Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc 90 met luchtvering of andere suv?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja, dat laatste wil ik gerust geloven . Heb je nu nog een SUV ?
    Amai nu pas gezien hoeveel fouten er in mijn boodschap staan ....
    Tip to self : geen forumberichten plaatsen vanop de GSM

Nee ik ben sindsdien overgegaan naar een VW Caddy Maxi en een monovolume, maar die laatste is nu ook bijna 4 jaar en gaat ook de deur uit heel binnenkort ten voordele van een Golf 7.5....

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten

Amai nu pas gezien hoeveel fouten er in mijn boodschap staan ....
      Tip to self : geen forumberichten plaatsen vanop de GSM

Nee ik ben sindsdien overgegaan naar een VW Caddy Maxi en een monovolume, maar die laatste is nu ook bijna 4 jaar en gaat ook de deur uit heel binnenkort ten voordele van een Golf 7.5....

Ha zo ... een plotse wending dan. Je doet die Caddy dan snel weer weg ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
        Ais het dan toch een SUV moet zijn zou ik voelvo bij de laatste LR Discovery eens gaan kijken. Minder mooi dan een XC90 maar die laat op elk ander vlak de XC90 ver achter zich ( lees er ook eens enkele vergelijkende tests op na een vitaal ga eens rijden,).
        Zelf had ik vroeger een X5 40d en was daar heel tevreden van.
        Nadeel van een Discovery volgens mij zijn toch de redelijk hoge Co2 waarden dacht ik. Volgens mij 163 voor een basis-model diesel en ±220 voor een 4-cilinder benzine.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ha zo ... een plotse wending dan. Je doet die Caddy dan snel weer weg ?

Nee hoor ..... de caddy heb ik pas een jaar en ben er heel tevreden van.
          Er komt een 2e VW bij (een Kurkuma gele VW Golf CNG DSG) ....
          Het DiRupo tijdperk heeft de wagens in de vennootschap nogal doen aanpassen .
          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

VW Touareg? Luchtvering verkrijgbaar, 3 standen mogelijk.

Comment

Of een Hummer hé :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

T8 heeft standaard 20 duimsvelgen. Maar de hardheid valt nogal mee door de zachte stoelen.
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Ik zou voor de XC90 gaan. Liefst een T5 of T6 met 20" velgen en de luchtvering. De T8 is bangelijk maar is zijn meerprijs tov de T6 niet waard
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Dit model is het beste voor mij!
                    http://fitnesshealthpros.com
                    http://prestamosrapidosonline.site
                    Czytaj wartościowe publikacje lifestylowe, porady zdrowotne i wskazówki beauty. Zarówno dla kobiet i mężczyzn. Żyj pełnią życia!

Last edited by ; 04/05/2018, 22:57.

Comment

Working...
                    X