xc 90 of andere keuze?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc 90 met luchtvering of andere suv?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenXC60. Vind ik net iets mooier.
@TS: Mss eens in de Benz stal gaan zien?
Comment
-
Wat me opviel bij Volvo (de recente diesels) is dat bij testverslagen telkens melding wordt gemaakt over de automaat die soms aarzelend zijn werk zou doen en schokjes geeft op sommige momenten. Wat er van aan is weet ik niet, misschien iets om aandacht aan te besteden bij een proefrit ?
Comment
-
Q7, moet het nieuw zijn?
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67Is die echt zoveel kleiner?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davesave Bekijk Berichtenxc 90 of andere keuze?
Comment
-
@ id-dsi ik had een testrit gedaan met de xc90 zonder luchtvering en vond hem nogal hard (bij putjes in de weg) vandaar als ik hem zou kopen de optie luchtvering zou nemen, als dat veel zou verbeteren. @ iedereen ik was eerst van plan om voor de xc60 te gaan, maar de koffer viel wat tegen en de prijs vond ik hoog,(instapmodellen) en de xc 90 weliswaar de momentum ligt hiervan in de buurt, en zo ben ik bij testrit van xc90 uitgekomen.... ruime koffer, fijn om mee te rijden maar hard bij oneffendheden in de weg, vandaar misschien optie luchtvering of ....vandaag deze topic een beter alternatitief.... ik moet ook wat kijken naar VAA, fisk. aftr. etc... verbruik van de xc 90 volgens fabriek 5,6 l ,....volgens verkoper gegarandeerd 7 a 7,5l ...boordcomputer van xc90 tijdens testrit gaf 10 l aan.... ook daar wil ik meer zekerheid.@free_ltd de GLE suv ,heb ik me laten zeggen dat daar een nieuw model voor gaat komen kortelings maar ik zou deze maand de knoop willen doorhakken en de instapmodellen zullen wel hoger geprijsd zijn denk ik dan... ik heb vooral grote koffer nodig en een comfortabele wagen(veel km) liefst hoger zitten als dat voor de rug beter zou zijn. Nu ben ik ietsje duidelijker hoop ik ;-)
Comment
-
Met wat de TS verlangt zou ik toch eens naar een E-tron gaan kijken.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ais het dan toch een SUV moet zijn zou ik voelvo bij de laatste LR Discovery eens gaan kijken. Minder mooi dan een XC90 maar die laat op elk ander vlak de XC90 ver achter zich ( lees er ook eens enkele vergelijkende tests op na een vitaal ga eens rijden,).
Zelf had ik vroeger een X5 40d en was daar heel tevreden van.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenAis het dan toch een SUV moet zijn zou ik voelvo bij de laatste LR Discovery eens gaan kijken. Minder mooi dan een XC90 maar die laat op elk ander vlak de XC90 ver achter zich ( lees er ook eens enkele vergelijkende tests op na een vitaal ga eens rijden,).
Zelf had ik vroeger een X5 40d en was daar heel tevreden van.
Comment
Comment