Hoger zitten ...zitruimte kofferruimte...rijcomfort.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar F pace of andere keuze?
Collapse
X
-
Alfa Romeo Stelvio ?2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
-
Zou leuk zijn indien de aanmaker v/h topic een beetje moeite doet. Mensen kunnen hier moeilijk iets neerpennen zonder de nodige info hé...
Toyota Land Cruiser
Volvo V90 Cross Country
Mercedes E-klasse All Terrain
Mazda CX5
SsangYong Rexton en een jacuzzi + een aantal keer meer op reis gaan
Dacia Duster en een overdekt zwembad
Ik vind de F-Pace maar een lullige wagen door de hoge, smalle achterkant. Ieder zijn smaak uiteraard!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk BerichtenSsangyong, klinkt als een merk van gsm's.
De Duster associeer ik ook eerder met een kuisvrouw die komt afstoffen. Met de Duster.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davesave Bekijk Berichtenrekening houdend met C02 en VAA en rond budget van de f pace....laat voorkeuren maar komen. Vandaag ook even bij Lexus RX 450h gaan zien.
Lexus RX 450h vanaf 63.490 incl. BTW
Comment
-
Range Rover Velar? (als het budget het toelaat)
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHou er wel rekening mee dat een f pace onbetrouwbaar is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenAlfa Romeo Stelvio ?
Heb al paar x met een Stelvio gereden en is echt top.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davesave Bekijk BerichtenWat bedoelen jullie met onbetrouwbaar?.... Als merk(slechte keuze) of qua waardes,....
Ook schijnen ze niet vrij te zijn van elektronische issues (navigatie die zomaar uitvalt tijdens rijden bijvoorbeeld).
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk BerichtenJaguar heeft veel problemen met AdBlue en EGR, die hoor je allemaal.
Ook schijnen ze niet vrij te zijn van elektronische issues (navigatie die zomaar uitvalt tijdens rijden bijvoorbeeld).
Comment
-
De F Pace staat hoog op mijn verlang lijstje. Met drie tiener kinderen op het autosalon een boel achterbanken uitgetest. De F-Pace was behoorlijk ruim maar door de hoge kardan tunnel niet makkelijk om op middelste plaats te komen. De discovery sport was op dit vlak duidelijk een ruimtewonder. Van de andere klassiekers X3, Q5, GLC, XC60 zat de Q5 het best (minder kuipvorming in de achterzetels, en minder harde middelste zitplaats).
Comment
Comment