou ik zeker overwegen!
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
            X